Ahoj rád bych se zeptal zkušenějších a moudřejších na pár otázek. Mám čerstvě první svoji větší mašinu BMW 650 GS
1) V servisu mi řekli, že mám špátné ložisku na krku řízení BMW 650 GS 2005 tak jsem se chtěl zeptat kolik si myslíte že to může stát i s prací, abych věděl jestli jsou drahý nebo ne? popř. jak se to pozná. jsem začátečník takže při nižších rychlostech pozoruji zhoršenou ovladatelnost ale to může být i chyba ve mně:-)
2) má cenu kupovat padáky na tento typ motorky?někde jsem četl že většinou chrání motor ale při pádu plasty popraskaj stejně popř. když si dám padáky nahoru tak že někdy udělaj víc škody než užitku
3) spojková páčka je vyčvachtaná v kloubu ( v uchycení) a lanko je vyšponovaný až na doraz a stejně mi přijde že to není úplně dobře. protože to musím vymáčkout celou rukou a ne dvěma prstama jak u př. brzdy. kolik si myslíte výměna nebo jak na to?
4) po 100km mám spařenou prdel a nevím jestli to je hadrama nebo je to standart tak jsem se chtěl zeptat jak to řešíte. díky vím, že budu jak za blbce ale ještě větší budu když se nezeptám.
No :
1) Jak se projevuje ta horší ovladatelnost? Ložisko řízení bych asi moc nezanedbával,
kdyby bylo načatý a pak se ti při jízdě v rychlosti vysypalo, asi by to clkem bolelo...cenu samotnýho ložiska nevím ale myslím, že vyměnit by to šlo doma
2) Jde o to, jaký padáky pořídíš... Věřím tomu, že některý nadělají víc škody, jak užitku ...
Já si udělal svoje, celkem jednoduchý, ale účinný.Mě už pár škrábanců zachránily...
Jde o to,aby se motorka při pádu opřela o padák a řídítko...
Pokud budeš mít smůlu a třískneš zrovna plastem na šutr, tak ti nepomůže skoro žádnej typ padáku...
3) Spojka ti jde mačkat těžko? Zkus promazat lanko.. vymontovat a namazat...
Jinak by měla být určitá vůle - při pustěný spojce nesmí být lanko napnutý...
Co se týče uchycení páčky, taky to mám celkem vychozený, ale neřeším