Zdravím, mám dotaz zda někdo nevíte jak pálí TwinSpark.
Jednosvíčkový modely měli indukčku se 2 dráty, čili ty pálily při každý otáčce bych řekl. Ale TwinSpark má velký cívky se 3 drátama, takže nevím jestli ty pálí taky každou otáčku nebo pálí jen když mají.
Nevíte někdo jak to je?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
jo ještě jsem mohl napsat že myslím TS 1150/1200, ale přesto si taky myslím že páli současně každou otáčku všechny 4, jen bych to rád měl nějak potvrzené
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
lako: ale nelakuj Tak hrozný to zase nebude. Navíc to moc nevypovídá o tom jak často ty svíčky pálí
řikal tady Bystricke že když mu odešel modul na jedné svíčce žralo mu to 12l na 100 nebo tak nějak..
to je svatá pravda,jel sem s druhým bmw,on ve dvou,já sám,já prázdnou nádrž,on ještě půlku,tím sem přišel nato,co tomu je,bo se mi to zdálo divné
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
no to jsem si myslel, ale mám pořád obavu z jedný věci, klsická dvouvývodová cívka na boxera má jen 2 vstupy, čili je jasný že pálí obě svíčky naráz.
Ale hlavní cívky u TwinSparku mají 3 vstupy, čili tam ten třetí drát musí mít nějakou funkci :-) A jedna z možných je ta, že hlavní svíčka nepálí při výfuku.
Jde mi o to, že chci místo hlavních indukček dát jednu dvouvývodovou ze starších modelů a vyřešit tím problém s cívkama u TwinSparku a nerad bych aby to robilo neplechu
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
No tak nějak mě to nedalo a zapřemýšlel jsem:-)) Je to čistá teorie ale myslím že ty svíce pálej současně. Dvě tam jsou jen pro to aby v celkem objemným válci došlo k lepšímu zapálení a shoření směsy. Ted jde jen o to jestli pálej při každý točce. Když si vezmu že čtyřtakt funguje tak, že zapálím, píst jde dolů, pak nahoru na prázdno a přitom vyfukuje pak dolu a saje pak nahoru a stlačuje a pak zapálí. Tudíž by měla pálit ob jednu otočku:-))) Kdyby pálila pokaždý tak jedno zapálení je nazmar:-)) Dvoutakt dává při každý točce, tudíž pokaždý pálí.. Možná se mejlím a mám už asi hodně upito:-))
Palí obě normálně při každý kompresi, jen ne naráz, ale těsně po sobě kvůli lepšímu prohoření směsi a tedy lepší účinnosti a menší spotřebě atd, atd..
Maiali nel Fango!
Ve škole nás učili: sání-stlačení-výbuch-výfuk....jak psal morabo musí to zažehnout jen při kompresi a to obě, ne že jednou jedna a podruhé druhá, to by asi nemělo moc význam ne? Ale nésu žádné servisák, tak snad někdo odpoví líp....
Tady už se to taky řešilo: http://www.advrid...p?t=432475F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Asi jak píše swat. Když to jedna svíce zapálí tak pro tu druhou už není co zapalovat. Takže taky myslím že obě naráz. Ale pokud pálí při každé horní úvrati pístu tak jde jeden zápal nazmar.