Hicksi chápu že se rád čteš ale nepouštěj se tak daleko. Má žena před tim měla Ducatku 996, tím chci říci že motorku rozhodně nešetří. A mnoho z nás si prohlíží většinou zadní světla. Na servis po 10 jsme jeli Prahu ve dvou s kufry, netuším co jsi tím chtěl říci? Že na cesty vyrážíte jen vy z města? Samozřejmě neváží to co ty, ale nevěř že to je pro řetěz až tak důležitá skutečnost. Rozhodně ne jako jako jeho seřízení a snad ten styl jízdy, ale to by jsi musel být opravdu ďábel. Měl jsem GSX 1400 a řetěz jsem měnil po 49 000km! Asi lehký stroj a slabý motor.
A jestli myslíš že mají v BMW vše spočítané dobře, pak tedy to těsnění pod motorem bude fatamorgána.
Waltr napsal:
Hicksi chápu že se rád čteš ale nepouštěj se tak daleko. Má žena před tim měla Ducatku 996, tím chci říci že motorku rozhodně nešetří. A mnoho z nás si prohlíží většinou zadní světla. Na servis po 10 jsme jeli Prahu ve dvou s kufry, netuším co jsi tím chtěl říci? Že na cesty vyrážíte jen vy z města? Samozřejmě neváží to co ty, ale nevěř že to je pro řetěz až tak důležitá skutečnost. Rozhodně ne jako jako jeho seřízení a snad ten styl jízdy, ale to by jsi musel být opravdu ďábel. Měl jsem GSX 1400 a řetěz jsem měnil po 49 000km! Asi lehký stroj a slabý motor.
A jestli myslíš že mají v BMW vše spočítané dobře, pak tedy to těsnění pod motorem bude fatamorgána.
- ja samozrejme vim, ze tvoje zenska mela predtim silnici
- jak jezdi nemuzu hodnotit, neb jsem nevidel a Tobe zas tak extra neverim
- ja samozrejme mluvil o typickem pouziti, ne ze JEDNOU jedes do prahy ve 2. Jizda ve meste, neustale na jednicku a pridavani uz tak pomerne ziveho motoru, retez rasi. Zvlast v tom nepravidelnem natahovani
- napr. V PIA Motors, coz jsou myslim fakt BMW odbornici, mi sef servisu jasne rikal, ze u osmikila to typicky vydrzi okolo 20 000km. Mysleno ty puvodni oring CZ
- mezi poruchou tesneni a spatne spocitanym napetim retezu je VELKY rozdil
Takze secteno.. co jsi mi chtel rict?
Nemas moc argumentu cim bys podlozil svuj ZVLASTNI zpusob napinani retezu a hodnoceni jak je napnuty, ktery navic NAPROSTO neodpovida specifikaci jak je uvedena jak v Riders manualu, tak v SERVISNIM.
Oboji jsem samozrejme konzultoval.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tady musí mít NĚKDO pořád poslední slovo... řešíte tu věc,kterou stejnak nevyřešíte... A propo,800 nemá centrální stojan?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
tady musí mít NĚKDO pořád poslední slovo... řešíte tu věc,kterou stejnak nevyřešíte... A propo,800 nemá centrální stojan?
proc bysme ji jako nevyresili?
vhodne natazeni retezu pro konkretni typ by melo existovat... a s centralem to nesouvisi, nebot na nem by se to (podle specifikaci vyrobce) merit nemelo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Řešení je jednoduchý.Když se to všechno,co tady bylo kolem napsaný hodně zestruční,tak mě z toho vychází,že když se řetěz povolí o 1cm víc,než je v manuálu-kulový se stane....když se ale o 1cm víc napne-už může prdnout.Nebo nie?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Zdar chlapi. Velké napnutí řetězu především zničí výstupní ložisko převodovky, to vidím jako větší problém, než riziko, že se přetrhne. Viděl jsem jedno pěkně zakalené. Ne sice na BMW.... Ale zase, jak příliš volný řetěz cuká s motorkou a zatěžuje kmity převodovku asi netřeba rozebírat. Pro představu zkuste na hlavním stojanu nechat na kvalt blafat motor, to co řetěz ukáže při větším povolení za tvrdé kmity je na infarkt. Tak si vyberte
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy má pravdu... myslím si,že přetržení retězu je až "druhořadý"... daleko víc se při přešponovaným řetězu kurví řetězový kolečko a s ním vše spjatý...
Ty voe,Hicksi,když Ti výrobce BMW řekne skoč,skočíš? Protože je to v manuálu? Používej taky trochu selskej rozum,ne?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Melizoy napsal:
Zdar chlapi. Velké napnutí řetězu především zničí výstupní ložisko převodovky, to vidím jako větší problém, než riziko, že se přetrhne. Viděl jsem jedno pěkně zakalené. Ne sice na BMW.... Ale zase, jak příliš volný řetěz cuká s motorkou a zatěžuje kmity převodovku asi netřeba rozebírat. Pro představu zkuste na hlavním stojanu nechat na kvalt blafat motor, to co řetěz ukáže při větším povolení za tvrdé kmity je na infarkt. Tak si vyberte
PRESNE TAK.
dle specifikace je pruves 30-45mm.
