ten můj pekáč asi chytl nějakou virózu. docela často, když mám zařazenou jedničku, tak mi moto drží otáčky a nepadají, ani když pustím plyn. tenhle efekt je ještě znásobený pokud jedničku vytočím o trochu výš, tak zase drží otáčky výš. Až při zařazení dvojky a výš se situace spraví, ale možná je to způsobené rychlejším a slabším převodem... Každopádně občas je až citelné, že moto nebrzdí motorem jako kdysi.
Setkali jste se s něčím podobným? Máte tušení kde začít?
Začal bych kalibraci plynu... Eventuelne synchronizaci válcu a jalibrace krokovych motorku volnobehu..samzrejmosi je kontrola vule na lankach..pak se uvidi co dal
Upravil Bedabanjo dne 23.03.2020 09:52
za poslední dobu se setkávám s tím že hlavní plynové lako je po opětovnem nasazení nadrže primačknuto pod nádrž tudíž vypadne ze sveho vedeni a taky se motorka chová dost podivně
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Šel bych potom co říká Milan-Servisák a ještě se podívej jestli máš vůli na lanku plynu - nejsnažší máš zkusit povolit lanko hned na stavěcím šroubu pod plynovou rukojetí - udělej extra větší vůli an plynu a zkus jestli to dělá pořád...
Když ne, tak máš problém buď v té vůli nebo jak psal Milan v trasování toho lanka.
lanko jsem měl přimáčknuté nádrží k rámu. Opraveno, lanko je volnější. Od té doby jsem se nesetkal se stavem, že by mi motka držela otáčky. Podtlaky mám seřízené před 2tkm, vůle na plynovém lanku je tak 1mm, mám lanko nové nevytahané ještě. S plynem jsem po zapnutí zapalka otáčel pomalu do krajní polohy a tam držel cca 5s, a pomalu zpátky. Takže u 12GS bych měl mít maximum nastavitelných věcí zkontrolováno, je to tak?
Ale vznesu jednu teoretickou. Nemá GS nějak upravené v řídící jednotce pohyby klapky sání, kdy při zařazené jedničce ubírá lehčeji?
Snad to nebude problém někde jinde.
Neexistuje špatné počasí!
Trasování plynového lanka R1200GS vzduch,
v jaké pozici má být trasováno v trojitém hadicovém držáku, vedle brzdové hadice a nebo objednu pozici?
Díky za radu...