prvni problem-mam praskly drzaky Y- svodu nevim proc asi jsem to tak uz koupil ,nechci to varit na motorce radsi ho sundam jen se chci zeptat kde je konektor lamda-sondy ne ze bych byl blb ale jen zbezne jsem se dival ze gabl vede nekam pod nadrz musim neco rozdelat abych se k nemu dostal? poradte at neco nerozdetavam zbytecne dik
Čau, konektor od lambdasondy je na pravý straně pod nádrží. Nádrž budeš muset sundat.Konektor je v takovým gumovým návleku a ještě bývá chycenej stahovacíma páskama.Zkoušel jsem to jednou povolovat na motorce (nechal jsem Y-svod viset na kablíku od lambdy-přidržoval ho pomocník), ale nezadařilo se, bo lambda tam byla tak zakvetlá, že se to nedalo při povolování udržet. Takže nádrž musela stejně dolů a povolovalo se ve svěráku. Uvidíš, zkus i tohle, třeba si ušetříš sundávání nádrže.
Na 1150 sem lambdu povolil ve výfuku a dráty má tak dlouhý, že ji v pohodě vytočíš bez odpojování. Samozřejmě jetli ji teda nemáš fakt zarostlou na beton. Jinak ten konektor je opravdu až pod nádrží na pravé straně.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
jo diky zarostly to skorobylo ale po predstave sundavat narz jsem tomu domluvil ale i tak to byla dvoumuzna zalezitost sam ani prd jen nevim proc ty drzaky upadly
asi nejsu sam i ten co ji mel predtim byl na tom stejne jedna strana uz byla varena stejne jsem to koupiluz praskly nevim aleu ty drzaky jsou hrachovina meli to nejak vystuzit pri vyrobe asi tzv.do(delej )do(ma)jen me sere ze je to z nerezu jinak bych to mel uz zpet
Upravil zmijon dne 13.03.2007 19:39
TO zmijon:
Prosím specifikuj, čí výrobek je ten tvůj "Y" svod. Nechce se mě věřit, že by mohly nastat takovéto problémy. Jeden kamarád přijel až od Čínských hranic s výfukem vysícím pouze na "Y" svodu (měl upadený úchyt výfuku na podsedláku), a žádný problém nenastal. Svod to přežil bez ztráty květinky. Proto mě nejde do hlavy, že by se něco utrhlo. Pokud je svod naší výroby (Dodotech), tak bych byl rád, kdyby jsi mě dal vědět od koho máš motorku, popřípadě, kdo svod montoval (třeba i v soukromé zprávě). Nebo se přijeď ukázat i s motorkou. Rádi svod opravíme a pomůžeme ti od problému. Pokud není svod naší výroby, tak prosím změň ta velká písmena ve tvém příspěvku na malá.
Dík
R 1150 GS Adventure
Dodo napsal:
TO zmijon:
Prosím specifikuj, čí výrobek je ten tvůj "Y" svod. Nechce se mě věřit, že by mohly nastat takovéto problémy. Jeden kamarád přijel až od Čínských hranic s výfukem vysícím pouze na "Y" svodu (měl upadený úchyt výfuku na podsedláku), a žádný problém nenastal. Svod to přežil bez ztráty květinky. Proto mě nejde do hlavy, že by se něco utrhlo. Pokud je svod naší výroby (Dodotech), tak bych byl rád, kdyby jsi mě dal vědět od koho máš motorku, popřípadě, kdo svod montoval (třeba i v soukromé zprávě). Nebo se přijeď ukázat i s motorkou. Rádi svod opravíme a pomůžeme ti od problému. Pokud není svod naší výroby, tak prosím změň ta velká písmena ve tvém příspěvku na malá.
Dík
Omlouvam se omlouvam velice se omlouvam nemel jsem v umyslu poskodit neci firmu vubec me to nenapadlo ze se to takhle zvrtne uz jsem to napravil ci je to vyrobek nevim ale chyba bude ve volbe materialu drzaku nikoli ve svarech to neprasklo az za, takze doufam ze jsem nikoho neposkodil
Dodo napsal:
Uf, to se mě ulevilo. Někdy to zmijone musíme zapít. Mockrát dík
jsem rad ze je to vysvetleny zapiti beru na vedomi
Fakt ve mě hrklo, jak ve starejch pentlovkách. Kamoš mě v noci volal, prej "Máš tam raklamaci". No, letěl jsem po schodech, až jsem papuče strácel. Už je to dobrý.
R 1150 GS Adventure
Do zemí na východ, kde neseženeš bezolovnatý benzím, tak se to dává místo katalizátoru aby jsi si ho nezničil. Lehce to zvýší výkon, protože je výfuk otevřenější a ve spojení s ladákem a KN filtrem by nárůst výkonu mohl být vyšší (třeba 3 koně, žádná divočina) Taky Y sám o sobě udělá hlubší zvuk výfuku, který poznáš po prudkém přidání plynu, jinak je zvuk takřka stejný.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
A co na to říká pán v STK???Nemá to nějakej vliv??? Nebo před STK tam musíš dát z5 kat??
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis