dodatecne bych reagoval..byl jsem ted nekde na jihu Tunisu, pisek sahara a jelikoz mam dakara chtel jsem srovnat s 1150 gs a f800 na dunach..1150 uplne super na horsi cesty, na vetsi offroad je to zahul pro oba a je spis potreba dvou dalsich lidi co pak pomuzou majiteli moto zvednout.f800 neni offroad jako dakar nebo ktm, je moc tezka, sam ji nenalozenou nezvednes, zvednes ji 3x a pak jsi ko,ale je tezka a zahrabe se.na silnici je to zase opacne 1150 zehlicka kresilko , f800 a pak dakar.tot muj nazor
WILL RACE FOR FOOD
ant napsal(a):
ja zapomnel dodat pro hickse ten srovnava s f800 i meho skutra
puvodne jsem chtel napsat, jestli myslis toho s jedenadvacitkou vepredu, ale nakonec jsem to nenapsal
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Viete niekto či sa dá 690 homologizovať aj pre dve osoby. Prípadne existuje ako voliteľné výbava zadné primontovateľné stupačky. Niekto to berie ako urobyť z formule autobus, ale občas by som aj mladú rád zobral na výlet. HUSQVARNA TE 610 to má homologizované pre dve osoby.
Aha to na 690 R som nevidel zadné stupačky na žiadnej foto , 690 enduro ich má. Dá to logiku ,za erkovú verziu zaplatíš viac, lebo je v cene aj odmontovanie stupačiek
KTM 690 Enduro (vcetne verze "R" je homologovane pro prepravu dvo osob a ma tak standardne stupacky pro spolujezce. Ty s daji odmontovat a misto nich dat male plastove kryty kyvky. Stejne tak jsou v zakladni vybave zadni madla, ktera lze po vyvrtani der v plastu primontovat. Zalezi tak na vkusu kazdeho soudruha, ze.
Silne zvazujem upu 690 Enduro R a mam zhruba predstavu co vsetko by tam bolo treba dokupit co sa tyka ochran. Poradite mi co na nu obuvate do terenu v nasich lesnych podmienkach? Dik
R1200GS Adventure, r. 2006
vicky napsal:
Silne zvazujem upu 690 Enduro R a mam zhruba predstavu co vsetko by tam bolo treba dokupit co sa tyka ochran. Poradite mi co na nu obuvate do terenu v nasich lesnych podmienkach? Dik
Hele nic extra. Spodni sutzplech, ale jsou i taci, co tvrdi, ze original plastovy snes vic, padaky na chladic, neoprenova podlozka pod vicko nadrze. Pak se hodi jeste lankem pridelat zadni brzdu. Vsechno ostatni je dle meho navic. Osobne jsem pridal jeste tlumic rizeni.
to Vicky: řešil bych hlavně ochranu chladiče...a čím více dalších ochranných prvků, tím lépe, pokud to bude stroj opravdu do terénu a budeš jako třeba já každou chvíli někde v křoví, viset ze stráně a tak
Co se týče pneu, my máme na našich endurech Mitas C15+17 (jestli si dobře pamatuji číselné označení), ale jezdíme minimum silnici
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
to Johny: to rozhodně není......EF-ka jsem jednu sadu měl a nemohu říct, že by byly špatné...v hlubokém písku jsou ale Céčka lepší
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."