Pročetl jsem snad celé forum.
A teď k problému, koupil sem GS 650, r.v. 2004, najeto 11tis.
Dnes ráno teplota venklu kolem 10°C, motorka normálně chytla ujel jsem asi 2km na hlavní silnici, trošku přidám ukuckne si, a otáčkoměr vyletí na červena, po zamáčknutí spojky spadne normálně, když jsem přijel do garáže volnoběžné otáčky ukazoval otáčkoměr kolem 2000tis.
Kalibrací plynu se nic nezměnilo. Baterie dolita a nabita, kontakty přetáhnuty.
zdravím, dočetl jsem se zde o problému, který jsi měl na gs-ku.podobný problém mám i já.
nedávno jsem si pořídil bmw f 650 gs r.v.2004, po výměně oleje a filtrů jsem motorku začal projíždět. při jízdě v nižšších otáčkách - do 4500ot. motor reaguje jak má. při vyšších otáčkách (pravidelně 5200-5500ot) motor na krátkou dobu chcípne a otáčkoměr začne ukazovat max. otáčky i když motor tyto otáčky nemá. poté motor někdy chcípne i při volnoběhu - při vymáčknuté spojce, někdy funguje dál.
jestli někdo máte s tímto problémem zkušenosti, díky za radu.
roman
v první řadě zkontorluj svazek kabelu který jde z čidla a alternárotu nahoru. Hlavně kolem štělování tuhosti zadního tlumiče, štělování oddělej sou tam dva šrouby a kabel pořádně prohlídni. v případě prodření zaizoluj.
V dalším korku bych šel asi po snímači otáček...
co jsem studoval forum, tak olej vypouštět nemusíš, stačí postavit motorku na boční stojan, je dobré mít v záloze nové těsnění, pro případ že staré strháš. čidlo se nachází pod pravým deklem - kde najdeš i alternátor
drY92 napsal:
co jsem studoval forum, tak olej vypouštět nemusíš, stačí postavit motorku na boční stojan, je dobré mít v záloze nové těsnění, pro případ že staré strháš. čidlo se nachází pod pravým deklem - kde najdeš i alternátor