Zdarec chlapi,
po nainstalování KN filtru jsem byl mašinu projet a po ujetí 120ti km všechno v pohodě.Dneska se jsem se byl znova projet a posledních cca 30km mě mašina nešla do otáček,jako kdyby byla přidušená a strašně střílí do vejfuku.Mám Y svod i laďák a do dneška to nedělalo.Máte s tím někdo zkušenost? Na co mrknout,co vyměnit,popř.vyzkoušet.Díky za rady.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Při zavřeném plynu.To střílel i normálně,ale dneska to byly mordy,že jsem myslel že mi to ten vejfuk ustřelí.Akdyž jsem s tím vrkal v garáži,tak z toho celkem fest šlehaly lišky.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já to říkám pořád nasrat do ruk! Ale neboj vyléčíme oboje i Fakýra i Eriga! kdo nám pujčí jeden zapalovací modul??
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ale to by mu to blblo od začatku ne? ale jemu to yźačlo dělat až za čas! Já osobně si myslím že spíš odešla zapalovací civka do věčných lovištˇ.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Proto ten upřesnující dotaz pokud to dělá pořád a nemá to výkon tak to nepálí jak má. To co střílí je nespálená směs. Příčina :
a ) zapalování
b ) příprava směsi (bohatost)
Protože jsi se v elektrice nehrabal první bych zkouknul to co si rozebíral kvůli výměně flitru. Pokud bude tady vše OK šel bych po zaplování.
Proč po zapalování až jako druhé? Přepokládám že je to už twin spark a i při poruše jehnoho modulu by to mělo jakž takž jet bez střílení. Tak proto. Původně jsem se chtěl zeptat ne veknoví teplotu když to začalo, ale odpověděl jsi už předem. Předpokládám, že v garáži je nad nulou.
Upravil vlada-adv dne 29.12.2009 17:44
Právě že už jsem s tím jezdil a všechno v poho,blbnout to začalo až teď.Ano,mám twinspark a v garáži mámnaprostou stejnou teplotu,jaká je venku,protože to není uplně garáž,spíš takovej krytej přístřešek.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Raptor : dával,ale před cca 14ti dny a podotýkám,že jsem od té doby najel 120km a nic.Až dneska to začlo zlobit.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Raptor> psal jsem jakž takž.
Kubrt> je to moc velká práce uvést to do původního stavu? pokud ne t.j. méně než dvě hodiny. Začal bych uvedením do původního stavu. Tím se vyřeší řada námětů, které se tady budou diskutovat hodiny a hodiny. Pak uvidíš co to udělá. Něž sedět u intenetu jdi montovat. Tady se to stejně zacyklí v nekonečné diskuzi.
no práce to není,výměna za origo filtr je tak na 3minuty sakum prdum,ale štve mě to... nebyl nejlevnější a obávám se,že tím filtrem to nebude... Zítra se na to vrhnu... mám stejnak hoven co na práci*pissed*
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
raptor napsal(a):
hm kua tak potom to ten bowden nebude
skusal si ci maju oba valce rovnaku teplotu?
zvycajne ten co zle pali byva chladnejsi a tam treba zacat (sviecky, cievky)
to jsem nekoumal.Zítra na to mrknu,stejnak budu měnit fuel filtr tak se na to podivám...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
vzduchovy filter to urcite nebude
(mam tam tiez KN a xy ludi okolo mna) - vzduchac od KN ti nema ako zapricinit strielanie do vyfuku a naslednu nevolu ist do otaciek
Já zas po dnešku vím, že budu muset rozbrat půl motorky kvůli nástavcům na řídítka. Zkusil jsem a minimálně musím prodloužit hadici přední brzdy, dráty k levému ovladači, čímžto si zavdušním okruh do ABS, takže půjde dolů nádrž takkže pokud nedošáhne lanko plynz bude to jedno atd.
Ale i přesto jsem rád.
a ) místo tušení to vím jistě
b ) až to celé dodělám nebudu se při jízdě ve stoje hrbit jako po obrně.
Jestli pak rupnou horní brejle až to jebne někde na zem (jak se tu kdysi probíralo) bude to už jen malicherný problém protože jejích výměna bude pouhou banalitou.
Upravil vlada-adv dne 29.12.2009 18:23
raptor napsal(a):
vzduchovy filter to urcite nebude
(mam tam tiez KN a xy ludi okolo mna) - vzduchac od KN ti nema ako zapricinit strielanie do vyfuku a naslednu nevolu ist do otaciek
je mi jasný,že tím filtrem to nebude.Mám obavu,že to bude něco jinýho,že to bude nějaká zkurvenost
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
vlada-gsa napsal(a):
slovo chlapa, budeš mít jistotu.
Já zas po dnešku vím, že budu muset rozbrat půl motorky kvůli nástavcům na řídítka. Zkusil jsem a minimálně musím prodloužit hadici přední brzdy, dráty k levému ovladači, čímžto si zavdušním okruh do ABS, takže půjde dolů nádrž takkže pokud nedošáhne lanko plynz bude to jedno atd.
Ale i přesto jsem rád.
a ) místo tušení to vím jistě
b ) až to celé dodělám nebudu se při jízdě ve stoje hrbit jako po obrně.
Jestli pak rupnou horní brejle až to jebne někde na zem (jak se tu kdysi probíralo) bude to už jen malicherný problém protože jejích výměna bude pouhou banalitou.
nástavce jsem kupoval minulej tejden (25mm) a je to super věc.je to fakt znát.A nic jsem nemusel prodlužovat
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
je to furt dokola, myslet a vědět je rozdíl. Pokud je možných víc příčín proč něco nefunguje prostě postupuju vylučovací metodou od jednodušších ke složitějším prostě proto že je to rychlejší a levnější řešení problému. Není spor o tom jestli to KN může nebo nemůže dělat. Je potřebě prostě vědět, že celé sání je v pohodě nikde nic neupadlo a ani nic nepřebývá. (Jeden nejmenovaný si při podobné servisní činnosti zapoměl v airboxu kus textilu, který po hodině jízdy změnil polohu a ucpal sání. Málem se při pokusech nastartovat uskákal k smrti než se vydusil rozebrat něco o čem si myslel že se prostě nemůže rozbít )