Brnak Jim napsal(a):
Chtěl jsem dát fotky ale nejde mi to,sorry.....
12V 18Ah V-165,Š-75,D-180
Fotky pošlu Milošovi ať je sem dá.
To je docela aktuální. K obrázku přihoď link, kde se dá pořídit, bo moje je již hluboce za zenitem........sice funguje, ale nikdy nevíš.
A prachy nesmdí. Kdyby jo, lépe by se hledaly. A týpci jako já, kteří si je musí ze zoufalství vydělávat prací.....prostě mě ta cena zaujala. a 1100GS by utočil měla.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Díky za dobrý tip Já sem sice kupoval letos před sezonou, ale určitě se bude časem hodit. A pokud je to vyzkoušené a ověřené v provozu, tak si myslím že není o čem se bavit
kačeR1100GS
No já teda nechci dělat rozumbradu ale osobně si myslím že hlavní předností těch akumulátorů které jsou určeny pro vozidla ať už jedno či dvoustopá je vysoký startovací proud což u akumulátorů které jsou primárně určeny pro záložní napájení není. Ale pokud ti v motce funguje tak jenom dobře. Já bych se toho bál a už vůbec s takovou baťkou vycárat někam za hranice všedních dnů.
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
Myslím,že trakční akumulátor by se ve vozidlech používat asi neměl,ale jestli to máte vyzkoušené.....Taky jsem po zimě řešil baterku,koupil jsem Fiamm FGH21803,už se tady řešila,je taky uzavřená,za necelých 1100.- funguje 100%.Sice taky neni prý primárně určená do motorky,ale maji ji ještě i v trakční verzi FG21803,která je ještě o 400.- levnější,ale když jsem na prodejně narovinu řekl že to chci do motorky,řekli že si radši mám vzít tu normální.