Ahoj, mám dotaz
Blbne mi otáčkoměr F 650 gs rok výroby 2004. Po jízdě cca 1hod. zastavím a otáčkoměr se zasekne na třeba na 2 tis. otáčkách a pomalu klesá. Někdy se stane že pětka má sílu čtyřky a jsem na doraz při otáčkách. Měl jsem to v opravě a řekli mi, že snímač je vpohodě, budíky zkusili jiný a taky dobrý. Zkontrolovali i kabely a byly tři špatný tak se vyměnili. a pořád nic. Prej už jedině řídící jednotka. Co myslíte?
Dík za info Petr
Co to bylo za servis? Řídící jednotka s tím přeci nemá vůbec co dočinění. A v běžném servisu nemají dvoje budíky na BMW, tak proto se ptám.
Už jsem to psal nedávno jinému tazateli.
- zkontrolovat stav baterky
- zkontrolovat dotažení šroubů na baterce
- zkalibrovat plyn
- vyčistit snímač otáček
- vyčistit všechno kolem klapky (obtokový ventil, snímač polohy klapky)
- vyčistit vzduchový filtr
- zkontrolovat elektrické svazky kolem krku řízení a v oblasti štelování tuhosti zadního tlumiče a prostě všechny, na které se dostaneš.
Petr K napsal:
Outdoor Liberec, mají i prodejnu doplňků a ojetých či nových motorek.
Zkus to s nimi projít nebo najdi jiný servis. Ideálně někoho, kdo zná přímo tuhle motorku. Předpokládám, že sám nejsi v tomhle moc zručný, jinak by sis to udělal sám, ale i tak bys to zvládl, pokud máš trošku času a chuť se na to podívat sám. A nářadí samozřejmě.
Sleduj si tohle vlákno, kluci se Ti sem určitě během dneška nebo zítřka ozvou s nějakým doporučením.
Ještě zmíním, že pokud blbne otáčkoměr, tak je to 100% věc elektriky, takže ty věci, co jsem Ti doporučoval vyčistit, tak to spíš jen pro klid duše. Ale já to tipuju na snímač otáček pod pravým deklem motoru. Kolik má motorka najeto?
Car Tec v Liberci nedělá motorky a tam jak jsi to měl, bych to osobně nedal - moto jsem tam neměl, ale je to o pocitu a vzájemné diskusi a nepřesvědčili ;o(
jinak BuboGS byl u Míry Tichého v Jablonci, poradí Ti, dá reference, ale jak bylo napsáno, rady zde asi dostaneš a třeba se povede oprava www.jantruhlar.cz
Petr K napsal:
Ahoj,
baterka je vyměněná. Jinak jo z pětky máš výkon čtyřky.
tak to si gratuluj, to je tuning
ne vážně, to je divný... možná je opravdu problém v tý ŘJ, špatná bohatost směsi nebo co já vim, ale že by to bylo takhle progresivní a motorka jela o tolik líp, to se mi nezdá
jardajerman@seznam.cz
Néé. Je to naopak. Na pětku by jsi měl jet 150 a po půl hodině už jedeš jen 120 a otáčkoměr je nadoraz a když zastavíš tak otáčkoměr se zastaví na třeba 2 - 3 tis. otáčkách..
buhví, co ti tam zkontrolovali, zeptej se jestli, když to sou takový odborníci jak tady kluci píšou, opravdu kontrolovali čidlo otáček u alternátoru, tj. sundali pravej karter... já měl to samý a nakonec se ukázalo, že mi odešla rok stará baterka
jardajerman@seznam.cz
Baterku vyměnili hned na začátku, a pak se jelo postupně, jak jsem před tím psal. Jestli motorka zrychluje to nevím, když se dostanu skoro na doraz otáčkoměru, tak raději zastavím. Otáčkoměr se zasekne a na 2 tis. a pomalu padá dolů. Zajímavý bylo, že když toto všechno bylo provedeno a otáčkoměr se zasekl, když jsem zastavil, tak jsem to ještě jednou nastartoval a otáčkoměr se rozklepal a hned spadl na nulu, ale po další jízdě už to bylo zase stejný.
Já měl to samý a byly to povolený kontakty na baterce, takže si zkontroluj tu baterku tak musí bejt TOP, jinak jak psali kluci asi snímač otáček
In pivo veritas!
Mám zaseknutý otáčkomer na maximum. Všetko čo bolo odporúčane v tomto vlákne som urobil.Moto beží bez problémov.Napadá Vás ešte niečo?
- zkontrolovat stav baterky
- zkontrolovat dotažení šroubů na baterce
- zkalibrovat plyn
- vyčistit snímač otáček
- vyčistit všechno kolem klapky (obtokový ventil, snímač polohy klapky)
- vyčistit vzduchový filtr
- zkontrolovat elektrické svazky kolem krku řízení a v oblasti štelování tuhosti zadního tlumiče a prostě všechny, na které se dostaneš.
Já ještě čistil konektor u budíků a pod takovym malym deklíkem napravo pod hlavním svazkem jsem měl prodřené dva dráty, ten deklík je na dva šroubky, jsou pod ním asi 2-3 konektory. Jinak na rozchození budíků jsem čistil všecky konektory asi 6x a stejně se to půlroku neopravilo, nakonec jsem jen "jinak" utáhl konektory na baterce a najednou tradá.
Do it my way...