tak si takhle jedu na dovolenou s novým R 1200 GSA zastavím si za Klegenfurtem napijem projdem se přijdu k motorce zapnu klíč a ejhle svítí EWS! no nic skusím procvakat vše a stále nic no neztrácím hlavu mám přece TTMAC připojím a počtu si že chyba - už nevým jaký číslo - IMOBILIZER popis závady taky něco o paliv čerpadle atd smáznu ju ale naskočí znovu konzultace s TomemTT prý muže být ucpaná sací trubka - tuto závadu vylučuju po 2 tis km se mě to nezdá .
Zkouším kontrolovat konektoz u imobilizeru a všechny kolem motoru - nic asi odešel imobilizer nebo čip v klíčku ještě zkoušíme telefonát cirilovi jeho názor - imobilizer je KO . - řeším odtah
Beru příručku co jsem obdržel při koupi tak že POZOR ABY VÁS TAKY NEPŘEŠEL HUMOR .
BMW GROUP ČR který má pod svojí hlavičkou auto i moto asistenci a následně uvedéná čísla na non stop sluby mě odmítají že motorky neřeší na dotaz proč jsou tedy uvedeni v té příručce - prý je univerzální - proč máte tedy u firmy obrázek motorky ??? prý se ozve za chvílu. po 10ti min Bohužel pane ale MOTOCYKLY SE NEASISTUJÍ !!!!!! zkuste si to vyřešit z pojištění .
Další číslo uvedené v příručce AUTEC GROUP a.s. -----NEFUNGUJE JE TO PŘESMĚROVÁNO NA UAMK nebo takovou nějakou asistenční službu .
beru tedy kartu od povinného ručení (koop) a volám zde už je to jiné pán si našel motocykl dle spz naznal že bude nutný autorizovaný servis a poslal odtahovku cca Za hodinu a půl k nám dobloudil borec s Ivecem cca 7t prvně jsme se to snazily nějak naložit a uvázat nakonec naznal že bude lepší když mu nědo doveze vozík na moto - ten tam byl za 15 min pak nás hodil k BMW servisu do klagenfurtu a pak na nedaleký hotel .- Tomu říkám služby .
Ráno jsme se prošli asi 2 km městem k servisu zrovna otvíral
Přijímací technik na to mrkl vzal si OTP zachvilu přiběhl s krabičkou - imobilizer mají zřejmě skladem -- kdoví jestli je to tak i v ČR .
řekl že mechoš příjde až v 8 a udělá to . slíbyl hotový v 10 ale bylo to až v 11
Něco k servisu
Je to na jihu města směr slovinsko zapadlá ulička za shopping parkem .
První co uvidíte je Renault je to totiž autosalon renault kde hned za autama sttojí motorky a to BMW . Honda , Kavasaki , Hyosung a to nové i ojeté všech těchto značek . na še i servis .
Lidi normálně oblečení žádný přehnaní kravaťáci . prostě sem se nestačil divit proč to u nás musí být tak a jinde to jde i takto .
po předání stačil jeden podpis na servisní list a mohlo se zas pokračovat v jízdě.
Tak že pokud zvažujete kde koupit moto tak kdekoliv kde ušetříte protože jiných služeb se vám v této zemi nedostane
PS a to mám na motorce neoriginál alarm nijak nezasahuje do elektroniky ale věřím že v čr by byly problémy už i spřipojením na baterku .
Tak jestli jsem to správně pochopil, pomohla pouze Koop.. to tam máš jen zákonné nebo i něco navíc. Tomu říkám služba. Myslím, že když si budu servisovat moto sám a požiju v nouzi pojišťovnu, tak na tom budu líp a nemusím se nervovat s Kenama a Bárbínama od BMW CZ+SK
www.lc8adv.cz
jo je to součástí pov ruč
je to ten moment kdy se ti vrátí ta investice do povinného ručení vím že se dá ušetřit až polovina (např koop- čsob - či jiná třeba internetová pojištovna ) ale přijdeš o tyto služby
Nejak si nemuzu pomoct, ale BMW CR je fakt na bliti.
