Zostal som dost nemilo prekvapeny ze v LC (aspon v tom mojom) nie je miesto kam sa da dat lekarnicka..
Nakolko nie vzdy jazdim s kuframi potrebujem ju niekam dat. Napada ma nejaka pridavna schranka...
erne818 napsal:
Zostal som dost nemilo prekvapeny ze v LC (aspon v tom mojom) nie je miesto kam sa da dat lekarnicka..
Nakolko nie vzdy jazdim s kuframi potrebujem ju niekam dat. Napada ma nejaka pridavna schranka...
ako to mate riesene vy? Poradite?
I když nejezdím s kuframa, tak top case beru vždycky sebou. Nemyslím si, že by to nějak negativně ovlivňovalo jízdní vlastnosti. Navíc se dá určitě koupit určitě i nějaký super miniaturní, kdyby tě to moc trápilo.
pod trvalým dohledem
Supi napsal:
Tak topcase ovplyvnuje jazdne vlastnosti velmi vyrazne. Negativne samozrejme :-)
presne tak... na Morave to ale nepoznaj
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj
tak takato lekarnicka by mi pod sedlo vosla - v HK mi k novej moto nedali nic
Otazka je ci ta na tvojej fotke zodpoveda predpisom v CR? Alebo je to len pre nemecko?
Na lekarnicku, sadu klucov, penazenku, dokonca aj nepremok a pod. to bohato staci.
V tom případě s komplet kuframa je ta motorka prakticky nepoužitelná
Otázkou je, jestli celé GS neovlivňuje jízdní vlastnosti natolik, že se vyplatí koupit motorku víc do terénu, víc na cestu, víc... na něco jiného.
pod trvalým dohledem
Supi napsal:
Tak topcase ovplyvnuje jazdne vlastnosti velmi vyrazne. Negativne samozrejme :-)
presne tak... na Morave to ale nepoznaj
trénuj Hiksíku, trénuj
uz mas vytetovano Mara Salvatrucha, nebo jses furt JEN ordinérní moravák?
Upravil hicks dne 04.04.2017 17:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
...V tom případě s komplet kuframa je ta motorka prakticky nepoužitelná ....
Miguel, nechcem sa zbytocne dotahovat... Ale vsak si pojazdi trochu agresivnejsie s a bez top case-u. Nevrav mi, ze to nie je 100 a 1.
Ja osobne sa radsej nabalim do bocnych kufrov, aj ked by som sa vedel natlacit len do topcase. Topcase beriem len ked beriem aj frajerku
nějak mi nedává smysl koupit si na "agresivní jízdu" na asfaltu GS. Na to bych si asi pořídil XR nebo Multistradu. A jestli naložené boční kufry vadí víc než topcase, tak jsem asi úplně mimo...
pod trvalým dohledem
Obavam se ze nevis co rikas. Pochopitelne ze zadni kufr samotne pouzity zhorsuje jizdni vlastnosti kazde motorky. Zvysuje jeji moment setrvacnosti protoze pridava vahu daleko od teziste. Prakticky se to projevi zvysenou nachylnosti ke kmitani ramu kolem svisle osy.
To neznamena ze takhle nejde jezdit. Jen je to proste o omezeni moznosti motorky.
Pája
Miguel, pisal som, ze nalozene bocne kufre praveze vadia menej ako topcase. Preto ak idem na par dni do Alp a pod., radsej si berem bocaky ako topcase.
XR alebo Multistrada - ano, znami mi vravia, ze tie by mi sedeli viac. Ale ja som spokojny s univerzalnostou GS.
paja1 napsal:
Obavam se ze nevis co rikas. Pochopitelne ze zadni kufr samotne pouzity zhorsuje jizdni vlastnosti kazde motorky. Zvysuje jeji moment setrvacnosti protoze pridava vahu daleko od teziste. Prakticky se to projevi zvysenou nachylnosti ke kmitani ramu kolem svisle osy.
To neznamena ze takhle nejde jezdit. Jen je to proste o omezeni moznosti motorky.
zadní kufr? je taky přední kufr? já vím jenom o horním a o bočních. A ten horní je stejně daleko od těžiště jako ty boční a mým selským rozumem, je jeden nahoře menší zlo, než dva boční... asi to budu muset vyzkoušet, ale obávám se, že nejezdím dost agresivně na to abych poznal rozdíl...
pod trvalým dohledem
...se to posunulo někam jinam, ale potvrzuji vlastní zkušenost. Jízda v jednom, naložený horní zadní kufr (vario otevřené/rozevřené na max. objem), nedělní ráno, suchá silnice Pražského okruhu okolo Zbuzan, Ořechu tak proč to nezkusit, kolik to vlastně jede. Okolo 170 tachometrových najednou vlnění řídítek a dvoupruh mi byl skoro malý. Následně jsem řešil, zda-li je vše ok, tzn., nahuštění pneu, vyvážená kola atd a se mě chytří/zkušení zeptali právě na zadní/horní kufr a prý by to mělo být od toho a to nejen těžiště, ale i aerodynamika. Boční kufry, jak jsou níže a na moto prostě "jinak" tolik nevadí.
Tak se omlouvám za popis co sem nenáleží a abych to tak trochu napravil na klasickém GS mám lékárničku pod sedlem ;o)))).
tak pohoden pánové/dámy
www.jantruhlar.cz
Já jsem mluvil o prázdném top case s lékárničkou a taky jsem psal, že se dají pořídit vysloveně miniaturní, jaký si tuším kupoval Plawa na foťák...
Koupit si GS na sportovní jízdu, s kardanem a boxerem a jejich klopným momentem, s nadváhou, pochvalovat si univerzálnost, pod kterou si představuju i jeho off schopnosti, které následně nebudu vůbec využívat, protože jezdím "agresivně na asfaltu"? Zajímavé. Já oceňuju to, že si mám kam odložit věci, zamknu je a můžu si někam odejít od motorky, že bych kvůli tomu jezdit s dvěma kuframa, se kterýma se v koloně okamžitě diskvalifikuju od nějakého proplétání mezi autama, to asi ne.
Samozřejmě, že jsou faktory, které zlepšují efektivitu motorky při rychlé jízdě, ale mezi ty patří i to, že to můžeš obout na motardový kola, používat ultrasilniční pneumatiky, jezdit bez zavazadel, a naopak nikdy nepoužívat pneu s terénním přesahem, nevozit spolujezdce, nepoužívat kufry a vůbec žádné zavazadla... ale jak říkám, potom si nejsem jistý, jestli je to ta správná motorka
Upravil Miguel dne 05.04.2017 08:21
pod trvalým dohledem