Už asi 14 dní mě trápí problém s cukáním motoru.Při nižších otáčkách řekněme do 3500 se motor jako by zakuckává a pak naráz chytnou saze a začne se točit jak má.Je to taková digitální jízda buď nic,nebo naopak vše naráz.Při plynulém rozjezdu se nerozjíždí plynule,ale jako by "stupňovitě" .Při pomalé jízdě v koloně na čtvrt plynu má tendence jako by se "rozhodit" a jde dost nerovnoměrně.Volnoběh kolísá mezi 1000-1300ot/min.Už si s tím nevím rady.Nikdy tohle nedělal.
Dal jsem nové svíčky,nejdříve Brisk,potom pro sichr ještě NGK,ale efekt veškerý žádný.Teda nějaký jo.S Briskama se motor točí líp.Filtr čistý,kabely ke svíčkám měněny před cca 1,5rokem.Synchro dělané před 14dny.Spotřeba cca 5,5l i při rychlém tempu.
Je možné že takovou neplechu by mohl dělat snímač polohy klapky?Nic jiného mě totiž nenapadá.Dá se nějak zjistit měřením že je KO? Četl jsem téma o kolísajícím volnoběhu a příznaky jsou dot podobné.
Upravil pavelgs dne 27.04.2009 19:52
Jo to je dost pravděpodobný, že je to opět TPS.... nebo cívky / nemáš v profilu ročník tak není zjevné zda nemáš dvojsvíci / a nebo Hallúv snímač.
TPS si zkontroluj dle tohoto : http://advwisdom....tps3.1.pdf
Hallúv snímač dle tohoto : http://advwisdom....ensors.pdf
měl jsem 1150RT a dělal to Hall i když moto nechcípala a projevovala přesně jak píšeš ty, ale osobně bych tipoval a začal bych rozhodně tím TPS.
Upravil W dne 27.04.2009 20:08
Díky.První jsem pochopil i z obrázků,druhý teda moc ne protože anglicky nevládnu a o elektrice vím jenom to,že kope a není vidět,ale kdysi mi odešel na BMW K100 právě ten Hallův snímač a motorka nejela vůbec.Kua, když si vzpomenu na cenu toho klubka drátů...
Teď mě napadá že bych mohl zajet do Bosch servisu kde mi pomohli tehdá,jestli mi nebudou umět pomoct i tentokrát.
Edit:Mám 2002,tedy jednosvíci.
Upravil pavelgs dne 27.04.2009 20:18
Tak mám poslední poznatky z hledání problému s cukáním.Abych si byl jistý že jsem nic nevynechal,odpojil jsem lambda sondu,jestli to není ona.Není.Vše beze změn.Co jsem ale zjistil je to,že prakticky nejde udělat synchro,nebo jen z obtížema.Lanko na pravém válci musí být vyšroubované asi 3x víc než na levém a stejně to pořád není ono.Válec se vždycky trochu fláká.Navíc je dost našponované a klapka klepe o doraz a to tak že hodně,což mi moc zdravé nepřipadá.Fakt už si nevím rady.
Cifix mrcha zasraná německá. Radši prodat pod cenou,než takhle ztrácet nervy.Jako bych těch starostí bylo málo i bez toho.
pavelgs: nejsem tedy žádnej specialista,ale doporučuju pročíst tohle téma,myslím že by ti to mohlo pomoct,tedy alespoň dle toho co píšeš.Pohrát si pořádně se seřízením a možná že by to mohlo být i uložením klapky,ale to ti tady poradí asi spíš fundovanější lidičky.Každopádně tohle vlákno je celkem zajímavý.
Na tvém místě bych zajel k Cyrilovi do Prostějova. Může zkusit díly z jiné motorky a najít co to je. Takhle se můžeš sám pěkně dlouho trápit hledáním. A to nemluvím o případně zbytečně utracených penězích.
Pája
blackman napsal:
pavelgs: nejsem tedy žádnej specialista,ale doporučuju pročíst tohle téma,myslím že by ti to mohlo pomoct,tedy alespoň dle toho co píšeš.Pohrát si pořádně se seřízením a možná že by to mohlo být i uložením klapky,ale to ti tady poradí asi spíš fundovanější lidičky.Každopádně tohle vlákno je celkem zajímavý.
paja1 napsal:
Na tvém místě bych zajel k Cyrilovi do Prostějova. Může zkusit díly z jiné motorky a najít co to je. Takhle se můžeš sám pěkně dlouho trápit hledáním. A to nemluvím o případně zbytečně utracených penězích.