Motorky za pul mega se neasistuji. Chces-li luxus, kup si za polovicni cenu rejzi - tam dostanes vsechno vcetne perfektniho jednani.
Hm tohle se stalo kamaradovi taky,akorat pri ceste do egypta takze prachy v prd...dovolena v prd...a BMW pak slo do sveta,mel funglovku 06 a byl to jeden z duvodu proc jsem nesel a uz ani nepujdu do 12-ky,proste tahle chyba je pomerne casta,kdyz se to stane nekde v evrope,jeste se to da vyresit servisem BMW,ale nekde daleko jsi jak se rika v prd.li.
Ahoj, je schopen člověk tohle opravit sám, pokud mít náhradní imobilizer nebo ne. Předpokládám, že to bude chtít nastavit nový kód. Jsem názoru, že pokud je to častá porucha a zvládnul by to člověk sám, je to řešitelné i při dalekých cestách. Tom
Jacobyen napsal:
Ahoj, je schopen člověk tohle opravit sám, pokud mít náhradní imobilizer nebo ne. Předpokládám, že to bude chtít nastavit nový kód. Jsem názoru, že pokud je to častá porucha a zvládnul by to člověk sám, je to řešitelné i při dalekých cestách. Tom
to pochybuju pač jinak by tam byl ten imobilizer na prd - pokud ho obejdeš jiným dílem už to není imobilizer
ale muj názor je tam stejně na prd motorku nikdo startovat nebude bude li ju chtít ukrást naloží ju a odveze problémy vyřeší v klidu někde v garáži tak že pokud jde překlenout tak bych ho taky vyhodil , nikdy před tím mě to ale nenapadlo řešit nebot i u těch nejlacinějších aut a starých je to díl který odjíždí s vozidlem na šrotiště a stále funguje jo holt bmw je bmw
Alda napsal:
Nejak si nemuzu pomoct, ale BMW CR je fakt na bliti.
Motorky za pul mega se neasistuji. Chces-li luxus, kup si za polovicni cenu rejzi - tam dostanes vsechno vcetne perfektniho jednani.
jak řikáš
znovu už bych do něj taky nešel ne že by u nás byl sklad na japan motorky buhví jak velkej ale že by se srala elektronika o tom sem nějak neslyšel pokud se serou jiný věci se kterýma se dá dojet není to tak hrozný jako pohled na displej který ti říká že dál nejedeš
jinak s tou asistencí je to vcelku zajímavé skoro bych to nazval porušení obchodních či záručních podmínek
Já nemyslel jiný imobilizer či to nahradit, myslel jsem pokud budu mít náhradní imobilizer + popřípadě diagnostiku TT, zda to člověk sám vyřeší. Jinak jsem taky názoru, že tam je imobilizer dobrý jedině kvůli trochu lepšímu pojištění. Pokud by šel vyhodit, hned bych ho dal pryč. Co se týče toho, že Autec neposkytuje asistenci vím také a nějak se mi to nezdá. BMW je přeci jenom jedno a asistenci poskytuje. Docela by stálo za to, aby se někdo fakt nasral a oznámil to na vedení do Německa. Pokud takových lidí bude více, třeba se ledy pohnou. Tom
jinak s tou asistencí je to vcelku zajímavé skoro bych to nazval porušení obchodních či záručních podmínek
no uvidím pozeptám se co se stím dá dělat .[/quote]
Taky bych řekl,že to už přeháněj a měl by se na to kouknout nějakej právník a nebo co třeba TV NOVA? Udělat jim trochu "reklamu". Třeba se toho někdo z postižených chytne. Co vy na to?
Takhle si s náma přece nemůžou vytírat prdel donekonečna...
