zaclo se mi obcasne objevovat strileni do vyfuku kdyz klasicky zavru plyn a brzdim motorem. Nedela to vzdy, ale obcasne. Jsou to ventily? Jenom doplnuju, ze veskere mozne netesnosti jako kolena, sani atd. jsem kontroloval. Takze jak se tak poscloucham uz mi asi zbejvaj jenom ventily Diky za rady.
Vídíš, mě to kdysi dělala Shadowka, a pak mi to dlouho chybělo. Až teď, vůbec mi to nevadí, i když si teda nemyslím že je to normál, rozhodně to není až tak špatné
Podle mě, na to má vliv synchronizace válců.
WALTR napsal(a):
Vídíš, mě to kdysi dělala Shadowka, a pak mi to dlouho chybělo. Až teď, vůbec mi to nevadí, i když si teda nemyslím že je to normál, rozhodně to není až tak špatné
Podle mě, na to má vliv synchronizace válců.
Waltr má pravdu , synchronizací válců to zmizí - odzkoušeno!!
WALTR napsal(a):
Vídíš, mě to kdysi dělala Shadowka, a pak mi to dlouho chybělo. Až teď, vůbec mi to nevadí, i když si teda nemyslím že je to normál, rozhodně to není až tak špatné
Podle mě, na to má vliv synchronizace válců.
Waltr má pravdu , synchronizací válců to zmizí - odzkoušeno!!
Ani synchronizací válců to nezmyzí řešil jsem to dlouho jak na 05tak na 08 a je to pořád stejné takže se stím už nezabývám.Třeba se to klukům od BMW povede odstranit na novém modelu přívěrou ve výfuku.
lubos zimmel napsal(a):
Ani synchronizací válců to nezmyzí řešil jsem to dlouho jak na 05tak na 08 a je to pořád stejné takže se stím už nezabývám.Třeba se to klukům od BMW povede odstranit na novém modelu přívěrou ve výfuku.
Mám to taky tak, i po synchronizaci to po zavření plynu stříli vesele dál, ale už to neřeším.
Nevěřím, že by to synchronizace válců vyřešila, protože jí mám udělanou, oba válce sou na tom úplně stejně a do výfuku to střílí. Mě to vůbec nevadí, naopak se mi to hrubý bouchání do výfuku líbí, aspoň je slyšet, že to neni žádná chudinka "125".
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Střílení výfuků rozhodně není normál, u standartního moderního motoru po seřízení. Hotovo. O tom není třeba diskutovat. Může to mít mnoho důvodů.
Synchronizaci bych viděl jako hlavní. Ale může tam bý spatný poměr paliva, zápal, nažhavený karbon..ale to u těhle motorek už nehrozí.
Myslím že už jen to že ,,to" někomu dělá a jinému na je jasná zpráva o tom zda je to normál.
No asi tak střílet v pravém slova smyslu by to nemělo a ani mi to nikdy nedělalo. Při brždění motorem to někdy lehce pobrblává ale je to spíš rukou na plynu kdy není úplně zavřený plyn ale je ho míň než odpovídá aktuálním otáčkám.
Tohle pobrblávání nezmizí nikdy ani poseřízení všeho co seřídit jde. Je to spíš otázkou nastavení softu v ŘJ. Normálně při nulové poloze klapky a otáčkách na 1500 by tam nemělo jít žádné palivo to platí 100% u aut a taky nemá co střílet. Co nikdo neví je jak to je u našeho motoru. Muselo by se to píchnout na diagnostiku a cestou z kopce nahrát do logu data kde je spínaní vstříků vidět.
Synchonizace mít vliv může, jednou z příčin může totiž být nedostatečná vůle v nulové poloze klapky a ta se správně provednou synchonizací nastaví.