Protože mám najeto téměř 70000km a tohle léto chceme vyrazit hodně na jih, mám dilema. I když v zadním náhonu není žádná vůle a ani žádné piliny v oleji, řeším zda bych jej neměl preventivně nechat zrepasovat. Nerad bych se z dovolené vracel na podvalníku . Jak je to u LCčka s nájezdem na původní simerinky a ložiska?
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Takže se vůle řeší zakoupením nového náhonu? To jsi mne moc nepotěšil . A už jsi ho na nějakém LCčku měnil z důvodu opotřebení a popř. kolik mělo najeto ?
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
servisak napsal:
Do zadniho prevodu na lc nejdou koupit zadny loziska. Pouze 3 gufera
hm.. to je mimoradne optimisticka informace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ale zase je na tom dobrý, že Servisák zadní převod ještě neměnil . Takže musím doufat, že se BMW "pochlapilo" a že je dostatečně kvalitně vyroben .
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
U toho prvniho se mi povolil sroub, tak mi dali novej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
ja uz mam nastesti druhej kancovej prevod.
U toho prvniho se mi povolil sroub, tak mi dali novej
Tak to jsi dost "ušetřil" - stojí 42tis.Kč.
Jen by mne zajímalo proč není repasovatelný. To si nechalo BMW vyrobit atypická ložiska? Že u koncového převodu vzducháče je možná repase. Prostě výrobce provedl krok (pro něj) "správným směrem".
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
hicks napsal:
ja uz mam nastesti druhej kancovej prevod.
U toho prvniho se mi povolil sroub, tak mi dali novej
Tak to jsi dost "ušetřil" - stojí 42tis.Kč.
Jen by mne zajímalo proč není repasovatelný. To si nechalo BMW vyrobit atypická ložiska? Že u koncového převodu vzducháče je možná repase. Prostě výrobce provedl krok (pro něj) "správným směrem".
treba nam k tomu neco rekne servisak nebo Tonda...? Je to nejak zalisovany.. nebo kde je problem?
Upravil hicks dne 24.06.2019 06:49
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dodavatele obvykle podepisuji pro dily garanci zivotnosti na 300tkm .... takze bych to spis posuzoval podle toho jak se pecuje a kde a jak to jezdi....
xylem napsal:
dodavatele obvykle podepisuji pro dily garanci zivotnosti na 300tkm .... takze bych to spis posuzoval podle toho jak se pecuje a kde a jak to jezdi....
Kéž by to tak Martine bylo... zase by mi ubyla jedna vráska .
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
xylem napsal:
dodavatele obvykle podepisuji pro dily garanci zivotnosti na 300tkm .... takze bych to spis posuzoval podle toho jak se pecuje a kde a jak to jezdi....
no jo.. ale tam muze byt urcita tolerance vule kola. Pokud to chces mit "jako nove"... je to myslim podle trochu jinych kriterii.
Kazdopadne proc to nejde repasovat mne zaujima...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ruda napsal:
Protože mám najeto téměř 70000km a tohle léto chceme vyrazit hodně na jih, mám dilema. I když v zadním náhonu není žádná vůle a ani žádné piliny v oleji, řeším zda bych jej neměl preventivně nechat zrepasovat. Nerad bych se z dovolené vracel na podvalníku . Jak je to u LCčka s nájezdem na původní simerinky a ložiska?
Klid Rudo, lepší se vracet na podvalníku než na márách... vše původní, 110tis a nešetřím to...
varanGSA: Tak to jsem rád, že vidím konečně někoho, kdo má na LCčku natočíno více než já .
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0