Ahoj kolegové GéSáci. Mám nemocnou R 1100 GS r.v. 99, naj cca 50.000 km. Za jízdy (za sucha, ale 2 dny před jsem jel 150 km v lijáku) 2 km od garáže s plnou polní a mladou na víkend zdechla, jako když dojde benzín. Nádrž byla plná. Musel jsem ve vedru potupne tlačit 2 km do garáže. ****!!!
Nešlo to nastartovat, pouze točil startér. Po chvilce jsem nastartoval jako by nic a po cca 3 km opět zdechla. Následné měření a zjišťování.: Není jiskra ani na jednu svíčku. Cvilku to dávalo jiskru na levý válec. Poté ani jeden. Po otočení klíčku v zapalování, občas blbne otáčkoměr, sama vyjíždí ručička, cvaká v relátkách po sedlem a pod nádrží. To vše ale jen občas. Ne vždy po otočení klíčků! Celý den jsme se rochnili v motorce v garáži, motor byl studený. Asi dvakrát nám chytla a to samé druhý den chytla jako by nic. Po chcípnutí motoru (klíčkem) už opět nenastartovala. Proměřili jsme všechny možné kabely, nenašli jsme žádnou skříplou hadičku, popřípadě drátek, co někde kostří. Kapky vody, nebo sraženou vlhkost jsme také nikde nezaznamenali. Relátka pod nádrží a pod sedlem jsme prostříkali kontaktolem. Některé byly ošklivě zoxidovány. Ale stále nic. Baterka není v nejlepší kondici, ale stále točila jako o život. Pro jistotu jsme to napíchli na dobrou baterku. Také nic.
Asi by to chtělo diagnostiku? Dá se nějak proměřit hallu snímač?
Měl jste někdo podobný problém? Kde je na západě čech (Plzeň, Karlovy Vary) diagnostika na moto bmw? Prosím poraďte, co s tím. . .?!?!
asi ti zde poradí zkušenější, ale pokud nejde jiskra, tak bych šel po svíčkách, kabely k svíčkám a cívky
jak vypadají svíčky? jsou černé, mokré nebo bíle opálené. Běží čerpadlo?...
R1100GS
JirkaVorel napsal:
asi ti zde poradí zkušenější, ale pokud nejde jiskra, tak bych šel po svíčkách, kabely k svíčkám a cívky
jak vypadají svíčky? jsou černé, mokré nebo bíle opálené. Běží čerpadlo?...
Svíčky tam byly totálně pochcaný a černý. Mašina točila, čerpadlo jelo, ale nespalovalo to, protože nebyla jiskra. Kabely jsou OK.
Nechá se proměřit osciloskopem a nebo diagnostikou s tou redukcí.. Jdi po drátech od HALLU občas se stane že se prodře izolace a blbne to..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
já se s tím namrdal...když zmokla tak scípla a nejela...až sem to šecko prošel tak zase jela...jednů ale v brně v lijáku scípla na dobro...Odešli hall snímače,na vině byli přepálený izolace drátků k hallu v místě kde to vede v motoru-pod prsama.rozřízl sem bužírku a izolacija se vysipala ven...Jesi máš nejakího známího co obědnává díli na auta u boše v NSR tak tam se dá kůpit komplet hall o dost levnějc,akorát neni v krabičce BMW Kyž sem ty snímače měřil tak za sucha ukazovali...Skusil sem to aj odcvaknůt a napojit nový gábl ale nee...je to stíněný a musí to byt 100% jinak to nešlape...česť.
Kupredu spatki ni krok...
to číslo nevim,ale to podlevá mě neni na auto.Jen de vo to že to vemeš rovnou od boše...tady sou nejakí numera. http://www.euromo...n-r137.htmTy konektory sou dvoje,jedenáctka má stoprocentně ten placatý ale některý první 1150 ho mají ještě taky takže na to pozor,je lepčí se napřed mrknůt který konektor tam máš.
Kupredu spatki ni krok...
Takže pro 1100gs a některé starší 1150gs č. Bosch 0232101022 plochý konektor.
1150gs č. Bosch 0232101093 obdelníkový konektor
Mohu splašit za slušné ceny
Upravil komaiz dne 22.06.2012 12:38