mám prosbu, po umytí wapkou (asi špatně už nikdy více) jsem nenastartoval, pouze s přidáním plynu, když s plynem naskočí, jde pouze na jeden válec. Může to být spojeno s některou ze zapalovacích svíček, zítra nejdříve musím zakoupit klíč na svíčku, moto mám teprve rok. Prosím o radu, zda to může dělat i něco jiného, zda má někdo zkušenost a poradí.
Vendy napsal:
Prosím o radu, zda to může dělat i něco jiného, zda má někdo zkušenost a poradí.
Já bych ji otočil vzhůru na řídítka a sedlo, takže kolami vzhůru.
Upravil John_Ice dne 12.06.2022 20:55
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Jen tak mimochodem:
Mytí wapkou je spolehlivý způsob, jak narvat vodu do ložisek, do gufer a pod různé prachovky.
Pak tu jsou témata jako "Rezatý kardan" a podobné.
Už v návodu 1100GS (která byla super utěsněná proti novým modelům) bylo napsáno "Nemýt tlakovou vodou!" Tím se samozřejmě nemyslí ošplýchnout hadicí. Tu motorka zvládne. H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Jen tak mimochodem:
Mytí wapkou je spolehlivý způsob, jak narvat vodu do ložisek, do gufer a pod různé prachovky.
Pak tu jsou témata jako "Rezatý kardan" a podobné.
Už v návodu 1100GS (která byla super utěsněná proti novým modelům) bylo napsáno "Nemýt tlakovou vodou!" Tím se samozřejmě nemyslí ošplýchnout hadicí. Tu motorka zvládne.
Nemám žádnou extra výkonnou wapku, samozřejmě jsem se i snažil vyhnout náchylným místům, ale uznávám, že je to špatně. Poprvé a naposledy.
To je jak s dítětem, wapka je wapka a je jedno jestli výkonnou či nikoliv, jde tam o tlak.
Ale na druhou stranu wapkou myji už od 93 roku co rodiče ji koupili auta či motorky a nikdy jsem neměl problém. Ale chápu, že ty nástavce na wapku, které určují typ tlaku a rozstřik, jsou k ničemu a nikdo s nimi nekomunikuje. Proč by se s tím někdo zatěžoval, ale potom je
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011