Zdravím ve spolek.
Postupně se seznamuju s "novým" strojem a řeším, co vše dát přes zimu do cajku. Na motorce chyběl při koupi zadní blatník (sehnal jsem), ale dnes jsem pochopil proč. Jeden úchyt je utržený a zřejmě velmi neodborně odvrtávaný. Uměl byste někdo poradit, co vlastně potřebuji sehnat za díl? Z informací, co jsem zatím našel se mi zdá, že jde o součást kardanu a demontáž mě nemine. Pokud víte někdo něco víc, díky moc předem za radu.
Geckar přiložený následující obrázek:
[96.99Kb]
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil
Mrkni se sem https://www.realo...Id=46_1483. Koncák sundávat nemusíš. Sundej si jen třmen. Měl by ses k tomu zalomenýmu šroubu dostat. Pokud se ti to nepodaří a budeš muset koncák sundat, najdi si postup v servisním manuálu REP-ROM. Nekde tady na baworak.cz ho dohledáš ke stažení. Držák, na obrázku č. 2, se montuje pod jeden šroub třmenu. Před utažením šroubu třmenu doporučuju do držáku našroubovat šroub s podložkou, na obrázku č. 5 a 6 a rukou ho dotáhnout. Vycentruje ti to držák. Až budeš mít šroub třmenu utaženej (24 Nm), šroub lízátka co jsi našrouboval jen rukou, zas vyndej. Taky vyndej šroub s šestihrannou hlavou, do motorky nepatří. Nasadíš lízátko (blatníček), dáš dlouhej šroub, neutahuješ, chytneš si další dva šrouby z obrázku jsou to č. 4 a lízátko usadíš. Utáhnout šrouby a tjadááá, je hotovo.
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...
Moc Ti děkuji za cenné rady. Až to v zimě kuchnu (a bude toho všeho habakuuuk...), znova si to všechno přečtu ještě jednou. Co se týče poškozeného odlitku, našel jsem i speciální materiály, které slouží právě k opravám poškozených hliníkových odlitků, které lze po vytvrzení opracovávat jako hliník - brousit, vrtat, řezat závit. Zkusím to otestovat.
Rozhodně nejsem na tomto fóru s prvním a posledním dotazem...
Ještě jednou díky!
P.S. - za ty fotky budu rád.
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil
Jelikož mě na Bazoši celkem nechutně podvedla a o peníze obrala nějaká mega ultra svině "HONZA KALINA" někde od Třince, objednal jsem zadní blatník z Číny. Tak doufám, že to nebude totální shit...
Geckar přiložený následující obrázek:
[15.75Kb]
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil
Taky už jezdím bez blatníku. Na off dovcu, po zkušenostech, šel schválně dolů, pak si dáš jednu polnacku před barákem a hned se to urve.Ale donesl jsem to klukům do prace, treba vymyslí nějaký upgrade z jiného materiálu a bude to držet, za petikilo https://m.bmwmoto...ure-p1167/ raději natankuju
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Francis napsal:
Předchozí majitel asi umí dobře improvizovat, viz zátka oleje :-)
Má zadělánou díru, právě na uchycení toho blatníku aby mu tam nelital bordel , zátka na olej je níž.. Osobně bych tam ale dal něco se zaoblenou hlavou a nerez. Spíš mě zaráží jak je to celý dobouchany, jak kdyby do toho někdo mlátil palici
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Francis napsal:
Předchozí majitel asi umí dobře improvizovat, viz zátka oleje :-)
Má zadělánou díru, právě na uchycení toho blatníku aby mu tam nelital bordel , zátka na olej je níž.. Osobně bych tam ale dal něco se zaoblenou hlavou a nerez. Spíš mě zaráží jak je to celý dobouchany, jak kdyby do toho někdo mlátil palici
Osobně si myslím, že se nějaký mega-nešika snažil prasklý šroub odvrtat a zprasil vše okolo, co se dalo...
Kdo nikdy nestrčil prst do "medvědího hovna", ten jako by nežil