ja osobne si myslim ze to bude tak 120-140 ne zebych tvrdil ze to motorka nezvladne ale tato rychlost me prijde jako pohodova zvlaste kdyz je moto nalozena
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zrovna vcera sem to smekal z humpolca do jihlavy po dalnici a jak pise predseda zmijon tak mi to take vehovuje tech max 140 ale spis 120.pocke az se prihlasi marek bmw-ten zvedne latku
Chápu, že každému je příjemná trošku jiná rychlost, chtěl jsem spíše vědět v jaké rychlosti se ještě dá rozumně jet.
Tzn. když občas budu muset jet Praha - Ostrava, tak jestli s 1100 GS půjde občas trošku přidat za plyn, nebo budu muset (chtít?) jet radši do 130km.
cestovani na dalnici je subjektivni, zalezi na nakladu a VETRU!!! Dalsi parametr je cas. Kdyz se rozjedes, zda se ti idealni 120, pohoda, klid, a docela rychle. Ale mne se stava [vzdycky], ze pul hodine mam 140 a stejny klid a pohodu, pozdeji 160 a porad pohoda....proste si zvykas na rychlost a nedela ne tebe ten dojem. V kazdem pripade v plnem nakladu a ve dvou a na asfatovych gumach neni zadny problem 120-140, je velice jednoduche jet i vice, ale nad 140 se zvedne dost i spotreba. Na slovenske casti D1 kolem Malacek, za maleho provozu muzes jet porad 180 a porad budes klidnej, zalezi na provozu, vetru, kapse a casu.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Moje cestovní rychlost 120-140km/h na dálnici. Mám 1150 s orig. plexi, pneu Mitas. Jízda imrvére ve dvou a tři kufry. 140 je hranice, pak už se dělá turbulence a přestává být pohoda. 120 je pohodička. Nohy na válce, 3500 otáček spotřeba příjemná a několik hodin nepotřebuješ zastavit. Pohybuji se vždycky v tomto rozmezí. Zpoždění doháním né zvýšenou rychlostí, ale omezením zastávek. Člověk není potom tak unavený, protože motorka je pohodlná a dá se na ni opravdu jet i několik hodin bez zastávky.
Rychlost vyšší jak 130 km/h se podepíše i na všech ostatních věcech jako je spotřeba benzinu a oleje, pneumatiky, únava. A navíc pokud bych chtěl lítat 200 km/h, tak si na to nekoupím GS. Tím nechci říct, že někdo z vás to tak dělá, ale je spousta lídí a povah.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Já měl na 1100 (Kalahari Yellow, co slavila na titulní straně stovku) zvýšené plexi. Měřím 178cm, pneu bývaly Tourancky. S plastovými kufry se na ní dalo jet úplně na pohodu a trvale třeba 170, naprosto stabilní jízda, neunavující, bez turbulencí, cloumání hlavou atd. S hliníkovými kufry to kleslo tak na 150km/h. Jel jsem tak ale akorát párkrát po dálnici, když jsem honil čas a spotřeba byla šílená.
To je mj. další přednost oproti 1150 ADV, kterou mám teď. Ta, pokud není pérování natvrdo, se nad 160km/h začne vlnit a předek se odlehčí že čekám kdy vzlétnu. 11-ka byla proti tomu super.
Souhlasím ale s Cyclim, že mimo dálnici je v časové tísni lepší omezit zastávky než nějak moc zrychlovat.
Když to jde, tak se dálnicím vyhíbám , ale když už jsem nucen jet po dálnici , tak 120 jsem zkoušel a nešlo to kličkování mezi kamiony z levého do pravého pruhu to není ono. Jsem prcek 176cm, 1150 GS s ADV plexi převrtáno a kolměji nakloněno a 150 -160 km/h to je ono, ale jak je jíž napsáno o něco výš je to každého subjektivní pocit.
Nesfoukne te to ani pri 180kmh, otazka je co je pro tebe prijemna rychlost. Na dovolene v plne zatezi jezdim taky tech 110-140 na dalnici, ale uz jsem jednou jel i takhle z Mnichova porad 170kmh a taky to bylo v pohode, az jsem byl prekvapenej... Rezume: nemusis se bat, ze by neslo jezdit rychle, jen je to pak otazka, bezpecnosti, pohodli a spotreby paliva a oleje, tedy vsechno paramatery ciste indiviualni Tehda na penu Metz Tourance..
