miler napsal:
Čau, mé zkušenosti R1100gs a E07 po20000km jsou velice dobré.Prědek má cca o 1000km méně. Jezdil sem je 4roky asfalt....bláto, 0-45°c na mokru, bílých čarách a hadech opatrně. Lehký zadek rád driftuje. všem doporučuji a obouvám je znovu. Zkusím vložit i foto později.
miler přiložený následující obrázek:
[192.32Kb]
Upravil miler dne 16.06.2017 12:55
[img][img][/img][/img]
miler napsal:
Čau, mé zkušenosti R1100gs a E07 po20000km jsou velice dobré.Prědek má cca o 1000km méně. Jezdil sem je 4roky asfalt....bláto, 0-45°c na mokru, bílých čarách a hadech opatrně. Lehký zadek rád driftuje. všem doporučuji a obouvám je znovu. Zkusím vložit i foto později.
20000km za 4 roky? Ja budu rad, kdyz me zadni E07 po 15ti tisich neumre...
Upravil Kubrt dne 16.06.2017 13:52
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Hlavně ty Mitasky moc nevychvalujte nebo zas začnou zaměstnanci stávkovat a potom nám je zdraží že budou za stejné love jak Contik nebo Michelin ...
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Ahoj, přidávám svůj postřeh na Mitas. Minulou sadu jsem obul 07. vydržely 13t km a šly do kytek. Je fakt, že jsme jezdili dálky s manželkou a hutně naložení. Gumy prvních 2t km docela klouzaly a celou dobu hučely jak sviňa. Po zajetí si sedly a držely jak přibitý. Ke konci ale zase začaly klouzat. Teď před Dolomitama jsem obul Terry a je to fakt super guma. V zatáčkách drží jak přibitá a je potichoučká. Cestou přes Korutany pršelo jak prase a i na mokru paráda. Dokonce jsme zvládli i brutální podklouznutí v průtrži na rakouském železném roštu, který je tam metr široký. Motorka na železe (v zatáčce) ustřelila, ale jak se kolo dostalo na asfalt, tak se chytla. Za mě jsou terry super papuče. A Rudovi dík.
na kolko fukate 07? mam to dost dlho ale asi podhustena. obcas sam a aobcas dvaja a nalozeny. myslim ze som tam daval 2,2bar. ostali zubate aj predna a zadna popraskana
xNOKIAx přiložený následující obrázek:
[156.54Kb]
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
xNOKIAx napsal:
na kolko fukate 07? mam to dost dlho ale asi podhustena. obcas sam a aobcas dvaja a nalozeny. myslim ze som tam daval 2,2bar. ostali zubate aj predna a zadna popraskana
cca 2,5 - 2,7
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak moje čerstvá zkušenost po návratu z Nordkappu. Obuté Terra Force. Bohužel se tato dálka většinou jede rovně, takže se nedá ubránit sjetí na plocho. Což výrazně ovlivnilo náklony a i životnost pneu. Ale za celých 9000 km cesty a 500km před ní, jsem neměl jediný problém se stabilitou. Neuklouzl jsem ani jednou, a že tý vody bylo chvílema jako v bazénu. I značně ojetá guma se na zpáteční cestě probrodila přes Německo bez sebemenšího problému. Když konečně po najetých 6000km přišla Trolí stezka a konečně zatáčky, tak jsem zase píchnul. (zlomený vrták na trajektu). Motorkář ze Švédska mi povídal, že si mám koupit pořádné pneu, že ten úlomek by přes vzorek té jeho neublížil. A měl na nové Africe obuté E-07 . Přední guma nejeví pomalu známky opotřebení, sjela se tak o 1.5 mm, není odskákaná, ani ploška není. Ale zadek je místama na nule. Jel jsem na 12 GS, sám a plně naložený. Teploty od 3-32, sucho i průtrže mračen, rychlosti do 135 max. Bez problému i na štěrkové cestě, na kompletně sfrézované vozovce. Podélné, ani příčné čáry nijak nevadily. Tak za mě
Upravil RobocopCap dne 12.07.2017 21:08
Upřímnost nadevše
Tak já taky přidám, zařekl jsem se že mitas E07 už níkdy, Nakonec jsem se ukecal a před měsicem je obul, najeto cc6tis km. A jsem celkem překvapen. Na našich silnicích i za mokra celkem v pohodě, Musí se jet hlavou a nebrzdit tolika do zatáček a plynule tu zatáčku projet a jde to i za mokra. Projel jsem Balkán a to dva dny nám v BiH a MNe pšelo a tam klouže asfalt ve městech i za sucha a bylo to celkem v pohodě. Partáci obuto silniční pneu a nijak jsem je nebrzdil. Za 6tis km mě to nikdy v zatáčce neuklouzlo a to přední gumě moc nevěřím jak tam v určitym naklonu je mezera mezi vzorkem a asi po ničem se tam nejede. Musel jsem změnit trochu styl jízdy ohledně hrubeho vzorku, ale jsem zatím spokojen.
