Jelikož budu 1150 GS teprv kupovat a už vím že raději s ABS tak hodím nové vlákno: Přiznáte kolik už mají vaše stroje nalítáno ??? Případně jaké závažné poruchy a v kolika km jste řešili ? Díky všem k1
I cesta je cíl ...
k 1 - nič v zlom ale... po tomto založíš nové vlákno a budeš sa pýtať na olej, potom na pneu atď. ....?
otázky čo dávaš sa tu už riešili, skus vyhľadavač + kľúčové slová
Glock-plastik fantastik :-)
Pocitej krom beznyho servisu se nekde kolem 80 tis. meni loziska a gufera v kardanu-nekdo driv,nekdo pozdeji podle toho,kdo kolik jezdi teren. Kolem 100 tis.vydrzi spojka. U dvojsvicky se kazdymu vyjebe civka a je potreba obe vymenit,pak uz to nezlobi. Jinak v mem okoli nikoho nic jineho nepotkalo,jeste vlastne saklo gufero u prevodovky. Ostatni uz je asi vec nahody a daneho kusu.
64tkm - najvacsia zavazna porucha bola ze ked som ju prilis wapkoval pod nadrzou tak mi 10 dni nefungovalo ABS - potom sa voda odparila a vsetko zas v poriadku
ja mam svý 1150 od 30tis.km. ted mam 80tis.km a krom pravidelnýho servisu( většinou vlastního) bez jedinýho problemu. A to jí nikterak nešetřim
pár lidí může dosvědčit
vydží opravdu hodně.
hlavně, že je pivo ftlamě
66 tkm,zatím dvě faje sem měnil k jedné svíčce,jinak zatím (ťukyťuk)drží
vepředu mám ještě originál desky,bo nemůžu sehnat druhéneskutečný stroj
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
k1 napsal(a):
Jelikož budu 1150 GS teprv kupovat a už vím že raději s ABS tak hodím nové vlákno: Přiznáte kolik už mají vaše stroje nalítáno ??? Případně jaké závažné poruchy a v kolika km jste řešili ? Díky všem k1
Ahoj, nechci to zakřiknout, mám najeto 107000km, řešil jsem pouze pravidelný servis dle výrobce, používám oleje, které jsou doporučené, dělám si servis sám a hlavně používám motocykl jako velké silniční cestovní enduro, to je totiž to, na co byla motorka určena.. Nad standard jsem dělal pouze jehlová ložiska uložení rozvodovky a to jen proto, ža nejde snadno namazat.
Jinak co se týká dobré koupi, tak nejlepší je motorka od offrouďáka, který motorku nejel v terénu, pouze na silnici, skoro ne v dešti, motorka jako nová. To, že má v na motorce špunty, poválená víka ventilů, pod manžetou v u kardanu kilo bláta, v nicu foto s motorkou v té největší kaluži v Rumunsku, to bych, být tebou přehlédl, je to solidní motorkář, který nelže.
Doporučil bych motocykl z Německa od pána, co má servisní knížku a je první majitel, vyplatí se to. V česku najdeš jen motorku napadenou kutilem.( Převážně). Ivoš.
já mám najeto 68tis.km Motku jsem kupoval při 40 tis.km. krom toho abs žádnej závažnější problém.Pouze vyýměna spotřebního zboží,přetěsnění centrálního tlumiče a výměna "faje" k jedný svíčce
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Koupil jsem v 56.000km, ted mam 72.000km. V 70.000 se mi protocila hridel v lamele spojky, takze prevodovka ven, rozlozit a nova lamela, hridel, pri te prilezitosti loziska paraleveru, spojkovy valecek, gufera prevodovky. Od te doby praskla brzdova hadice na predku (nahrazeno pancerkama), dalsi netesnosti na prevodovce. Jinak normalni servis kazdych 10.000km.
Nic moc, cekal jsem vetsi spolehlivost. Jezdeni mi to ovsem vynahrazuje.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Motorku jsem koupil když měla 74000 km do 100 tkm bez problému a pak jsem měnil oba tlumiče a bylo to celkem znát. Ve 110tkm se vysypala převodovka a po opravě jsem najezdil jen 8tkm a šla tam použitá a od té doby bez problémů.
Jezdím tak rychle, jak lítá můj Anděl strážný!!!