dneska rano pritelkyne vyrazila na nasem GSu 650 (r. 2006 ) a na prvni kriyzovatce nam nejaky sotek ukradnul volnobeh.
Motorka jde nastarovat jen s plynem, pri prechodu na volnobeh rouvnou chcipne. Pokud ji drzim pod plynem normalne jede a nevykzuje problemym jen ten volnobeh.
Nám to jednou udělalo taky, pomohlo vypnout klíček ÚPLNĚ, zapnout do kontrolek, nechat pár vteřin ( elektronika popřemýšlí ) a pak to nastartovalo a volnoběh drželo.
Nejsem si jistej, jestli jsem před nastartováním nehýbal plynem z plnýho doprázdnýho ( to jsem zase kdesi četl, že si počítač načte krajní polohy plynu).
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
TOLI napsal(a):
Špatnej kontakt na baterce. Prostříknout kontaktolem a utáhnout a je po problému.
Tak baterka nebo kontakt to nebude - vycisteno, prostrikano ,zmereno pod zatezi a chovani porad stejne. ( i s jinou baterkou co v druhem GSu chodi v pohode )
Jak píše Mara - zapnout zapalování, počkat až doběhne diagnostika, dát na chvíli úplně plný plyn (3 - 5 vteřin?), pustit plyn a zkusit nastartovat...
Občas se zřejmě stane, že při startování si člověk trochu přidá plynu (lehce, milimetřík...) a řídící jednotka je pak rozhozená. To však nevím jistě, pouze dedukuji - mě ta startovací procedura kdysi pomohla...
Po výměně baterky za novou se však problémy s volnoběhem projevily za cca rok pouze dvakrát - jednou to přešlo hned samo, podruhé pomohl výše uvedený posup.
BMW GS = stroj na radost
dneska rano pritelkyne vyrazila na nasem GSu 650 (r. 2006 ) a na prvni kriyzovatce nam nejaky sotek ukradnul volnobeh.
Motorka jde nastarovat jen s plynem, pri prechodu na volnobeh rouvnou chcipne. Pokud ji drzim pod plynem normalne jede a nevykzuje problemym jen ten volnobeh.
Takze problem se nakonec vyresil vymenou snimace otacek.
Ten soucastny totiz v rozsahu 420-1900 ukazeje nesmysly ( takze proto jde motorka nastartovat a v otackach jede ).