chcem sa spytat ci niekto to ma tiez alebo o tom nieco vie. nedrzi mi sytic ked ho vytiahnem. vzdy padne uplne dolu. mozno ostane na 20%. myslim ze by mal ostat zaseknuty aspon na 50%. ja ked nastartujem musim ho drzat. cez leto mi to nevadilo. ale teraz ked je chladnejsie motor ledva ide na volnobeh a obcas zhasne pretoze sytic nedrzi.
pozeral som to na riadidlach v tom plaste ale nic som tam nevidel co by tomu moholo byt. a aj som to rozobral pod nadrzou ten rozdelovac a premazal ale tiez neviem kde je chyba
vie niekto povedat ako to funguje a kde sa to ma zaseknut alebo ist viac ztuha?
vdaka
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Tak on to tak uplně doslova sytič není je to takovej jakoby tempomat že jen zvýšíš otáčky motoru.. Sytič jako takovej třeba u š120 funguje jinak. Tady by se měl dát naplno nastartovat a pak by měl držet na těch 50% .
Pozor výměna lanek je docela drahá sranda a je třeba to pak sladit na podtlakách
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Sytič jako takový to není (ten u karburátorových motorů obohacuje směs při "studeném" startu - tak jak už ti napsal servisák). Tady u tohoto typu vstřikování je to tak, že si pouze tou páčkou na levé straně pootočíš přes lanka klapky, čímž docílíš zvýšené otáčky. Na plné vytažení ta páčka nedrží nikdy. Vytáhneš nastartuješ a pustíš - páčka by se měla cca v polovině dráhy zastavit ( a motor by měl držet zvýšené otáčky). Potom páčku zatlačíš úplně dolu - motor by měl držet volnoběžné otáčky. Samozřejmě v závislosti na teplotě - když bude při startu 0°C tak ho budeš mít vytaženej déle (aby byl schopen volnoběžné otáčky držet), než když bude venku 25°C. Na správnou funkci "zvýšených otáček" má velký vliv nastavení lanek ke vstřikovačům (hlavně velké vůle lanek - to potom páčkou jen vymezíš vůle lanek a otáčky nezvedneš). Jestliže máš správně nastavená lanka a páčka ti nedrží v té "středové" poloze, tak bych hledal problém u páčky na řídítkách.
Upravil Tonda dne 23.10.2012 08:49
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
vdaka za podrobne vysvetlenie. zdalo sa mi divne ze to je vsetko spojene spolu (plynove lanko a lanka na karboratory)
myslim ze lanka by mali byt dobre- mali by mat 2mm volu co asi mam. ked packu potiahnem otacky sa zvysia tak vela vola na lankach by nemala byt. predchadzajuci majitel mal okolo tej opacky daku hmotu- nieco ako zuvacka- asi mu to tiez nedrzalo a preto mu to ta hmota zadrziavala packu aby nepadla az dolu. su tam dake zarazky alebo len nieco ako vecsie trenie ktore sposobuje nepadnutie tej packy dolu?
vdaka
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Minulý majitel o tom asi taky nic nevěděl. Ta páčka se musí držet, nastartovat a vzápětí pustit (jen v mrazech ji držím trochu déle). Spadne do "zahřívací" polohy, já osobně ji zatlačím dolů jakmile se objevína teploměru jedna čárka. Stejné to bylo i u 1100GS, jen páčka se otáčela kolem svislé osy a někdy zůstávala mezipoloha viset, pomohlo současné vrknutí plynem.