Vypral jsem včera vzduchový filtr (mám Blue filtr od Wunderlichu, což je něco na způsob K&N) a v rámci pravidelné údržby resetoval řídicí jednotku i snímač polohy škrticí klapky, což jsem nikdy předtím nedělal...
...a motorka teď jde za plynem jak načipovaná!
Filtr přitom nijak extra špinavý nebyl, alespoň viditelně ne, přestože jsem ho naposledy pral někdy loni v létě (a kdo ví, jestli Takže mi z toho vychází, že že ten reset TPS po připojení baterky asi není úplně od věci udělat, když to píšou v manuálu.
Máte někdo podobnou zkušenost?
Upravil cerv dne 08.05.2011 09:35
Po připojení baterky zapnout zapalování (nestartovat), otočit pomalu plynovou rukojetí nadoraz, stejně pomalu ji zase vrátit zpátky a minimálně jednou to celé zopakovat. Vypnout zapalování. Je to v manuálu a píše se tam, že by se to mělo dělat vždycky, když odpojíš baterku.
cerv napsal:
Po připojení baterky zapnout zapalování (nestartovat), otočit pomalu plynovou rukojetí nadoraz, stejně pomalu ji zase vrátit zpátky a minimálně jednou to celé zopakovat. Vypnout zapalování. Je to v manuálu a píše se tam, že by se to mělo dělat vždycky, když odpojíš baterku.
Dotaz. pomalu otáčet plynem hned po otočení klíčku nebo počkat až proběhne celá diagnostika?? a pak pomalu otáčet plynem ??
Děkuji za info