Na první pohled nevidím nic divného, ale musíš tam zajet a tam teprv zjistíš případné problémy.
Jestli nechceš mít starosti, kontaktuj Boba. Prověřený, vozí mašiny z DE. Případně Pariho - ten vozí z UK.
MZadek napsal:
Zdravim.Chci si pořídit gs a začínám pokukovat po inzerátech,jsem v tomto oboru novej tak bych potřeboval poradit.Zaujal mě tento inzerát:
Předem díky za rady a doufám že brzy rozšířím řady spokojených majitelů GS!!
Tak ti nevím, motorka nevypadá na fotkách zle, ale super výbavu určitě nemá... prodávající si plete ochrané kryty hlav válců s padáky TT.
Chybí mu zadní lízátko(blatníček), a ten kufr na fotkách taky není.
Jestli chceš dobrou moto tak oslov Boba nebo Pariho a máš jistotu super stavu.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Nekde se tady asi pred tydnem prodavala moc pekna za podobnou cenu vybavenejsi-mazlik. Pohledej jestli je jeste k mani
Jinak ta z inzeratu podle foto vypada slusne,docela se mi i libi,ale foto je jen foto realita bejva obcas jina a docela bych se hadal, ze ma dualni brzdy-podle mne nema ani posilovac ani dual brzdy,bude mit jen normal ABS dual byl az od 03 a to byly dvousvicky a sviceni bylo uz automaticky.Muze to bejt nejakej mezimodel,ale to meli uz jinej ABS krouzek s dirkama,tato ma normalni vroubkouvanej jako starsi modely.
Neni to ale zadna vada,alepson se nemuze posilovac vy****,ale dual proste brzdi lip
Upravil brtnik dne 27.06.2013 23:20
Díky za rady
co říkáte na toto?
http://www.tipmoto.com/motorky/bmw/241040-r-1150-gs-abs.html
Ty nálepky na nádrži jsou origo,nebo je to už lakované?
Přijde mi to jak Adventure!?
Nalepky origo nejsou,ale lakovany to bejt taky nemusi, nalepky nejsou pod lakem ale navrch. Si to nekdo moh jen vymenit protoze tyhle z adv jsou proste hezci Jinak moto vypada podle foto hezky, ma i plexi z adv (sirsi a hezci) ma ji nalestenouna nafoceni,to je videt na plastech,ale i vyfuky jsou v dobrym stavu asi se sni nejezdilo nez moc off(pak jsou zrezly a ne leskly)
Takhle od PC se mi proste libi,je to muj vkus
brtnik napsal:
docela bych se hadal, ze ma dualni brzdy-podle mne nema ani posilovac ani dual brzdy,bude mit jen normal ABS dual byl az od 03 a to byly dvousvicky a sviceni bylo uz automaticky.Muze to bejt nejakej mezimodel,ale to meli uz jinej ABS krouzek s dirkama,tato ma normalni vroubkouvanej jako starsi modely.
Neni to ale zadna vada,alepson se nemuze posilovac vy****,ale dual proste brzdi lip
Duál to nemá určitě, má to starší typ brzd, jaké měla třeba 1100 GS. Obyč ABS bez posilovače. Existovaly mezitipy, které měli duál a jednosvíčku, ale tam je to poznat podle novějších typů brzdičů.
http://www.motoinzerce.cz/motorky/bmw/736655-r-1150-gs.html
dnes jsem se byl podívat na této motce.
Údajně by to měla být známá motorka zde z fóra.
Nevíte o ní někdo něco?
no a co? líbila se ti? v jakým je stavu? svezeme se spolu ještě letos ?
to bys musel vědět jeho nick tady na foru, jinak sou tyhle 1150 jedna jako druhá
hlavně, že je pivo ftlamě
MZadek napsal:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/bmw/736655-r-1150-gs.html
dnes jsem se byl podívat na této motce.
Údajně by to měla být známá motorka zde z fóra.
Nevíte o ní někdo něco?
Policista, mladší kluk, motorkář tělem i duší a podle projevů na Motorkářích hodně slušný člověk.
