Zdar byl by tu někdo ochotný mi zdělit jestli je možno do normální rychlostky GS implantovat pomalou jedničku z GS Adv.Pokud jo jesli je nutná výměna celých stromečků nebo stačí jen jedničková kola,popřípadě katalog.čísla a na kolik ta sranda výjde.Díky za každou odpověť
mam na predaj komplet vsetky creva z prevodovky na 1150 ktoru som kupil s tym ze ma dlhu sestku, ako sa neskor ukazalo je to kratka 6 tak by som pozrel ci tam neni aj kratka jednotka
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 09.10.2010 23:59
No to právě nevím kolik má zubů ta ani ta ,jediný co vím, že se na přání do Adv. šroubovala pomalá .Zatím to rozhozený nemám právě zjišťuju na kolik to výjde a zda se to dá vůbec sehnat než bych se do toho pustil .Ale pokud máš rychlostku z normální GS tak tam myslím pomalou jedničku nedávali ani za příplatek ?!
asi sa nerozumieme.. ta prevodovka musi byt urcite z edvencra kedze ma kratku sestku
a podla mojich informacii kratka jednotka bola na vsetkych adventurach a na prianie bola kratka sestka
raptor napsal:
a podla mojich informacii kratka jednotka bola na vsetkych adventurach a na prianie bola kratka sestka
U GSA1150 byla krátká jednička při nákupu nové motorky volitelná. Proto ji některé motorky mají a jiné ne. Šestka je naopak u všech GSA1150 stejná.
Jinak je to u GS1150. Tam je jednička vždou dlouhá ale šestka může být delší (u některých ročníků se na PIDu zobrazuje jako "E" a nebo standardní jako u GSA1150. Záleží na roku výroby.
Upravil Paji dne 10.10.2010 08:07
Takže co jsem zatím zjistil podle RealOEM-katalogu
Předlohová hřídel se musí vyměnit cela (enduro převodovka) objednací číslo 23217665749 a výjde na pouhých 1218,14$-21500kč
Na výstupním hřídeli se musí vyměnit jedničkový kolo obj. č.2327665773 -233,4$-4119,5kč
Takže z mého pohledu je tato kapitola uzavřená
To: Raptor - o počtu zubu v katologu ani zmíňka do Prčic,možná pokud by jsi byl ochotný a spočítal na tý jedničce zuby byl bych ti vděčný
PS: Vím za to si nic nekoupíš
Upravil smazak73 dne 10.10.2010 08:06
raptor napsal:
a podla mojich informacii kratka jednotka bola na vsetkych adventurach a na prianie bola kratka sestka
U GSA1150 byla krátká jednička při nákupu nové motorky volitelná. Proto ji některé motorky mají a jiné ne. Šestka je naopak u všech GSA1150 stejná.
Jinak je to u GS1150. Tam je jednička vždou dlouhá ale šestka může být delší (u některých ročníků se na PIDu zobrazuje jako "E" a nebo standardní jako u GSA1150. Záleží na roku výroby.
To Stepan:
Velká omluva. Omylem jsem místo napsání svého samostatného příspěvku v tomto vlákně redaktorsky opravil tvůj příspěvek.
To: Paji- K tý šestce.
Nemyslím ,že je rozhodující FID panel a E je to jenom inovace toho displeje nic víc s rychlostkou to nemá nic společnýho.
Já a kámoš máme obyč.GS -já r.v. srpen 2001 a on květen 2002 oba máme E na FID panelu a já točím na 6ku o 800 ot víc než on
Inovace FID panelu je věc jedna a inovace rychlostky je věc druhá
Jinak pokud by byl někdo ochotný změřit průměry jedničkovejch kol a počet zubů pokusili by jsme se tu pomalou jedničku vyrobit za uplně jiný prašule
Upravil smazak73 dne 10.10.2010 08:54
mam na predaj komplet vsetky creva z prevodovky na 1150 ktoru som kupil s tym ze ma dlhu sestku, ako sa neskor ukazalo je to kratka 6 tak by som pozrel ci tam neni aj kratka jednotka
ta jednička na tý tvý převodovce je normální (dlouhá), porovnával jsem to když jsem ji chvilku vlastnil..
jinak výroba zubů je fajn ale předlohový hřídel je vcelku (kdo Ti to rozlisuje a slisuje se zárukou?)
plynu není nikdy dost.. servis motocyklů BMW
Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx
1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky
EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT
Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.
1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech
Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.
GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ
Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.
2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl
Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
mam na predaj komplet vsetky creva z prevodovky na 1150 ktoru som kupil s tym ze ma dlhu sestku, ako sa neskor ukazalo je to kratka 6 tak by som pozrel ci tam neni aj kratka jednotka
ta jednička na tý tvý převodovce je normální (dlouhá), porovnával jsem to když jsem ji chvilku vlastnil..
jinak výroba zubů je fajn ale předlohový hřídel je vcelku (kdo Ti to rozlisuje a slisuje se zárukou?)
mirek takze ta moja nestastna prevodovka ma normalnu 1 a kratku 6? no parada idem dat dole cenu na 100 euro
smazak73 napsal:
To: Paji- K tý šestce.
Nemyslím ,že je rozhodující FID panel a E je to jenom inovace toho displeje nic víc s rychlostkou to nemá nic společnýho.
