nevim v jak moc špatnym je stavu ale já ji měl vymačkanou podobně a už jsem měnil, hlavně teda asi kvůli tomu že jsem dával jinej převod jinak by snad ještě chíli vydržela. A řetěz z fotky nejde poznat jak moc má vůli atd... Jinak jsem dával sadu RK s X kroužkem. Zrovna ji maj ve slevě na motoretezech a co jsem čet i slyšel tak jsou na tom o něco líp jak ČZ snad... uvidim každopádně sada za 2500 je myslim slušnej kauf
In pivo veritas!
X ringy líp těsněj než O kroužky, měl by mít snad i o něco větší nájezd díky tomu. Cenovej rozdíl není zas tak hroznej takže bych šel radši do Xringu
In pivo veritas!
jezdíte někdo řetězovku s 14/47. jestli se nepletu tak standart je 15/47 (tu mám teď namontovanou).
Já moto kupoval s 15/43 a to je fakt jen na silnici.
Souhlasím 15-43 je jenom na silnici.Jezdil jsem dvě sezony 15-41. Otáčky spadli tak o tisíc což je špica,ale za cenu častějšího řazení a pouze solo. Vrátil jsem se na origoš 15-47 a je to pohodlnější a můžeš jezdit stejnou kládu bez řazení což je příjemnější.Uvažuju jít tak do 14-43 .Jezdí to někdo?
Upravil Sharki dne 05.07.2012 09:38
bubak
Zdarec,
pokud ho ještě neznáte tak tu http://uloz.to/xtu2abf/geardata-exe
je ke stažení skvělí prográmek na výpočet rychlosti v závislosti na převodech, rozměrů pneu řetězovce a podobně
Tu http://uloz.to/xz8rk61/bmw-f-650gs-ged můžete stáhnout data pro sériové nastavení převodů pro BMW f 650gs
Sharki napsal:
Souhlasím 15-43 je jenom na silnici.Jezdil jsem dvě sezony 15-41. Otáčky spadli tak o tisíc což je špica,ale za cenu častějšího řazení a pouze solo. Vrátil jsem se na origoš 15-47 a je to pohodlnější a můžeš jezdit stejnou kládu bez řazení což je příjemnější.Uvažuju jít tak do 14-43 .Jezdí to někdo?
No nevím jestli se to dá nazívat kláda, moje představy jsou aby to jelo jak z praku v terénu. jednička je pomalá a dvojka lehce cuká moc se jí nechce. Nechci přitom ztratit možnost jet rychlostí 130 km (né na 7tis otáček). má někdo i z tohoto soudku zkušenost.
Origo je 16/47, já jezdim 15/41 a na silnici naloženej to jede slušně častějc se řadí ale vyšší rychlosti jsou daleko pohodlnější, terén nedokážu soudit jedu občas ňakou šotolinu a to zvládne v pohodě ale na větší blbnutí to není...
In pivo veritas!
Je nějká pomůcka jak zjistit, že je nejlepší řetěž / kolečka na čase vyměnit?
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
na reťaz existuje takáto pomôcka tzv. Sudca od firmy Sidewinder Products
Toto jednoduché, ale zato premyslené náradíčko umožní používateľovi previesť rýchly test na reťazi. Teda odmerať jej vyťahanosť a to priamo na motocykli, či ATV. Precízne ciachovaný kus zliatiny s troma graduálnymi schodíkmi stačí len jednoducho vsunúť medzi valčeky a výsledok sa hneď pozná. Ak sa meradlo zastaví na prvom schodíku, reťaz je ako nová. Ak zapadne až po posledný vrúbok, reťaz je vyťahaná nad prevádzkovú hranicu a mala by sa vymeniť. Celý tento "test" ti bude trvať zhruba 3 sekundy.
Cena sudcu je 30$ a objednať si ho môžete priamo od http://www.sidewi...ckets.com/
ten měřák seženes v každym shopu kde se zabejvaj řetězama a určitě nebudu za 30 babek... je to kus plastu lisovanej na požadovanej rozměr řetězu, žádná amerika ale funguje to parádně
In pivo veritas!