Momentalne kupuju F 650GS Dakar,na GS 800 mi chybi preci jen dost penez,nicmene do budoucna bych to osmikilo GS chtel a zajima me ,jakou ma spotrebu pri rezimu rekneme 80% on /20%of road ...
Diky za vase odpovedi
(jo a prej se s nim blbe jede na brblacku-tzn.na pohodu,motor ma pry supersportarsky charakter-nelinearnost tahu?)
Patrik68Dux napsal:
Momentalne kupuju F 650GS Dakar,na GS 800 mi chybi preci jen dost penez,nicmene do budoucna bych to osmikilo GS chtel a zajima me ,jakou ma spotrebu pri rezimu rekneme 80% on /20%of road ...
Diky za vase odpovedi
(jo a prej se s nim blbe jede na brblacku-tzn.na pohodu,motor ma pry supersportarsky charakter-nelinearnost tahu?)
nema SS charakter.. nicmene okolo 1 tisice otacek to nezvladne podstatnejsi teren.
Spotrebu mam za 80 000km cca 4,6...
nejvic to zere na dalnici.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kdes to slysel, ze se s 800gs neda jet na kochacku? Tahle od 1900ot, je pohodlna, ovladatelna, cestovni...rozhodne nemam pocit, ze bych z Alp nic nevidel. Je to hodne univerzalni motorka, takze neboj. To spis s ni nepojedes jak s motardem, 21"kolo je neklidne pri ostre jizde na hranicich a taky seriova vidle je na to moc meka.
Jinak spotreba je individualni, da se jet za 4L a taky za 8 v pisku a bahne. Ja mam dlouhodobe asi 5-5,5l ale jsem tak 50 na 50.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
To je fakt, dalnice tomu dava, ale tam se jezdi autem
je videt, ze jsi zas tak nejak extra daleko zatim nedojel
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja mám najazdených 55tis.. Spotreba priemer tak 4,3l/100km. Išiel som už aj za 3,5l, ale to bolo za ideálnych podmienok a za synom na moto 125ccm. To cukanie v teréne ja vôbec nepociťujem ale to sme tu už niekde riešili, to bi bolo na dlho.No musím ešte podotknúť, že mám vyhodený kat + laďák výfuk + športový vzduch.filter. Dobrá voľba, univerzálne moto.
jacob napsal:
To je fakt, dalnice tomu dava, ale tam se jezdi autem
je videt, ze jsi zas tak nejak extra daleko zatim nedojel
Hele, myslim, že celkem jo, ale prostě po okreskách a nebo holt dálnice se zatnutýma zubama. Nenávidim to na motorce. Třeba do Alep ale vždy po okreskách a za 6h luxusních okresek jsem u Zell am See......fakt je, že jet do Finska, asi přehodnotim okresky
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Taky se přidám,se svými zkušenostmi se spotřebou.Trochu dělám f 650(st,gs,cs) staré kaburátorové poctivé moto,je držák ale spotřeba 4-6litrů,oproti tomu gs a hlavně dvousvíčky 3-5litrů,stejné i scarver který je má srdcová záležitost(s kterým jezdím, za průměr 3,6litru),moc lidem se nelíbí ale jedna z nejlépe ovladatelných moto(a bezudržbových)také ale není do terénu.Něco jsem najel i na 800gs,st a průměr 5-6litrů.Na čem nejvíce při spotřebě záleží nejvíc,jakou máš ruku na plynu ale pak na pneu,i jak jsou nahuštěné a zátěži kdo a kolik na tom sedí.Tak že,jsou to tady vše jen dohady.Ale je fakt že malé gs,je hezké usporné a praktické moto a doveze vás všude za přijatelný peníz.Ale jestli jste dobrodruzi,sednete na větši 1150,nebo 1200 advíka.
"Žij svůj sen"
Patrik68Dux napsal:
Momentalne kupuju F 650GS Dakar,na GS 800 mi chybi preci jen dost penez,nicmene do budoucna bych to osmikilo GS chtel a zajima me ,jakou ma spotrebu pri rezimu rekneme 80% on /20%of road ...
Diky za vase odpovedi
(jo a prej se s nim blbe jede na brblacku-tzn.na pohodu,motor ma pry supersportarsky charakter-nelinearnost tahu?)
Patrik68Dux napsal:
Momentalne kupuju F 650GS Dakar,na GS 800 mi chybi preci jen dost penez,nicmene do budoucna bych to osmikilo GS chtel a zajima me ,jakou ma spotrebu pri rezimu rekneme 80% on /20%of road ...
Diky za vase odpovedi
(jo a prej se s nim blbe jede na brblacku-tzn.na pohodu,motor ma pry supersportarsky charakter-nelinearnost tahu?)
Pouze první modely cukaly v nižších otáčkách a byly hodně citlivé na plyn. Hlavně na jedničku. Mám model 2010 a nijak extra mě to nepřijde, je to určitě ve zvyku. Jinak spotřebu mám 4,6.
zahorak napsal:
Hicks proboha aj na zachod ideš s mašinou ked maš tolko kilometru.Maš ju kupenu o neco neskur jako ja dakara.Kde si to najel
Hicks je dravec, jezdi na moto skoro denně + dovolená...Kupovali jsme kdysi 800. skoro stejně a za rok měl o 15k víc... Jinak spotřebu jsem měl dlouhodobě lehce přes 4 litry, ale nebyl problém jezdit za 3,8.
Upravil bluesbery dne 09.04.2011 21:44