Ja mivam cca tech 35..
kdyz je to povolene moc tak retez lita a imho i rychleji odchazi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty voe,Hicksi,když Ti výrobce BMW řekne skoč,skočíš? Protože je to v manuálu? Používej taky trochu selskej rozum,ne?
Imho ja si myslím,že imho lidí je imho jak sra*ek,tak když se někdo imho chce zabít,tak je mi to imho dost jedno
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Kubrt napsal:
Melizoy má pravdu... myslím si,že přetržení retězu je až "druhořadý"... daleko víc se při přešponovaným řetězu kurví řetězový kolečko a s ním vše spjatý...
Ty voe,Hicksi,když Ti výrobce BMW řekne skoč,skočíš? Protože je to v manuálu? Používej taky trochu selskej rozum,ne?
Kubrte nedemagogizuj, jo?
Tobe tvuj selskej rozum radi necist manualy, nebo co?
A vsechno si delat po svym, nehlede vpravo ci vlevo?
to je prece nesmysl.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Řešení je jednoduchý.Když se to všechno,co tady bylo kolem napsaný hodně zestruční,tak mě z toho vychází,že když se řetěz povolí o 1cm víc,než je v manuálu-kulový se stane....když se ale o 1cm víc napne-už může prdnout.Nebo nie?
o 1cm vic osmikilo cuka a pri jizde na rovince na malo plynu jasne osciluje retez nahoru a dolu.
Tecka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Řešení je jednoduchý.Když se to všechno,co tady bylo kolem napsaný hodně zestruční,tak mě z toho vychází,že když se řetěz povolí o 1cm víc,než je v manuálu-kulový se stane....když se ale o 1cm víc napne-už může prdnout.Nebo nie?
o 1cm vic osmikilo cuka a pri jizde na rovince na malo plynu jasne osciluje retez nahoru a dolu.
Tecka.
No tomu se říká nerovnoměrný vytahání,dost často způsobený natažením řetězu na max pod velkým zatížením
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
No tomu se říká nerovnoměrný vytahání,dost často způsobený natažením řetězu na max pod velkým zatížením
to neni uplne pravda, je to zpusobene leccims vcetne nerovnomerneho namazani atd.
Uplne novej retez si skace celkem malo, ale zkus ho 1500km nenamazat a uvidis.
A to nestihl byt ani poradne vytahanej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kubrt napsal:
Melizoy má pravdu... myslím si,že přetržení retězu je až "druhořadý"... daleko víc se při přešponovaným řetězu kurví řetězový kolečko a s ním vše spjatý...
Ty voe,Hicksi,když Ti výrobce BMW řekne skoč,skočíš? Protože je to v manuálu? Používej taky trochu selskej rozum,ne?
Kubrte nedemagogizuj, jo?
Tobe tvuj selskej rozum radi necist manualy, nebo co?
A vsechno si delat po svym, nehlede vpravo ci vlevo?
to je prece nesmysl.
Jezdil jsem taky na osmikilu,sice né na tom Vašem,ale na jednobuchu a v životě jsem neřešil to,co tady řešíte.
A myslím si že na Bigovi ten řetěz dostával daleko větší záhul...
Upravil Kubrt dne 29.01.2011 13:00
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Jezdil jsem taky na osmikilu,sice né na tom Vašem,ale na jednobuchu a v životě jsem neřešil to,co tady řešíte.
A myslím si že na Bigovi ten řetěz dostával daleko větší záhul...
hele ja myslim, ze jsou lidi co kaslou na technicky stav sveho motocyklu jeste vic, nez ty.
Teda jestli s nimi chces soutezit...
Ja povazuji vhodou peci o retez jako zasadni pokud se chces plynule projet. Alespon na osmikile.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr Gs a Kubrt padejte odsud fofrem! takovej nesmysl jako je řetěz na moto snad nemáme na tak imho nechte chudáka Hickse napokoji!! Nebo uvidíte *pissed*
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Mr Gs a Kubrt padejte odsud fofrem! takovej nesmysl jako je řetěz na moto snad nemáme na tak imho nechte chudáka Hickse napokoji!! Nebo uvidíte *pissed*
ale tady je dneska větší zadel než ve squattu!
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
servisak napsal:
Mr Gs a Kubrt padejte odsud fofrem! takovej nesmysl jako je řetěz na moto snad nemáme na tak imho nechte chudáka Hickse napokoji!! Nebo uvidíte *pissed*
Tak jsem si to taky pročetl,je to skvělé.Moje zkušenosti s řetězem jsou také vtipné/teď/.Asi v 16 letech jsme jezdili takovou tu vesnickou ligu na fichtlech.Já měl řetěz jak dědek kšandy a rozeta špice jak jehly.Z kopce dolu mi řetěz spadl,tak jsem se ho rozhodl z lenosti nasadit v sedě.Chytil jsem si palec do rozety,a protože ohnutej do zadu proti kopci jsem couvnout nedokázal,tak jsem projel celou rozetu s dvěma zuby skrze palec dokola.Málem jsem se u toho poch-cal.Od té doby nemám řetěz rád,Mám rád kardan.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Vsadím se,že jsi byl rád,že je trochu volnější,že?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA