Ahoj,
forum sem prolezl, ale nepodařilo se mě můj problém najít, pokud to tu je, tak prosím aminy o přesunutí a předem se omlouvám .
Mám r1200gs 2011 a začla me pomalinku prochcávat pumpa od spojky, je to mastný od šroubu ovládání vzdálenosti páčky, páčka je taky mastná a i zespoda je to zadrbaný, takže to z pod nádobky asi nebude.
Hlavní dotaz zní, jak tento průser řešit ?
V podstatě sem nenašel žádné náhradní díly a ani kompletní novou sadu.
Našel sem jen několik inzerátů na r.v. 2004 2005 a to nevím zda bude pasovat.
Takže me to moc hlava nebere, jak to dát dokupy.
Těďka aspoň doleju tu hydrailic fluid od motorexu ??
se spojkou bacha, jestli to prochcává, tak se ti pravděpodobně pomalinku zavzdušňuje systém ovládání spojky. Mě se před pár lety stalo něco podobného, a na dálnici jsem byl málem v autě před sebou, když zprudka brzdil do kolony. Prostě ti pak nejde ovládat spojka. Jsou ve finále metody, ale dostaneš přednášku, nikdo je tady nedoporučuje ;-)
Neexistuje špatné počasí!
A poslední dotaz , když objednám tu celou armaturu dojde to kompletně s páčkou a nádobkou nebo jen ten spodek s pumpičkou ? moc tomu rozkreslení nerozumím jak do němci myslí.
Ahoj, přidám se. Taky jsem zjistil že rosí pumpa spojky na R1200GS 2008 nájezd 80 tis. km. Je nějaká jiná varianta než nákup nového kompletu za 9000,- Kč, nebo o 2/3 levnějšího dílu z vraku, který na tom bude zřejmě stejně jako ta moje?
Ricky001 napsal:
Ahoj, přidám se. Taky jsem zjistil že rosí pumpa spojky na R1200GS 2008 nájezd 80 tis. km. Je nějaká jiná varianta než nákup nového kompletu za 9000,- Kč, nebo o 2/3 levnějšího dílu z vraku, který na tom bude zřejmě stejně jako ta moje?
Jestli chceš ušetřit a chceš se s tím "drbat", tak těsnění (gumičky) pasují z KTM (je to Magura). Koupíš repasovací sadu (kompl. pístek) REP.SET PISTON D=13 č.dílu KTM 61002032000 (cena okolo 1700Kč). Z pístku KTM sundáš gumičky a dáš je na svůj pístek z BMW. Je to trochu "modelařina", gumičky mají malý vnitřní průměr a při sundávání/nandávání se můžou zničit, ale když budeš opatrný, tak to jde. Je to na tobě.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
snad nebudu daleko od pravdy, ale myslím, že to bude stejný jako na jinejch motorkách nebo se pletu?
Normálně bych to rozebral, změřil průměr válečku (9,10,12,13) a podle toho koupil buď samotnou gumičku - 70kč, nebo opravnou sadu - 400kč, ne dle moto, ale dle průměru, jak jsem psal v závorce.
Dělám to celkem často na motokrosovejch motorkách,
Když jsme u té spojky, tak jsem se namlsal nedávno při jízdě na 1250 GS, jak tam jde lehce mačkat spojka jedním prstem. Na svém vzducháči GSA jsem v offu po chvilce spojkování totálně utahanej i se dvěma prsty a jedním bych tu svou ani nezmáčknul. Nemáte někdo zkušenost, zda je nějaká možnost úpravy, jak dosáhnout “měkčí” páčky spojky? Třeba výměna za jiné páčky, či jiná úprava na spojkové soustavě?
starám se o marketing a spolupracuji s www.honzaptacek.cz - realitní makléř a kancelář v Praze