Tady máš když tak některé jeho důvody pro prodej velkýho GS Báwa (nick Piwell):
"nebudu znovu vypisovat, co je v mých očích klasický BMW zač - ušetřím si jedno nasrání a jen sem zkopíruju PM, kterou jsem psal na dotaz mýmu kamarádovi tady na m.cz:
No jinak - to GS je traktor, krumpáč, palice ... všechno na něm je nějak "spešl" - spojka, řazení, kardan, měření oleje, chování teleleveru ... leckomu to vyhovuje, že je to prostě jiný a svý, ale já v tom žádnou výhodu nespatřil - spíš naopak mě na tom všechno sere. Oceňuju na něm 3 věci - ovládání blinkrů (fakt lepší než standard), snímač zařazených rychlostí a pak to, že boxer nádherně brzí z prudkýho kopce. Tim to ale končí. Pokud jedeš z normálního kopce, musíš furt držet plyn. Pak to prostě žere olej - všechny tyhle vzduchem chlazený boxery, bez vyjímky. Jeho měření je snadný u řady R 1100 XX, u R1150 XX je termostat na chladiči oleje a ten dělá obecně brajgl při měření - jednou tak, podruhý jinak, potřetí ti ukáže, že olej není a na počtvrtý je ho plný "okýnko". Na to je ze všech stran jediná odpověď - zvykni si, je to BMW. To samý vibrace. Výkon a krouťák sice tak nějak i stačí a nástup je poměrně dost lineární, ale dlouho jsem nezažil nudnější motor. Sice furt nějak jede, ale je totálně nezáživnej a naprosto neemotivní. Jednokotoučová suchá spojka je sice velice jednoduchá, ale má svoje limity - a na velkejch passech má svý typický problémy. A má je každej na R1100 XX a R1150 XX. Někteří to přiznají, jiní "skalní" nepřiznají. Telelever pěkně tlumí a žehlí nerovnosti, ale nemáš v řídítkách téměř žádnou odezvu od předního kola - prostě nevíš, co se nim děje. Na šotolině a blbejch asfaltech je ABS nutností. ABS je taky kapitola sama pro sebe - sice funguje a funguje dobře, ale leckomu prej funguje jen občas. Po startu a rozjetí si čidla ABS udělají kontrolu (to je normální u všech značek), ale jen u BMW je to dopravázený takovejma divnejma ránama - to je opět normální - "je to BMW, zvykej si a buď rád, že to dělá - až to dělat přestane, je průser". Dál je u Teleleveru zajímavej konstrukčí fakt - i při prudkým brždění se motorka skoro vůbec "nepotopí" - to je rohodně plus, ale díky tomu se celkem hodně zvedá zadek motorky. dá se s tim žít, ale je to hodně divný a nepřirozený. Když je moto bez kufrů, neni problém se stojánkama. Centrál je na dobrým místě a motorka je dobře vyvážená. To ale neplatí pro "bočák" - pokud je "prázdná", je to někdy i bezpečný. Pokud máš naloženo, je naprosto nepoužitelnej - kufry a celkově bagáž mění GSu rapidním způsobem těžiště a motorka prostě padá na zem. Dokonce někdy ne hned, ale třeba po pár minutách. Mě se to sice ještě nestalo, že by spadla, ale asi 5x už jsem jí chytal když letěla. Petrguss si takhle vloni orval kufry a 2x zlomil zrcátko a blinkr. Převodovka má až na absenci zpátečky znaky totožný s Dněprem, hlavně chod a "kultivovanost". Kardan je na Dněpru snad i lepší. A to pozor - moje GS je v perfektním stavu a jedná se o leštěnku - nerasenou a v terénu neježděnou. Tohle všechno jsou "pouze" technický nedostatky (nebo snad záměry?) z výroby. Řídil jsem asi 50 nebo 70 km Petrovo R1100 GS z roku 1994 a to je mnohem horší ludra a označil jsem snad poprvý v životě motorku slovem "pelech". On mi sám řikal ať to radši prodam, že tu motorku prostě nemam rád. Nevim jak bych mohl takovejhle vehikl mít rád - nedal mi k tomu zatim jedinej důvod. Nekultivovanej ****. Sice kvalitně vyrobenej a odolnej, to musim uznat, ale technicky velice zastaralej a naprosto nudnej. Když jsem dneska osedlal PE tak jsem vrněl blahem - nádherně kultivovanej chod všeho, všechno ke všemu sedí a je to k sobě sladěný, žádný nasírací skutečnosti - prostě bájo, opravdu ...
