Ač jsou origo tlumiče nerepasovatelné, tak je tu někteří nechávají různě řezat, svařovat a vyrábět z nich repasovatelné...
Nevím, já osobně bych do toho nešel a pokud je to finančně jen trochu možný, pořídil bych nějakou do z výroby repasovatelnou náhradu. V ideálním případě Öhlins...
Ale i BiTubo, nebo Hyperpro nebude špatný a cenově příjemnější.
Maiali nel Fango!
Některé origo tlumiče jsou repasovatelné (rozebíratelné) Když se na ten tlumič podíváš, tak je to vidět. Já mám na GS WPčka a ty rozebíratelný jsou Z těch nerozebíratelných se stejně dělají rozebíratelný jako jsou WP - tzn. tlumič se uřízne, udělá se do něj závit a matice. Ti co je repasujou vědí co dělaji a asi bych se toho už nebál. Oni sice Ohlinse jsou hezký, ale je to neskutečná petelice a na normální ježdění po silnici asi zbytečnost. Mě vyšel repas obou tlumičů včetně dvou progresivek Hyperpro do 8000,-Kč. Sice to nebyl takovej masakr jakej jsem od toho čekal, ale i tak je podvozek o třídu lepší! A tady máš nějaký kontakty na repas:
p.Buráň, tel. 602788979, Pašovice u Uherskýho Brodu
Pavel Beran, Velký Dřevíč 264, 54934 Hronov 4,
email:tlumicrepas@seznam.cz, tel.:+420777264462
A ještě je myslim pan Procházka někde u Prahy - nedávno to tady psal Toli, ale kontakt jsem si nepoznamenal
Upravil MALI dne 02.04.2011 10:20
Většinou první odejde zadní, pokud odešel předek, bude zadek po smrti nejšpíš také...
to Mali: mluvit o Ohlinsech jako o zbytečnosti bych si nedovolil. je to prostě to nejlepší...ale cena je raketa, taky jsem jí zatím nerozdýchal, i když se už delší dobu přemlouvám...
Jinak cca ceny:
Ohlins - 51tis.
Hyperpro - 41tis.-plně stavitelné
Hyperpro- 33tis. plně stav jen vzadu(obdoba original)
Bitubo - 39tis. - plně stavitelné - asi nejlepší poměr cena/výkon
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Většinou první odejde zadní, pokud odešel předek, bude zadek po smrti nejšpíš také...
to Mali: mluvit o Ohlinsech jako o zbytečnosti bych si nedovolil. je to prostě to nejlepší...ale cena je raketa, taky jsem jí zatím nerozdýchal, i když se už delší dobu přemlouvám...
Jinak cca ceny:
Ohlins - 51tis.
Hyperpro - 41tis.-plně stavitelné
Hyperpro- 33tis. plně stav jen vzadu(obdoba original)
Bitubo - 39tis. - plně stavitelné - asi nejlepší poměr cena/výkon
u tech Hyperpro bych rozhodne pohlidal, jestli maji hydraulicky stelovatelne PREDPETI (nemusi to byt standard).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To Vjetrník: Pro mě to zbytečnost za ty prachy je, protože jezdim 99% silnice a než dávat 50 za Ohlinsy, tak je raději projezdim. Kdybych jezdil hodně terén, tak bych o nich taky přemejšlel, ale spíš bych pak asi přemejšlel o KTM. Jeden známej si teďka koupil KTM 990, tak jsem na ní zvědavej. Jinak o jedněch Ohlinsech na ADV cca za půlku ceny novejch bych možná věděl
Mám nově ohlins na své 1150 ad. Jeto nepopsatelné!!! Origoše měli 40 tis. Silnice je rovná všude, prujezdy zatáčkami se zklidnily a zrychlily o terénu nemluvím. Je to raketa která se vyplatila.
profesor
Mám měsíc na svojí 12GSA nové BITUBO, které jsem koupil od Halbicha vč. 2 let servisu zdarma. Rozdíl oproti původním, které měli 33 t. je nepopsatelný. Nelituju ani desetníku. Vybíral jsem mezi Ohlins a Bitubo a zvolil jsem Bitubo kuli již zmiňovanému ladění předku.