Já a kámoš máme obyč.GS -já r.v. srpen 2001 a on květen 2002 oba máme E na FID panelu a já točím na 6ku o 800 ot víc než on
Inovace FID panelu je věc jedna a inovace rychlostky je věc druhá
Jinak pokud by byl někdo ochotný změřit průměry jedničkovejch kol a počet zubů pokusili by jsme se tu pomalou jedničku vyrobit za uplně jiný prašule
smazak - paji má pravdu - motorky s "E" na displeji mají delší 6-tku než motorky s "6" na displeji. Popravdě za celou dobu, co to dělám jsem neviděl GS, který by s "E" na displeji mělo originálně z výroby kratší 6-tku. Ty jsi první, od koho to slyším. Je možné, že na tvojí motorce byla v záruce (nebo na kulanci) vyměněna převodovka (za typ s kratší "6", protože se vysypala. Stejně je to i u modelů R1200 u koncových převodů - originál mají vypouštěcí šroub až modely z druhé poloviny roku 2007 a často se mi dostane na ponk koncovej převod z motorky třeba z roku 2005, kterej ho má taky (protože "koncák" byl vyměněnej na záruku nebo kulanci - samosebou, že už za novej typ s "vypoušťákem". "Předloha" se opravdu mění kus za kus. Jak budu mít nějakou 1150 v dílně kvůli převodovce, tak ti to jedničkový kolo poměřím. Jinak buďme rádi, že u "boxerů" a starších "ležatejch" Káček jde do převodovek alespoň něco koupit samostatně. U nových K modelů je kazetová převodovka jako jeden díl a stojí cca 70000Kč
Upravil Tonda dne 11.10.2010 08:06
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
smazak73 napsal:
To: Paji- K tý šestce.
Nemyslím ,že je rozhodující FID panel a E je to jenom inovace toho displeje nic víc s rychlostkou to nemá nic společnýho.
Já a kámoš máme obyč.GS -já r.v. srpen 2001 a on květen 2002 oba máme E na FID panelu a já točím na 6ku o 800 ot víc než on
Inovace FID panelu je věc jedna a inovace rychlostky je věc druhá
Jinak pokud by byl někdo ochotný změřit průměry jedničkovejch kol a počet zubů pokusili by jsme se tu pomalou jedničku vyrobit za uplně jiný prašule
smazak - paji má pravdu - motorky s "E" na displeji mají delší 6-tku než motorky s "6" na displeji. Popravdě za celou dobu, co to dělám jsem neviděl GS, který by s "E" na displeji mělo originálně z výroby kratší 6-tku. Ty jsi první, od koho to slyším. Je možné, že na tvojí motorce byla v záruce (nebo na kulanci) vyměněna převodovka (za typ s kratší "6", protože se vysypala. Stejně je to i u modelů R1200 u koncových převodů - originál mají vypouštěcí šroub až modely z druhé poloviny roku 2007 a často se mi dostane na ponk koncovej převod z motorky třeba z roku 2005, kterej ho má taky (protože "koncák" byl vyměněnej na záruku nebo kulanci - samosebou, že už za novej typ s "vypoušťákem". "Předloha" se opravdu mění kus za kus. Jak budu mít nějakou 1150 v dílně kvůli převodovce, tak ti to jedničkový kolo poměřím. Jinak buďme rádi, že u "boxerů" a starších "ležatejch" Káček jde do převodovek alespoň něco koupit samostatně. U nových K modelů je kazetová převodovka jako jeden díl a stojí cca 70000Kč
Tondo děkuju za ochotu,ale už je to asi pasé.Nemám zbytečnejch 21500peněz na předlohu tak se s tím nepřeměřuj.
S tou šestkou je mě to divný je to dovoz Belgie se serviskou a a spoustou papírů a nikde ani zmíňka Leda by se někdo hrabal v v kapličce už tady v Čechách
PS: Kdybys náhodou věděl o totálně zničený předloze tak bych měl zájem 2500kč za střeva na hokusy pokusy se mě dát nechce
PS:Jinak děkuju všem za příspěvky .Aspoň jsme se dopátrali k tomu o čem to je a neskončili u meterosexuálů
Upravil smazak73 dne 11.10.2010 22:06
zmijon napsal:
Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx
1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky
EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT
Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.
1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech
Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.
GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ
Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.
2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl
Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver
Neví někdo z Vás kde se dá ten kód na převodovce najít .Předpokládám,že označení pro krátkou 1 je podle toho Zmionova příspěvku GAN a od r.v.2003 JAL ve stříbrný barvě
Upravil smazak73 dne 16.10.2010 06:23
To: Mesky díky
Takže záhada vyřešena. Mám převodovku s označením GAJ tudíš krátká 6 to číslo je na bloku motoru takže k výměně nedošlo a nikdo se v tom nehrabal .Myslím od r.v.2000 (nevím to určitě) montovali FID panel s E ,takže ti Tondo za pravdu dát nemůžu
Pro všechny: Aby jste se nerozepisovaly kolik kdo točí na 6 zkontrolujte si číslo a kód (viz Mesky) a podle Zmijonova seznamu si najdete převodovku která má jakou 6ku popř.1ku
Upravil smazak73 dne 16.10.2010 21:04