Osobní zkušenost nemám, ale zrovna letos v Olešnici byl klučina který měl problémy. Nevím, co měl za typ, ale trápil se dost...
Třeba to (KTM) někomu jezdí bez poruch - já mám rád svoji "Barborku" a nic jiného už nechcu.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
zetor napsal:
A Já jsem zase viděl na jedný rallye kluka na R1150GS jak tam ležel s proraženým víkem a louží oleje...jen jsem mu na KTMce zamával...
Smutné... To se stane, že se něco poláme, ale že jsi nezastavil a nezeptal se jestli nepotřebuje pomoc - to je prasárna! A ještě mu zamávat? To je vrchol.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Morabo, fakt si myslis, ze 800 KTM naplni sny, co Afra ne? Ja jsem na tu Hondu hodne zvedavej, protoze si na rozdil od KTM nemysli, ze sny lidi, co jezdej na endurech zacinaj na 120 kobylach. O pokud jde o design, je nova Afra velmi zdarila, aspon podle me. Novy KTM naopak nerozeznavam od Caponordu a dalsich standardizovanych pseudoenduro stroju a obavam se, ze ani u osmikila by tomu nebylo jinak. Oproti BMW je KTM zcela jiste splnenej sen o fungujicim podvozku, ale to by mohla bejt ta Afra taky.
V cem myslis, ze by byla KTM lepsi nez Afra? Ptam se naprosto vecne, vim ze mas namotano v terenu hodne a tvuj nazor respektuju.
frantisek napsal:
Morabo, fakt si myslis, ze 800 KTM naplni sny, co Afra ne? Ja jsem na tu Hondu hodne zvedavej, protoze si na rozdil od KTM nemysli, ze sny lidi, co jezdej na endurech zacinaj na 120 kobylach. O pokud jde o design, je nova Afra velmi zdarila, aspon podle me. Novy KTM naopak nerozeznavam od Caponordu a dalsich standardizovanych pseudoenduro stroju a obavam se, ze ani u osmikila by tomu nebylo jinak. Oproti BMW je KTM zcela jiste splnenej sen o fungujicim podvozku, ale to by mohla bejt ta Afra taky.
V cem myslis, ze by byla KTM lepsi nez Afra? Ptam se naprosto vecne, vim ze mas namotano v terenu hodne a tvuj nazor respektuju.
Hlavně by se KTM mohla dostat na váhu, kterou Honda jenom slibovala.
No je fakt, ze kdyz jsem videl ten vyfuk na Afre, vubec jsem to nechapal. Ten musi mit aspon 15 kilo. Ale to maj baworsky a KTM taky. Tyhle vejfuky by klidne mohly stat misto kominu ve Chvaleticich, hruza. Ale s tou vahou KTM si nejsem uplne jistej. Jejich novy masiny vazej taky hodne, jedinej lehci stroj bylo Super E, ale to zas neni cestovni stroj.
frantisek napsal:
No je fakt, ze kdyz jsem videl ten vyfuk na Afre, vubec jsem to nechapal. Ten musi mit aspon 15 kilo. Ale to maj baworsky a KTM taky. Tyhle vejfuky by klidne mohly stat misto kominu ve Chvaleticich, hruza. Ale s tou vahou KTM si nejsem uplne jistej. Jejich novy masiny vazej taky hodne, jedinej lehci stroj bylo Super E, ale to zas neni cestovni stroj.
Souhlas, ale tohle je prostě cesta kudy by měla KTM jít pokud chce mít v něčem navrch. To jestli podvozek Afriky stát za to se uvidí, u KTM se to tak nějak automaticky předpokládá..
Díky Pavle za úspěšnou presentaci mého názoru Podepisuji!
Jj, Honda slibovala 180kg a začíná na 208kg suché váhy bez abs.... (Osmikilo gs je o 30Kg!!! lehčí i když bavorák tradičně trochu podvádí a suchou udává i bez baterky, tak pořád je to skandální)
Když se potom podívám na další parametry tak následující italský vtip mi vyvolá úsměv spíše hořký...
Překlad: Nová Africa Twin
U všech prodejců KTM od roku 2003
Jestli si šéf italskýho zastoupení hondy rok a půl před uvedením modelu na trh pustí hubu na špacír a novináři vykládají jeho spekulace o hmotnosti za oficiální vyjádření hondy, a vy tomu tady přikládáte váhu a spíláte hondě, že nedodržela slovo, připravte se na to, že budete ještě hodněkrát zklamáni..
ondrejn napsal:
Jestli si šéf italskýho zastoupení hondy rok a půl před uvedením modelu na trh pustí hubu na špacír a novináři vykládají jeho spekulace o hmotnosti za oficiální vyjádření hondy, a vy tomu tady přikládáte váhu a spíláte hondě, že nedodržela slovo, připravte se na to, že budete ještě hodněkrát zklamáni..
Tak tahle souvislost mi unikla. Ale mne ani tolik nejde o to, co, jestli a jak slibovali, ale proste fakt, kolik to vazi....
Maiali nel Fango!
Morabo: No já jsem po informaci, kterou přebral motohouse malinko pátral a to vyjádření je přinejmenším sporný. To neznamená, že bych se pod to, co píšeš v druhé větě, nepodepsal
Ale africa twin má byt motorka na cestování a ne dakarskej special, boze. Nikdo na ni jeste nesedel ale uz tu kazdej kritizuje......
A stejne i kdyby vazila 180 kg neznamena to ze se z vas automaticky stane jezdec rally zavodu to fakt neeeeee vzdycky to bude o jezdci jak je dobrej a 20% je na motorce.
Winter is comming
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis