Ahoj, ted jsme prijeli po 14- ti dnech z Albanie a jen pro zajimavost pisi zkusenosi spojeni trech F5 s jednou F4. Bohuzel se nam v zasade nepodarilo temer nikdy rozchodit spojeni tak, aby bylo bezproblemove. Prvni vec je navod na F5. Tam je napsano, ze se musi spojit jezdec 1 s jezdcem 2, pak 3 a 4 a pak musi jezdec 3 ukoncit spojeni do pipnuti a tim se spoji zbytek jezdcu. Tak to urcite v kombinaci s F4 nefunguje.
Jedina sance je sparovat f4 s F5 a pak zvlast dve F5. Pak ten sparovany s F4 musi naopak zapinat interkom az do pipnuti a pak to jakztakz funguje. Bohuzel jen nekdy. Vetsinou se stejne F4 nepripoji. Tedy spis jen poznamka, pokud uvazujete o vicecestne komunikaci, je asi lepsi holt invetsovat do F5, tohle bylo trapeni v helmach pri ctyricetistupnovych vedrech a vetsinou k nicemu
Tak jsem to tady dneska testoval asi hodinu a půl (vybil se mi druhý F5, takže nabiju a budu dál testovat).
2x F5 + 1x F4 funguje naprosto normálně. Jen je potřeba dodržet určitý postup.
Chtěl jsem sestavu jezdců v pořadí:
F5 <-> F5 <-> F4
Párovat se musí odprostředka - to znamená od zařízení, které bude dělat master přepínač. V tomhle případě prostřední F5.
Spároval jsem nejdřív obě F5. Hodil jsem oba do párovacího režimu a z té "prostřední" F5 jsem vyvolal spojení horním tlačítkem. Pak jsem tu prostřední F5 vypnul, opět hodil do párovacího režimu, zapnul F4 do párovacího a vyvolal párování opět z té F5ky. Pak jsem spojení rozpojil (krátký stisk prostředního tlačítka) a z té prostřední F5 jsem vyvolal spojení s oběma dalšími (prvním a posledním) současně. Jde vyvolat i spojení jen s posledním spárovaným a s předposledním párovaným ale to neumím používat a nechce se mi študovat návod a nepovažuju to za tak důležitý. Každopádně jsem zkoušel odejít s první F5 i poslední F4 mimo dosah, různě to vypínat a zapínat a všechno funguje. Jen se to rozpadne v případě, kdy ta prostřední F5 je vypnutá. To je jasné, to je master a první F5 a poslední F4 bez přepínače uprostřed fungovat nebudou. Podle mě byl problém, že tam byly nějak špatně napárované ty zařízení nebo jste nejezdili ve správném pořadí. Když je těch F5 víc, tak je situace komplikovanější - musí se spárovat nejdřív ty "prostřední" F5 mezi sebou a až nakonec ta F4, která by měla jet jako poslední nebo jako první. Každopádně sestava se sudým počtem zařízení je mnohem citlivější na vyjetí z dosahu - nevím proč. F4 se mi odpojovala už ve vzdálenosti mezi prodejnou a silnicí ve vesnici, což je tak 300m bych řekl. Když to bylo spojené jen s F5, tak vzdálenost byla nejmíň dvojnásobná. Určitě to má vliv na dosah. Mluvil jsem dneska 2x s dovozcem, ten se sestavou kde jsou F5 a F4 jezdí často a říkal, že udělají nějaký speciální návod jak postupovat při tom párování, protože se v tom dělá moc chyb a na pořadí párovaných věcí záleží. Nicméně jim to taky funguje dobře.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
ja mam zas furt problemy z scala G4, uz asi tretia sada kupena...
vypadava signal, radio skoro nepouzitelne, druhy jazdec casto nepocuje co hovorim, nabeh hlasu nestabilny, baterka za 4 hodiny OFF, dosah medzi jazdcami max 300m