Pozor na tento inzerát. Jedná se o ukradené pnematiky v Mitasu, buď z kontejneru odkud jdou gumy ze zkušebny na likvidaci nebo nějakou jinou cestou. Pneumatiky jsou z velké většiny poškozeny a hrozí případná havárie a s ní spojeny materiální škody nebo zdravotní újma. Pneu borec prodává bez záruky a současně poškozuje jméno Mitas prodejem vadných pneumatik. Info od jednoho z nás který koupil.
Tak ona testovačka znamená, že ji Mitas odveze do ITC ve Zline,tam ji obují, vyzkouší většinou těsnost, protože nic jiného ani vyzkoušet nejde a pak ji vrátí zpět vyrobci. Guma se už samozřejmě nemuže prodat tak se skladuje a dává a rozdává ruzně testovacím jezdcům. Ti na to píší objektivní recenze a tak.... Nebo....se ruznýma cestama dostavají ven. Tudiž nemám strach, že gumě něco je, ale spíš někoho sere za kolik se prodává.
kos napsal:
Tak ona testovačka znamená, že ji Mitas odveze do ITC ve Zline,tam ji obují, vyzkouší většinou těsnost, protože nic jiného ani vyzkoušet nejde a pak ji vrátí zpět vyrobci. Guma se už samozřejmě nemuže prodat tak se skladuje a dává a rozdává ruzně testovacím jezdcům. Ti na to píší objektivní recenze a tak.... Nebo....se ruznýma cestama dostavají ven. Tudiž nemám strach, že gumě něco je, ale spíš někoho sere za kolik se prodává.
Bohužel nemáš pravdu. Ozval se mi člen fóra s tím, že pneu měli popraskané dráty a prodejce se k tomu otočil zády. Netestuje se jen těsnost. Např. v současné době u nových E-07 které taky nabízí není ukončen vývoj. V případě jakéhokoli problému na konstrukci gumy si ten co si je koupil zadělal na problém. Vůbec nedomýšlím skutečnost, že díky poškozené pneumatice někoho zabije nebo zraní. Pneu nebyla uvolněna do výroby tzn., že mu nikdo nic nedá (nemá homologaci). A to už se neřeší skutečnost, že pokud si koupím pneumatiku která je poškozená, tak nebudu nadávat všude do světa, že prodejce je k...t, ale výrobce vyrábí šmejdy. Tímto jednáním poškozuji samotnou značku.
Pneumatiky jsou zkrátka ukradeny z kontejneru na likvidaci.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
My měli před X lety kdy jsem pracoval u gum z Mitasu i DA a 2A. To bylo na pole, krosku, kola atd. Chyběl tam třeba špunt či dva, rozmazaný napiš atd. Vždy byl na nich žlutý nebo červený nátěr. Bylo to za pár korun a byli na servise v Malenovicich skoro bitky... Jak Mitas, Barum- rozměry na favorita. Pak přestali. Na koncového zákazníka se dostalo málo kdy, všechno brali ve velkém závodní týmy prej na trénování. Nevím proč, neřešil jsem to. Jestli si to nechají ukrást nějaký nepovedence tak jsou marni. U gum z testu se vždy vykrojila patka a nazdar..Ale možná se doba změnila.
Upravil Milda_Km dne 07.08.2017 08:17
Asi proto že nikdo od Mitasu nepodal trestní oznámení?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Asi proto že nikdo od Mitasu nepodal trestní oznámení?
Viděl si někdy ofiko cenovou nabídku zaměstnancům Barumu, Mitasu? To je něco jak švestka nebo bojovník nevím jestli i pozarnik dostane levnější zbraň, protože je u státu. Nikdo jiný na to nedostane. Tak třeba gumy conti. na 5 bmw v 18" platí od 8 do 12000 za sadu podle typu a značky, vše v holdingu Continental.. Myslím si kdyby zmizel kontaineru, budou to hlásit. Už kvůli kontajneru. Si piš. Jestli to někdo tahá z areálu, má koule a pokud to nikomu nechybí tak je to cajk a asi to podporují.
moja cerstva skusenosti s E07 - isli sme z Teth do Skadaru offroad
vzhladom na teren som musel gazovat tak ze som si nevedel uplne vzdy vybrat trasu a 2x som dostal taku šupu do predného kolesa som sa sediac na motorke zmieril s tym že bude ohnutý ráf kolesa
po zosadnutí nikde nič...
za mňa Mitas E07 parádna volba
Upravil raptor dne 17.08.2017 08:14
live fast, die young be wild, have fun