Domluvili jsme se s Milošem, že tahle sekce bude určená pro diskuze (vlákna), která se týkají Touratechu - nejen výrobků ale i služeb, aktivit atd.. Budeme jí sledovat, odpovídat na dotazy atd. Nemáme čas a upřímně už ani náladu trávit hodiny nekonečným diskutováním v dvacetistránkových vláknech, kde člověk odpoví a obratem se objeví deset dalších příspěvků na které by bylo potřeba reagovat - jen proto, že některé lidi baví "rejpat" aby se "něco dělo".
Takže jsme se domluvili na speciální sekci a omlouvám se, pokud nebudeme reagovat jinde... Zvažoval jsem, jestli se na to nevykašlat úplně, kdo nic nedělá, nic nezkazí... ale nakonec jsme se domluvili takhle.
Takže dotazy na výrobky, rady, cokoliv o našich věcech (a nejen věcech Touratech ale i o tom, co prodáváme přímo - Rukka, Stadler, Garmin... pište sem.
Není celkem od věci napsat do předmětu o co se jedná, usnadní to pak hledání jiným později - vlákno s názvem "mám dotaz" je nicneříkající, "mám dotaz na rozšířené stupačky na 1200GS" je jasné, o čem to bude.
Doufám, že ta sekce bude mít smysl a ačkoliv se to některým lidem nemusí líbit, třeba časem tady budou i další sekce jiných výrobců a dodavatelů, kde vám budou jejich pracovníci odpovídat na dotazy atd.. Na fórech, která existují mnohem déle než bmwgs (třeba Adventure Rider nebo cestovatelský HUB sekce výrobců/prodejců fungují a jsou populární, protože to je pro lidi z fóra pohodlný..
Vánoční akce obvykle před vánoci vyhlašujeme. Určitě budou nějaké speciální nabídky na skladové zásoby, obvykle máme každý rok speciální akci na vánoční balíček adventure menu apod. Nech se překvapit. Za necelých 14 dnů je letošní zásadní veletrh, nemá taky moc logiku vyhlašovat nějaké akce když ještě nevíme, co bude za akce z německa...
Jinak až budeme prodávat věci, na kterých budeme mít 500%, tak je rád dám se slevou 50%. Tohle mě vždycky bavilo když manželka dělala v Jackpot/Cottonfieldu. Tričko nakoupené za 2USD a prodávané za 1700Kč se nabídlo se slevou 70%. Takže bylo za pětikilo a ženský se tam o to praly. Přitom i po té slevě na tom měli asi 600% marži, protože mělo nákupní hodnotu do 80Kč včetně daně a vydělávali krásných 400Kč na kusu.
Upravil TomasTT dne 03.11.2015 14:47
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Když se ty věci rozkliknou, tak to ukazuje ceny správně. Nechápu co s tím dělají. Koukám, že to dělají všechny shopy které nejsou v EUR a některé během chvilky už opravili (švýcarský třeba).
Mám na chatu správce z německa a prý na tom pracují. Tak doufám že shop do vyřešení úplně vypnou.
Prý je špatně vygenerovaná tabulka kategorií, do hodiny to prý bude mít opravené.
Upravil TomasTT dne 22.11.2015 15:38
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Naštěstí to byla chyba jen v náhledech a po rozkliknutí byla správná. Přehrávají to právě teď. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Saturnin napsal:
za tu cenu jsem si chtěl objednat snížený, standardní i zvýšený sedlo, abych je mohl přehazovat, bohužel to nešlo, asi jsem propásnul happyhour
jen by mě zajímalo jak by se k tomu touratech postavil pokud by to šlo do košíku vložit za tu cenu z náhledu... vzpomínám si že jeden eshop s elektronikou stejným stylem prodal několik nových iphonu za pár korun.
Touratech by nám nedal nic, to je jasné. Sice ten shop pro nás spravují a aktualizují ale už se nám něco podobného stalo a nechali by nás v tom.
Je nezajímá, že podle našich zákonů provozovatel e-shopu ručí za všechno a podle nového OZ dokonce ani neplatí, že když e-shop třeba technickou chybou zveřejní že všechno zboží je za korunu i když normálně stojí 50tisíc, tak prý to stejně obchodník prohraje pokud se zákazník nechce dohodnout. Soud myslím v tomhle ještě žádný nikde neproběhl - ani v té kauze na Alze nebo kde to bylo. Podle jedněch je cena zboží za 100Kč když normálně stojí 3000Kč dostatečný rozdíl na to, aby bylo evidentní že se jedná o chybu, podle jiných je to fuk, jak tam jednou cena je, tak platí.
Nemá smysl ani do podmínek dávat tu starou klauzuli o tom, že e-shop neručí za chyby a technické chyby atd. Novelou OZ tohle nemá smysl.
