pri vymene lozisiek hrusky som nasiel prijemne prekvapenie, vyzmoleny silentblok v kardane. Zadny kriz bez voli, drazkovanie ako nove, predny kriz neviem posudit, kardan je este v kyvke. Da sa vybrat kardan bez zhodenia kyvky? Ak nie ake pouzit lepidlo na sroby kyvky pri skladani?
Je rozumne ist do jazdeneho kardanu? Vsekty su daleko (+200km), takze previest sa a zistit ze je zly tiez nie je idealne. Mate skusenosti s nejakym obchodnikom co nepredava uplny srot?
Celkom dilema ci ist do noveho za 524eur alebo jazdeneho za cca 120-150eur
varan přiložený následující obrázek:
Když jsem to řešil já podařilo se mi sehnat kardan kterej měl najeto 7000km a věděl jsem jistě že je skoro novej. Jinak bych dal novej, pak máš klid asi na 80 a podle stylu jízdy možná i víc tisíc km. Vyndat z kývky bez toho abys ji sundal nejde.
Vymenene:
velke lozisko
male lozisko
axialne lozisko
2x lozisko medzi kyvkou a hruskou
Gufero velkeho loziska
Gufero pred axialnym loziskom
Loziska mi vymenil a ozubenie nastavil velmi dobry mechanik, zvysok rozoberania a skladania som si spravil sam, samozrejme vsade predpisane momenty
Po vymene lozisk pocut len suchanie platniciek o kotuc, nikde absolutne ziadne vole, akurat mam pocit, ze koleso sa tazsie toci, ked ho roztocim rukou, ledva urobi jednu otacku. Pred vymenou slo o cosi lahsie