Upravil BIGR dne 30.06.2008 12:07
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Chtělo by to více dealerů, problém Autecu je v tom, že si absolutně neváží zákazníka, nekoupíš ty, koupí někdo jiný. Já jsem tam koupil motorku také, ale už bych nakupoval někde jinde, je to moc veliký kolos se špatnou komunikací mezi zaměstanci. Jenže je pořád spousta lidí, kteří prachy mají a koupí si motorku stejně tam, já ji kupoval na firmu tak to nebylo až tak hrozný. U takhle drahé motorky bych opravdu čekal jiný přístup. XJR me stálo polovinu a asistence byla po dobu záruky. To, že se u BMW serou věci jako imobilizer je opravdu úsměvné, zažil jsem to dvakrát u auta, jinak s tím většinou nejsou vůbec problémy. Strašně bych byl rád, kdyby byla nějaká nová, skvělá motorka, kde bych zvládnul 90% oprav sám, prostě tak, jako dříve. Tom
Upravil Jacobyen dne 30.06.2008 12:35
Jacobyen napsal:
Já nemyslel jiný imobilizer či to nahradit, myslel jsem pokud budu mít náhradní imobilizer + popřípadě diagnostiku TT, zda to člověk sám vyřeší. Jinak jsem taky názoru, že tam je imobilizer dobrý jedině kvůli trochu lepšímu pojištění. Pokud by šel vyhodit, hned bych ho dal pryč. Co se týče toho, že Autec neposkytuje asistenci vím také a nějak se mi to nezdá. BMW je přeci jenom jedno a asistenci poskytuje. Docela by stálo za to, aby se někdo fakt nasral a oznámil to na vedení do Německa. Pokud takových lidí bude více, třeba se ledy pohnou. Tom
Tak tohle ti s chutí podepíšu, hlavně tu druhou část. Možná to neni uplně blbej nápad napsat do Mnichova na centrum, co jim tady provádí jejich zastoupení a jakou jim tady dělaj reklamu, jestli by třeba nebylo lepčí, aby segment motorek úplně oddělili od aut a vzal to někdo, kdo se tim zabývat chce a ne nejakej lempl, kterýmu de jen o prodej aut na kterejch má daleko větší rabat. Bohužel neumim ani slovo německy, ale jsem ochoten se pod dopis klidně podepsat (samozřejmě pokud budu vědět co v něm je ), neboť i já mám s AUTECEM, fakt mizerný zkušenosti..
Jacobyen napsal:
Ahoj, je schopen člověk tohle opravit sám, pokud mít náhradní imobilizer nebo ne. Předpokládám, že to bude chtít nastavit nový kód. Jsem názoru, že pokud je to častá porucha a zvládnul by to člověk sám, je to řešitelné i při dalekých cestách. Tom
to pochybuju pač jinak by tam byl ten imobilizer na prd - pokud ho obejdeš jiným dílem už to není imobilizer
ale muj názor je tam stejně na prd motorku nikdo startovat nebude bude li ju chtít ukrást naloží ju a odveze problémy vyřeší v klidu někde v garáži tak že pokud jde překlenout tak bych ho taky vyhodil , nikdy před tím mě to ale nenapadlo řešit nebot i u těch nejlacinějších aut a starých je to díl který odjíždí s vozidlem na šrotiště a stále funguje jo holt bmw je bmw
Nemáš tak úplně pravdu. 1150 která nemá imo může zloděj během pár sekund vytrhnout vložku spínačky a startuje šroubovákem. A taky se to stalo, pak už jen zíráš do dálky a se slzou vzpomínáš ......