Jinak jak nevim s tim výběrem motorky - asi chci litra nebo o málo víc, ale nejspíš V 2. Lákal by mě litrovej versys, ale je to řadovej 4 válec a ty mě nikdy moc nenadchly - možná jsou až moc autový a na muj vkus do motorek nepatřičný. PE je sice 4válec, ale vidlicovej - chová se jako vycepovanej hlaďoučkej dvouválec. Prostě charakter V2 s jemností 4V. Ale tenhle motor je pak už velkej, v rámu širokej a těžkej (konkrétně v ST 1300 má 97 kg ... ). Charakter V2 mi do motorky sedí nejlíp. Lákala by mě třeba velká multistrada, ale jsem zas u toho - kup si itala ..."
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
MZadek napsal:
http://www.motoinzerce.cz/motorky/bmw/736655-r-1150-gs.html
dnes jsem se byl podívat na této motce.
Údajně by to měla být známá motorka zde z fóra.
Nevíte o ní někdo něco?
.. jojo je to moje bejvalka ... dovezl ji Bob .. a co je napsáno v inzerátu je pravda
... ale já ji měl rád ... taky jsem u boxera zůstal a mám doma Karcoolku (1200 GS) ...
... je mi líto, že "piwelovi" nesedla, ale to už tak chodí ... a přeju mu dobrý výběr ...
Upravil chstepan dne 26.07.2013 07:17
(ch)stepan
Přesně tak Piwella znám již spoustu let. Ten kluk a celá jeho rodina motorkama prostě žijou. Nemusíš se bát pasti, motorka je v super stavu bez nutných investic a opečovávaná chstepanem i tu chvilku Piwellem. Teď jsme spolu byli na dovolený a prostě mu (kupodivu pro většinu z nás) nesedla motorem, chybějící odezvou od př. kola, kardanem a převodovkou. On nikdy na BMW nebyl, nikdy ho nechtěl a pak když měl jet na dovolenou na Pan Europanu, tak mu jeho přítelkyně řekla, že nakonec si koupí svou motorku a že jako spolujezdec nepojede, tak Pan Europan nejednu byl zbytečnej a 20 dnů před dovčou pořídil možná spíš ze zvědavosti a vlastně leknutí tohle vymazlený GS. Tady s ním najel 500 km a v Itošce v passech asi 2000 a to ho přesvědšilo že to není stroj pro něj. Jinak s tím mým 1100GS co psal na Motorkářích až tak úplná pravda není. ze stojánku mi spadla jen jednou to když jsem zrovna byl u něj doma a odneslo to jen to zrcátko (a to kupodivu to na druhé straně-už bylo načaté) pak jsem to jednou zahodil na místě v německu při otáčení ve slepí naklonění uličce (ve dvou) a to odnesl ten blinkr a lehoučce jsem odřel víko alukufru. Označení mé motorky tu nechci rozebírat, ale vzhledem k tomu, že Tomassíno mi říkal že moje 1100 jede líp než kdejaké 1150 tak tím chci jen říct že to Pavel použil k označení pro něj nevhodného stroje, páč on to má sladěné do měkka, na asfalt atd. a já naopak, natrvzené na max vysoké a špuntové gumy do šotoliny atd. Věřím a vím, že ten kdo si veme tohle inzerované GS a ví už že GS chce tak bude vysmátej protože v takovém stavu jich moc není...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Hlavně se nenech odradit názorem člověka kterýmu to nesedlo, je to jen názor. Člověk který chce za cestovní enduro považovat V-strom 1000 nebo Versyse asi úplně netouží po cestovnim enduru s kterym se občas podívá i mimo silnici. Konkrétně V-strom 1000 je sice cestovní, ale rozhodně ne enduro.
peet napsal:
Hlavně se nenech odradit názorem člověka kterýmu to nesedlo, je to jen názor. Člověk který chce za cestovní enduro považovat V-strom 1000 nebo Versyse asi úplně netouží po cestovnim enduru s kterym se občas podívá i mimo silnici. Konkrétně V-strom 1000 je sice cestovní, ale rozhodně ne enduro.
