Zdravím páni.
Pri výmene modifikovaných hydroštelov museli ísť dole z hlavy výfukové zvody. Závŕtné skrutky ( štifty ) ktoré ich držia na hlave sú v katastrofálnom stave , závity sú úplne skorodované. Nie je možné spätne dotiahnuť zvody ku hlave na prepísaný moment . Otázka pre skúsenejších , ako ich dostať von ? Je nejaká finta aby hlavy nemuseli ísť dole na stojanovú vŕtačku ? Na YouTube je jedno video kde chlapík vyrobil valček , ten má priebežnú dieru kde z jednej strany je závit do ktorého ide stift a z druhej vŕta , pričom diera v ose valčeka slúži ako vodítko pre vrták aby bol v ose štiftu ( dúfam že som to popísal zrozumiteľne ) . Názor skúsenejších ? Prípadne nejaké iné rady ? Vďaka https://m.youtube...O7WfAC445I
Upravil glock7 dne 23.05.2023 21:50
Glock-plastik fantastik :-)
Navařit matici, důkladně prohřát hlavu a je to venku. Ulomený šteft snadno odleptáš kyselinou dusičnou naředěnou na 30%, která leptá železo ale je netečná k slitinám hliníku.
Francis napsal:
Navařit matici, důkladně prohřát hlavu a je to venku. Ulomený šteft snadno odleptáš kyselinou dusičnou naředěnou na 30%, která leptá železo ale je netečná k slitinám hliníku.
skoro se vsadím, že to navařenou maticí ven nedostane.. já to měl zarostlý jak blázen taky a nešlo to.. ta hlava vážně skvěle odvádí teplo..
buď tu kyselinu, ale to by musely hlavy dolů anebo opatrně odvrtat.. já takhle jeden odvrtal, přeríz na M9 (má stejné stoupání) a nechal si vytočit šteft M9/M8..
teď jsem hlavy dělal, tak když byly dole, tak šly pod mašinu a strojně se všechny ostatní odvrtaly a dával jsem nový..
Povedlo se mi ho zalomit a mistni mechanik frajer to pres hodinu navaroval s matickou az to dostal ven. Docela drama,ale dal to.
Padnul jeden ochlazovaci sprej.