Já si zamykám brzdový kotouč i na velkých benzinkách. No a když ti moto někdo krade s garáže, je jedno co je tam jestli alarm nebo imo, tam to chce kvalitní mech zabezpečení. Tam je spíše lepší mít tichý alarm garáže napojený na GSM aby ti to ohlásilo smskou nechtěnou návštěvu. www.lc8adv.cz
Naprosto souhlasím s tím, že by to chtělo oddělit motorky od aut, prostě jen motorkářský krám s BMW a lidma, kteří nebudou otrávení na první pohled. S tím dopisem do Německa taky souhlasím, hodně dopisů, hodně nasraných telefonátů na vedení a třeba to půjde. Nicméně, pokud bude Autec dělat třeba v budoucnu asistenci, je otázka, jak to současné osazenstvo Autecu dodrží a zvládne. Je fakt hrozný, že majitelé takhle drahých motorek, vůbec musí tohle řešit.
Aldo máš recht jo funglovka adventura za půl mega a takovej problém,koupíš varadero za 250 a jenom jezdíš záruka na vše bez problému díly skladem popř.do 48hod dealerská sit všude a bezproblémů a arogance tak to bohužel je.
Jacobyen napsal:
Naprosto souhlasím s tím, že by to chtělo oddělit motorky od aut, prostě jen motorkářský krám s BMW a lidma, kteří nebudou otrávení na první pohled. S tím dopisem do Německa taky souhlasím, hodně dopisů, hodně nasraných telefonátů na vedení a třeba to půjde. Nicméně, pokud bude Autec dělat třeba v budoucnu asistenci, je otázka, jak to současné osazenstvo Autecu dodrží a zvládne. Je fakt hrozný, že majitelé takhle drahých motorek, vůbec musí tohle řešit.
Tak jo já se hlásím. Beru to.
Jen potřebuju sponzora,kterej to všechno zafinancuje. Zbytek zařídím a slibuju,že na Vás nebudu nasranej až ke mně budete jezdit na servis a kupovat nový motorky.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Podle mě to BMW vůbec nebude řešit. Nepochybně plní Autec podmínky smlouvy, prodává to, co má prodat a zbytek je jejich věc. Salon mají, díly objednávají a co víc BMW zajímá. Je to pro ně jen dealer se statutem importéra, není to firma vlastněná BMW. Bohužel jsme asi moc malý trh.
Jinak s tou asistencí Yamaha mám osobní zkušenost taky a rozhodně není pravda že zrovna takhle značka má fungující asistenční služby zadarmo v celé evropě. Potřebovali jsme to ve Francii na kamarádově nepojízdné motorce a nemít pojištění, bylo to neřešitelné. Na bezplatné asistence jakékoliv značky bych se radši už vůbec nespoléhal a pokud nedostanu do ruky opravdu separádní asistenční evropskou kartu, tak nějaké seznamy dealerů v knížce nemají vůbec žádnou hodnotu.
Náš zákazník měl před asi 14 dny problém v Německu, měl německou asistenční kartu a třeba až pátá odtahovka přijela s vlekem na motorku i když si všechny nechaly nadiktovat VIN a všechny možné údaje. Pak stejně musel zaplatit 160EUR protože to byla asistence "nad rámec podmínek" nebo co....
Chci jen ric ze je desne populisticke napsat ze XJR stoji polovinu BMW a asistence byla zadarmo. Ta Yamaha stoji stejne jako BMW a asistence v praxi neexistovala, takze dokud to clovek nevyzkousi v realu...
Asistence by mela fungovat tak, ze motorka se dopravi do nejblizsiho servisu BMW. Rada dealeru ale tu asistenci nema ale pri vyuctovani zarucni opravy maji proplatit cely ucet za odtah, pokud nebyli schopni zajistit svoji odtahovku. Treba nekteri vubec nepracuji o vikendu, takze kdyz se neco stane a odveze to ADAC, tak ten dealer to zakaznikovi musi proplatit. Totez by mel delat Autec a vim ze to delaji. Jediny problem je v tom, ze nekdo zustane s motorkou u Lince a chce aby mu zaplatili odtah do Prahy i kdyz ma nejblizsiho dealera treba 50km v Rakousku. To je problem. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...