Mam opacny problem ako ostatny. Mne ABS nejde vypnut. Zapnem zapalovanie , rozblikaju sa kontrolky, tlacitkom ABS vypnem kontrolky blikat prestanu. Ale pri rozbehu sa ABS predsa aktyvuje. Za rady vopred daskujem
Pokud je system vypinani stejny jako u 1100 GS (myslim, ze ano), tak postupuj takto.
Mas vyply klicek. Drz tlacitko ABS. Zapni klicek, za neustaleho drzeni tlacitka ABS. Po zapnuti stale drz tlacitko ABS. Nemam tu manual, ale tusim, ze se po zapnuti klicku musi to tlacitko drzet asi jeste 3 sekundy. Pak ho pust, nastartuj, ABS ti potom bude problikavat (obe 2 kontrolky zaroven) - ABS je vyrazeno. Pokud nechces, aby to porad problikavalo, stiskni znovu tlacitko ABS - a tusim ze na 4 minuty a par sekund ti bude stale svitit jenom jedno - a pak to zase zacne spolecne blikat. Prej abys nezapomnel, ze je to ABS vyrazeno. Toz tak.
Špatně.
Palcem pravé ruky zmáčkni tlačítko ABS a drž ho. Levou rukou zapni zapalování a nastartuj. Až ted pusť tlačítko ABS a rozjeď se. A ABS rázem nefunguje a signalizuje se ti to blikající kontolkou respektive oběma. Zmáčkni tlačítko ABS a kontrolka ABS zůstane svítit jem dolní. Zhruba po 5 minutách se opět rozblikají. Vypínat je nemusíš, ale je to otravný.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mňo, hoši, já mám 95-ku a je to jako píše Colt Peacemaker - zmáčknu tlačítko ABS, pak teprve zapnu zapalko, nechám proběhnout úvodní test dokud nezhasne příslušná kontrolka (cca 5 sekund), pak tlačítko mohu pustit a startuju. Po nastartování kontrolka ABS svítí furt po celou dobu co je vypnuté. Taky by to bylo nelogický startovat s oběma rukama zaměstnanýma nějakými tlačítky, vždyť chci mít třeba vymáčklou spojku nebo zmáčklou brzdu někde ve svahu... Ivan
Já celou dobu přemejšlel jakou 95-ku. Na 1100 jsi ABS neměl a tak co myslíš. Ty jsi svýho Adventurníka normálně postaršil o 10 let! Máš uplně jiný brzdy i ABS, ale system vypínaní bude skoro stejný, jen s tím rozdílem, že ty máš jen jednu kontrolku. Já to vypínám jak popisuju, ale asi jde startovat i po puštění gombíku. No, ale já mám 5 prstů na ruce a zvládám to v pohodě.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Když to tady tak čtu,má vůbec cenu kupovat motorku s ABS???
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Cicli: Promiň, samozřejmě 2005. No nevím, někdy startuju se zmáčklou přední brzdou i spojkou a pak nevím, čím bych držel ten čudl. Snad hlavou bych na něj mohl tlačit...
Swat: Kdysi jsem se ptal jako Ty, dnes nedám na ABS dopustit, letos 2x mě zachránil od stoprocentní tlamy... Ivan
To Cycli: teďjsi mně pěkně dostal
Nedošlo mi, že 1150 má přepínače jinak uspořádané naž 1100 a přemýšlela jsem, proč by měl PRAVOU rukou držet ABS a LEVOU otočit klíčkem
Když si vybavíš kde má 1100 tlačítko od ABS, tak Ti vyjde stejné harakiri jako mně Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Nojóóóó. Tak na 1100 toto nepraktikovat, nebo bude na chirurgii furt plno
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi