Dobrý den,
pokusím se popsat můj problém. Mám motocykl BMW R 1100 S. Včera jsem se byl projet, cca 170 kilometrů, motorka jela naprosto skvěle. Přijel jsem domů uložil jsem ji do garáže a jel jsem autem něco si zařídit do města. No a při té příležitosti jsem si u pumpy nabral do kanystru palivo do motorky. Večer jsem dolil do motorky trochu oleje a nalil jsem do nádrže palivo z kanystru. No a ráno se chystám na motorce do práce, vytáhnu sytič, zmáčknu startér, motorka chytla jako vždycky, zařadím, rozjedu se. Dojedu k první křižovatce cca 50 metrů, rozhlédnu se a jedu dál. Po cca dalších 100 metrech začal motor vynechávat až to chcíplo úplně. Inu dal jsem opět startér a podržel plyn, motor běžel, ale nepravidelně a chcípnul. Dotlačil jsem motorku před dům a ještě jednou jsem zkusil nastartovat. Motor se chytil, nepravidelně sice, ale chytil. Pod plynem se mi ho dařilo cca 5 sekund udržet v chodu, z výfuků bílý dým, ale jako vážně hodně, normálně kouřová clona. Pak to chcíplo. Dotlačil jsem do garáže a jel jsem do práce autem. Teď fakt nevím, co s tím je. Od té včerejší projížďky, kdy to jelo jako fík, jsem neudělal nic, Pouze dolití oleje do motoru a doplnění paliva. Záměrně píšu paliva, protože jak beru stále do auta naftu, tak je možné, že jsem do kanystru načerpal naftu také.. Ale jistý si nejsem, účtenky si zásadně neberu. Nevíte někdo na co se zaměřit, když zčista jasna se stane takový problém ? Děkuji všem za ochotu.
Upravil Tapir dne 07.06.2021 07:08
Jasný,mas tam naftu. Fofrem ven nez se ti to fsecko zalepi....mel sem tu jednou RT 1100 a musel sem dát aji čerpadlo a filtr. Si trochu nalej na ruku jesi je to mastny a smradlavy...
Upravil Bohumil dne 07.06.2021 07:17
Kupredu spatki ni krok...
Děkuji všem za ochotu mi pomoci. Koupím 100 Vervu, vypustím nádrž a naleju tam tu vervu. Snad se zadaří a motor bude v pořádku. Mám mrknout ještě i na svíčky ?
Vítej do klubu! Kdysi se mi to povedlo taky. Rovnou ze stojanu a hezky doplna.Naštěstí mi to došlo hned,tak jsem koupil kanystr,vše vypustil a natočil na druhý pokus to správné.Problém žádný nenastal,chytla normalně,ani svíčky jsem nemusel čistit.
Jsem to nevydržel a jel jsem z práce po půl šichtě. No jasně, že v kanystru byl zbytek nafty
Tak to čerpám přes čerpadlo. Už tam jsou asi jen 2 litry, protože 10 litrovej a 5 litrovej kanystr jsou plné a stále tam něco šplouchá. Spíš mi dělá hlavu ta svíce, je to NGK a mám trochu strach, zda jsem ji neulil.
Fojtik Design napsal:
Tak pořád lepší než do nafťáku natankovat benzín.
A to jako proč? Já to teda vidím čím dál stejný. Nědke ti to klekne, odtáhneš to, vypustíš nádrž, naleješ nový palivo, povolíš vedení někde co možná nejdál - u vstřiku apod., trochu propláchneš a pak prostě do mrtva točíš, než to chytne. Možná u benzíňáku hůře, že se ti uchlastávají svíce.
Fojtik Design napsal:
Tak pořád lepší než do nafťáku natankovat benzín.
A to jako proč? Já to teda vidím čím dál stejný. Nědke ti to klekne, odtáhneš to, vypustíš nádrž, naleješ nový palivo, povolíš vedení někde co možná nejdál - u vstřiku apod., trochu propláchneš a pak prostě do mrtva točíš, než to chytne. Možná u benzíňáku hůře, že se ti uchlastávají svíce.
Protože osobně znám dva lidi, kteří takhle “odrovnali” auto. A rozhodně nestačilo vypustit nádrž :-) Ale bavím se teď o moderních autech. Traktor by to asi snesl....
Fojtik Design napsal:
Protože osobně znám dva lidi, kteří takhle “odrovnali” auto. A rozhodně nestačilo vypustit nádrž :-) Ale bavím se teď o moderních autech. Traktor by to asi snesl....
No vidíš a já jsem o žádném pokaženém nafťáku benzínem zase ani nikdy od nikoho věruhodného neslyšel a to benzín v nafťáku je vcelku běžná věc, co máš v servisu několikrát do roka. Ovšem jedna bába povídala a internetové diskuse jsou toho plné. Zkrátka kdo viděl ví, kdo neviděl třeba uvidí a kdo se chce podělat strachy předem, ať se klidně podělá. Jeho věc.
Jinak se omlouvám za offtopic, nechal jsem se zbytečně unést.