Mohli bychom zastavit zasílání automatického potvrzení o přijetí objednávky a každou nejdřív kontrolovat (některé shopy to dělají) a nebo ho neprovozovat my ale v německu atd. My jsme odstranili možnost platby - takže jde jen o objednávku a kdyby to bylo kritický, tak prostě ten výrobek ukončíme. Nikdo nemůže donutit e-shop dodat něco, co už není možné dodat. A v automatickém potvrzení o doručení nepotvrzujeme uzavření kupní smlouvy, protože v technických podmínkách máme vysvětleno, že zboží objednáváme jednou týdne a může se stát, že mezi objednávkou zákazníka a objednáním u výrobce může být rozdíl až jeden týden a mezitím dojde ke zrušení položky, změně atd. Je otázka, jak by se tohle řešilo ale kasa.cz s tím jednou uspěla - potvrzení o přijetí objednávky informačním systémem není potvrzení kupní smlouvy. Ale kdo ví, jak by se to řešilo.
Každopádně tohle je noční můra a když navíc technicky ten e-shop nespravujeme ale dělají to centrálně v německu, je to docela nepříjemný. Platíme za něco, co víme, že v případě problému stejně spadne na nás.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Čau, nevím jestli je to tak schválně, je to chyba pouze u mne nebo se to tu už řešilo. Každopádně mne zaujal nesoulad podmínek, dolního konce homepage a samotného objednávkového formuláře. Vysvětlím.
Na homepage je úplně dole ve footeru napsáno "PLATBA - dobírka / bankovní převod". V podmínkách prodeje je mezi platebními možnostmi zmíněná platba kartou, dobírkou, paypalem apod. Nezmiňuje se zde platba přes banku. V sekci dopravy však u dopravce PPL figuruje platba převodem.
Aby toho nebylo málo, v objednávkovém formuláři je automaticky vybrána dobírka a nelze ji změnit za jinou možnost (karta, banka, paypal,...), protože tam prostě žádná jiná není.
Jen mne to zaujalo, budu si prostě muset nachystat cash. Co mne ale mrzí víc, že neposíláte přes ČP. Domluvit se s chlapama s kurýrních služeb je o nervy.
děkujeme za upozornění, zkusím to pohledat a opravit.
co se plateb týče,
na prodejně se dá platit hotově nebo kartou.
pokud si necháte zboží poslat, tak záleží jen na dopravci, tedy ppl. někde akceptují pouze hotovost, někde se dá platit i kartou. o tom nerozhodujeme my ale ppl, přijímat karty jsme jim povolili.
je zde také možnost si nechat poslat dopředu fakturu a zaslat zboží již bez dobírky, v tom případě se ale dodání pozdrží většinou tak o 5 dní.
českou poštou neposíláme a pokud se tam zásadně nezmění lidé a celkový přístup, tak ani posílat nebudeme.
pokud víte, že nebudete k zastižení na nějaké adrese, můžeme balík poslat na některého z ppl parcel shopů a vy si ho tam můžete vyzvednou.
nahdar: díky za upozornění... Tak každé 2-3 měsíce to opravujeme a pořád a pořád se tam vrací texty z původní verze systému a na tu titulky standardní překlady z magenta atd.
Oni nahrají novou verzi systému obchodu a nevšimnou si, že přepsali naše úpravy a musíme to ručně upravovat.
Takže jsem poslal požadavek aby to opravili, tak to snad proběhne při aktualizaci v noci.
Nicméně je to tak, jak píše Milan - objednat to jde buď na dobírku nebo s osobním odběrem (a možností platby kartou, online převodem RB nebo v hotovosti).
Nechceme nic platit předem, protože nevíme, jestli se zboží nabízené jako že je skladem do pondělí (kdy to můžeme fyzicky objednat) nevyprodá a pak to je problém protože nikdo neví, kde to zase bude atd. Takhle v tom lidi nemají ložený peníze a riziko že si někdo něco nevyzvedne nebo to nebude chtít až to dorazí, je na nás.
Ahoj, díky chlapi za osvětlení. Přiznám se, já upřednostňuju banku, protože mi nevyhovuje nosit u sebe hromadu prachů a platit kartou dopravci mi taky moc nevoní. Ale co už. S tím se prostě smířím
Objednávku jsem už vytvořil, takže jak to dojde už je ve hvězdách. Maximálně si splaším auto a zajedu do města
Banka je trošku pakárna v tom, že účtárnu máme jinde, takže musíme zjištovat jestli ty peníze přišly nebo nepřišly a když tam účetní není, tak je to problém protože to třeba chceme odeslat a nevíme jestli můžeme nebo ne...
Ale všechno jde domluvit, pokud se navíc jedná o vyšší částky, tak to děláme celkem často, lidi nechtějí mít doma desítky tisíc pro kurýra. Stačí obvykle zvednout telefon a domluvit se.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...