Čaba
R 1200 GS Adventure
Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké ...
To samé platí, když je někdo debil.
Já vám to neberu - určitě to musí bejt super, ale 50 je prostě moc. Raději se na tom ani nechci svézt, protože pak bych si to musel koupit taky I když docela by mě to srovnání zajímalo. Stejně si myslim že po 57tkm jsou zrepasovaný tlumiče + nový progresky určitě pokrok a za ty prachy co mě to stálo jsem spokojenej.
Já měnil též na mé 1150 GS ve 100tis tlumiče za Ohlins a ta motorka je prostě úplně jiná. Vyšlo mne to na 35tis. bez DPH.
1200ka je dražší, je tam lepší tlumič (více možností nastavení, externí expansní nádoba).
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Vjetrnik napsal:
to Caba: co znamená pro Halbicha 2 roky servisu zdarma? Že Ti to po sezoně zrepasují? Umí na to sehnat všechny náhradní díly?
Bitubo je za přeci jen už skousnutelnější finance...
...kompletní servis, rozuměj repase v ceně cca 6 t. zdarma. Výměna náplní, seřízení do původního nastavení, přetěsnění atd.. Mám od nich montáž zdarma. Byl jsem maximálně spokojen s touto fy. nikam jinam bych pro tlumení už nešel. Pochopitelně mi nabídli během všech následných sezon případné seřízení a konzultace ohledně seřízení zdarma.
Náhradní díly samozřejmě sehnat umí, mám pocit, že jsou ofiko zastoupení Bitubo pro ČR.
Čaba
R 1200 GS Adventure
Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké ...
To samé platí, když je někdo debil.
to Caba: díky za info...ofiko jsou, jen jsem na ně zatím neslyšel příliš chvály...
Máš tam toto?
: přední tlumič - model WAT11
Maloobchodní cena 13 500Kč s DPH 20%
: zadní tlumič - model CYU32
Maloobchodní cena 24 725Kč s DPH 20%
Upravil Vjetrnik dne 02.04.2011 22:29
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to Caba: díky za info...ofiko jsou, jen jsem na ně zatím neslyšel příliš chvály...
Máš tam toto?
: přední tlumič - model WAT11
Maloobchodní cena 13 500Kč s DPH 20%
: zadní tlumič - model CYU32
Maloobchodní cena 24 725Kč s DPH 20%
... vidíš, asi jde o to, kdo se kde poptá. Já slyšel zase jen chválu, proto jsem tam taky šel. Kdybych slyšel negaci, tak tam asi nepůjdu.
Vzhledem k tomu, že mám už tedy osobní zkušenost, tak jen potvrzuji, co jsem slyšel.
Přední - WAT11
Zadní - CYU31
Čaba
R 1200 GS Adventure
Když někdo umře, tak o tom neví, ale pro ostatní je to těžké ...
To samé platí, když je někdo debil.
ludeGSon napsal:
Ahoj kluci, kámošovi vytekl na GSA 1200 r.2010 zadní tlumič. Jaké jsou prosím dnes možnosti? Myslím repase nebo nový?
Nejlepší možnost je koupit nějaký nový repasovatelný. Dnes oproti vláknu existuje více výrobců.
O možnosti repase originálního nerepasovatelného tlumiče psát nebudu, páč si myslím, že je to blbost.
Já osobně jsem ho nechal v rámci kulance vyměnit za nový, s malým doplatkem(ele měl jsem pouze 22 kKm). Až odjedou znovu, budu koukat po něčem plně stavitelném a repasovatelném.
Má / nemá ESA? To bude ta nejdůležitější otázka při koupi nového, jak cenová, i možnosti jednotlivých výrobců...
Upravil Tomas1200GSA dne 02.10.2017 13:16
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6