Zdravím kolegové,
dnes jsem si všiml, že při jízdě krokem, kdy přidružuji páčku spojky v záběru a dám plný rejd doleva se povolí spojkové lanko, motorka ztratí záběr a zastaví se. Když páčku ještě v rejdu povolím, aby motorka neztratila záběr, tak při následném srovnání řídítek do přímého směru motorka zabere jako bych pustil rychle spojku, nebo rovnou zhasne. Je to vada vedení lanka, nebo je to normální? Při zatáčení doprava je vše v pořádku.
Normální to není. Bude to vedením lanka.
Já měl v únoru Dakara u lékaře a když jsem ho přivezl, tak mi zase přidával plyn při zatáčení doprava. Bylo povolené lanko na řídítkách. Když jsem ho dotáhl, problém byl vyřešen.
Jezdím mnoho let, ale málo km.
U plynu to mám v pohodě, ale u spojky se mi v plném levotočivém rejdu prodlouží chod páčky minimálně o 3 mm, po otočení řídítky zpět se vůle opět vytratí. Lanko nastavím s předepsanýma vůlema, ale tohoto problému se nemůžu zbavit. Chtěl jsem jenom vědět, jestli to dělá jenom moje motorka, nebo to je normální jev. Při zatáčení pod plynem se to dá ukorigovat, bez plynu nikoliv. Dík za další postřehy.