BMW R1150GS MY02
Ivan napsal:
Já měl na 1100 (Kalahari Yellow, co slavila na titulní straně stovku) zvýšené plexi. Měřím 178cm, pneu bývaly Tourancky. S plastovými kufry se na ní dalo jet úplně na pohodu a trvale třeba 170, naprosto stabilní jízda, neunavující, bez turbulencí, cloumání hlavou atd. S hliníkovými kufry to kleslo tak na 150km/h. Jel jsem tak ale akorát párkrát po dálnici, když jsem honil čas a spotřeba byla šílená.
To je mj. další přednost oproti 1150 ADV, kterou mám teď. Ta, pokud není pérování natvrdo, se nad 160km/h začne vlnit a předek se odlehčí že čekám kdy vzlétnu. 11-ka byla proti tomu super.
Souhlasím ale s Cyclim, že mimo dálnici je v časové tísni lepší omezit zastávky než nějak moc zrychlovat.
V plne zatezi bez toho abz se nastavilo natvrdo je velke nebezpeci male adheze vepredu...............a znas to, kdyz ztratis zadek, mozna neco udelas, ale kdyz ztratis predek a nemuzes pouzit motokrosou nohu [tezko na asfaltu a v rychlosti], tak jdes okamzite do lowsidingu na zacatku zatacky nebo do highsidingu pri prudsim vyjezdu. Pozor, brzdy a perovani jsou dulezitejsi nez plyn a kone!
Ivan - na adv jsi mel i kratsi 6. prev. stupen, takze na rychlo to melo spotrebu v librach
Upravil Doc dne 05.06.2007 22:46
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Sranda ale je DOCtore, že 1100-ka s pérováním naměkko (nebo skoro, prostě stejně jako dávám teď na 1150ADV) a plnými 3 kufry jela skoro 200 ale HLAVNĚ jako po kolejích, bez náznaku vlnění a odlehčování předku. Ivan
Hm...nevim, ta adv jsem nikdy nejel, takze tve zkusenosti jsou bernou minci
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Včera odpoledne jsem odjel vytočenej kvůli mizernýmu počasí z kempu Pasohlávky pod Brnem směrem na Plzeň, dost funěl vítr, tak po suché dálnici na Prahu se mi jelo pohodově 120 - 150 km/h, (- ale tedy co tam je za dálnici! - v pravym pruhu se jet nedá, byl bych naklepanej jak řízek, v levym to je o trochu lepší - ani jsem se z něj nevracel), pak jsem kousek před Prahou chytil slejvák, půlhodinovou kolonu na Braník a z Prahy na Plzeň furt pršelo - tam byla maximálka 120 v dešti - jet rychlejc jsem už měl bobky a musel jsem se vyhýbat podélným prasklinám zalitých asfaltem, na těch měl zadek tendenci ujíždět.Obutý mam vzadu novou Mitas 08 a vpředu Pirelli MT-60.Najeto cca 360 km, za 3,5 hodiny, spotřeba 5,6 l/100km. Takže na Moravu se pojedu mrknout až v lepším počasí (v Hodoníně jsem byl na vojně) , fakt mě to štve, že to nevyšlo...to nebe je prostě rozpíchaný těma raketama a z těch děr jenom chčije a chčije..
Upravil elektromaniac dne 04.07.2007 00:13
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
a já si už myslel , že když jezdím po dálnici 120 tak su nějaké divné a oni tak jezdí všeci ikdyž je pravda že při této rchlosti když se přidá, tak si motor zavískne radostí a chce víc a víc do otáček - ale co na to má říkat chuděra E09
Elektromaniakovi - S tou zadní gumou se ti ani nedvím, že se ti to vlní. E - 08 je nejhorší volba (osobní zkušenost). Na vodě jsou příšerný, smekaj a nedržej stopu. To jsi nevybral dobrou gumu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
no já jezdim podle tachometru tak 130 což je podle navigace 120 no prostě to držim maximálně do 4500ot. potom mi to víc žere,klepe se to a stejně se to E09 už moc nelíbí,dálnice je prostě za trest,taky se ji snažim vyhybat,ale na dálkovej přesun to někdy jinak nejde
I když se dálnicím vyhýbám jak to jen jde, tak někdy není jiná volba. Tempo od 130 do 170km/h - podle velikosti časové tísně. 120km/h je málo i naloženej - to bych na tý dálnici usnul. Jinak 100-120km/h jezdím na pěknejch okreskách a státovkách 1. třídy. - samosebou podle provozu - nemám rád agresivní styl jízdy, ale svižnej a plynulej.
170 jsem jel na GS jednou nebo dvakrát co ho mám Cestovat tak určitě nebudu i kdybych měl skluz tejden.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi