Nedávno jsem to řešil a nevyřešil. BMW to neudělá, legislativně to nejde. Může to udělat pouze Soukup Jičíněves, případně "jeho" kooperanti. Cena je 8.450,-Kč. Vzhledem k tomu snížení z 37 na 35 bych se na to asi vykašlal, ale ....... ****ní legislativa a hlavně že jsme v EU. Mimochodem, ta sada veknu stojí prd, ale do ČR ti ji neprodají. Když ji koupíš na někoho jiného, tak ji zase v ČR nepřihlásíš. Teda přihlásíš, ale náklady vyjdou asi na 12 tisíc. Takže asi tak ..
ta sada - myslím tím opravdové uškrcení stojí cca 220 korun - jen se vymění plíšek držáku bovdenu.
Pokud není v papírech uškrcen.. pak je to docela drahá sranda... Možná teda bude lepší poohlédnout se po jiné třeba už uškrcené motorce... stejně tu 650 budeš mít jen do začátku..
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Nechapu proc to bmw neudela. Suzuki to normalne dela vcetne papiru s kterym se pak zajde na urad pro novy tp se snizenym vykonem...
Kupredu spatki ni krok...
zavolej do Inveltu dělal sem to na 650 rok 02 udělali mi to né na 35kW ale na 25kW u novějších už to možná půjde na těch 35 nevím. Dali mi k tomu i certifikát a s tím zajdeš na úřad a daj ti do techničáku snížení výkonu a pak si s tím můžeš dělat co chceš celý to stálo cca 2500 už si to úplně nepomatuju. A pokud ti to sníží přes to plynový lanko tak je navrácení původního výkonu otázka 10 minut.
moje fotky: https://plus.goog...6003/posts
Kam může kamzík, tam může GSo
35kW nebo 25kW je snad jedno ne? Obojí mu pomůže. Je to jen číslo v papírech, bazmek stejně každej hned vyndá, takže reálně v provozu je na tom 25, 35 i 37kW úplně stejně :-) Jak píše VojtechPolicky, nejlíp koupit rovnou papírově škrcenou a nemuset to řešit.
Takže abychom si ty možnosti shrnuli:
a )u Soukupa ofiko sadou na 35kW i s papírem a nálepkou za 8500kč
b )BMW Stratos HK na 25kW (tam jsem teď volal) za 1500kč
servis plus 1330kč papír od "HelpReg" takže 2830kč
c )BMW Invelt Praha celý za 2500kč (nevím jak stará inforamce to je)
DOTAZ: Existuje ještě nějaká alternativa? Třeba koupit si ten plíšek držáku bovdenu sám za 250kč a pak to nechat někde změřit? Nebo se prostě bez ofiko lejstra nikam nehneme a na tom to všechno stojí?
Za týden mám dostat papíry na 35kW a řeším malý GS 2002 co má 37kW. Jestli sem něco napsal špatně opravte mě, jsem tu novej
Upravil blazmen dne 24.05.2016 12:48
MUSÍŠ MÍT OFIKO LEJSTRO.
Na tom to stojí a padá. Firmy za možnost to lejstro vystavit zacvakali a samozřejmě si to nechají zaplatit. Nic víc v tom nehledej.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
geofre napsal:
MUSÍŠ MÍT OFIKO LEJSTRO.
Na tom to stojí a padá. Firmy za možnost to lejstro vystavit zacvakali a samozřejmě si to nechají zaplatit. Nic víc v tom nehledej.
http://www.rvmoto...ni-vykonu/
koukni sem - třeba ti to pomůže,kluky znám osobně a jsou to poctivci v dobrém slova smyslu.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
A není lepší se na to vysr.... a udělat si plnotučný papíry?
Svět se v zadel obrací. Já dělal papíry na motorku jen 2x na chrchla ve 14 a na velkou v 18, ale mohlo se už v 17, ale já to dělal rovnou s autem.
Zlatý komunisti a to je nemám rád.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz