Mám dotaz. má někdo zkušenost, s použitím nouzového klíčku?
Po prvním nastartování jízda všechno v pořádku. po druhém nastartování jde motorka jen pomalu do otáček a max. 5000. R 1250 GS. je to tím klíčkem?
Upravil Jahn dne 29.04.2019 13:19
Jahn
Já se neptám jen konstatuji a otazníky proto, že se nad tím podivuji.
Jinak dnes v servisu potvrzeno, načtená chyba vačky. Nic zásadního. Když se bude chyba opakovat mám přijet na opravu.
Jahn
Takže souhra náhod - aktivní závada při použití plast. klíčku. To nezůstal rozsvícený žlutý trojúhelník v budíku? Pokud "občas zazlobí" senzor polohy vačk. hřídele, asi bych se tak trochu obával, že "zazlobí" někde na dovolené.
S podobnou závadou jsem se občas setkával na tahačích Volvo, kdy došlo vinou řidiče ke chcípnutí motoru při špatném rozjezdu. Nestalo se ti něco podobného?
Upravil Ruda dne 03.05.2019 10:21
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Ruda napsal:
Takže souhra náhod - aktivní závada při použití plast. klíčku. To nezůstal rozsvícený žlutý trojúhelník v budíku? Pokud "občas zazlobí" senzor polohy vačk. hřídele, asi bych se tak trochu obával, že "zazlobí" někde na dovolené.
S podobnou závadou jsem se občas setkával na tahačích Volvo, kdy došlo vinou řidiče ke chcípnutí motoru při špatném rozjezdu. Nestalo se ti něco podobného?
Ano je to přesně tak. uvědomuji si, že v kopci přes Hill holder v rozjezdu jsem musel znova nastartovat a žlutý trojúhelník jsem si spojil s plastovým klíčkem.
Člověk je chybující a moderní stroje to nechápou.
Jahn
Tak gratuluji. Snad je to ono .
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0