Je to přesně tak jak píšeš...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Na jedné straně se mu nelíbí že má gs strašně nudný motor a pak si vychvaluje na panu kultivovaný motor...Podle mě mu gs prostě nesedlo a neví jak by ho poplul.GS mám 8 let,100000 km a rozhodně mi to nepřide jako nudná nezáživná motorka...
Kupredu spatki ni krok...
... je mi trochu líto, že zrovna moje bejvalá motorka slouží jako příklad hanobení 1150-tek od Bmw ... myslím, že zrovna ta je jednou z těch vymazlených ... ale prostě někomu bavorácký boxer nesedne, když jsem ji prodával, tak před piwelem si ji přijel okouknout jeden maník, co přesedlal z Hondy CB1000R ... projel se, a normálně řekl, že to není pro něj, že to není co by chtěl ... takže jsme si ještě pokecali, o cestování a motorkách všeobecně ... a pak odjel shánět něco jinýho ... ale rozhodně ji nehaněl, že jako stojí za prd .. jen prostě , že je to něco jinýho než on chce ... OK ...
... ps. nemám rád když někdo dělá z BMW modlu, kult nebo božstvo ... kdyby takovouhle stejnou motorku, ve stejný kvalitě udělala jiná firma, třebas Hyosung nebo Chunlan ... tak si klidně koupím ... na tom znaku BMW zas tak nebazíruju
... jen přeju piwelovi, aby brzo našel pro sebe tu pravou ... a co nejmíň šlápnutí vedle
Upravil chstepan dne 26.07.2013 09:52
(ch)stepan
... takže rád bych, snad na závěr, ještě něco doplnil - s "piwelem" jsme se kontaktovali a spoustu věcí si vysvětlili. Myslím, že je to fajn a férovej chlap, který prostě zkusil GS-o a to mu nesedlo .. ten jeho příspěvek byl sice trochu emoční, ale byl to jeho názor a pocit na který má samozřejmě právo ... a původně vůbec nepatřil na toto fórum ...
...každopádně, můžu s čistým svědomím říct, že jestli někdo schání 1150 GS a chce ho přesto nebo právě pro jeho vlastnosti , pak tahle konkrétní motorka je dobrá koupě ... i cena je myslím slušná, a absolutně odpovídá stavu motorky... tož asi tak
Ps. kdyby někdo chtěl (potenciální zájemce), tak mám doma docela dost fotek od dovozu motorky Bobem až po prodej piwelovi...
Upravil chstepan dne 27.07.2013 07:10
(ch)stepan
Takovéhle reakce nemám ve zvyku, ale tohle mi nedá. Je to pochopitelně o Piwelovu hodnocení BMW. Chápu, že to nezveřejnil - naštěstí - na tomto fóru, přesto reaguji aby si někteří nováčci neudělali chybný názor.
Spousta těch věcí jsou naprosté bláboly. Nevím, kolik na GS najezdil a kolik toho ví o tomto typu jako takovém, ale pouští se i do paušalizací a to je špatně, navíc se zcela nepravdivými vývody. Takže jen několik z nich:
- nedá se s tím jet z normálního kopce se zařazenou rychlostí (nesmysl) a pak to žere olej, prý ho žerou "všechny vzduchem chlazené boxery bez vyjímky" - úplný nesmysl, asi to jen někde slyšel. Např. moje 1100GS ještě v 80 tisících km nežrala mezi výměnami (10 tisíc km, v té době mělo 90% motopopulace interval výměny 6000km!) ani kapku a to jsem jezdil i Alpy. Některé prostě žerou víc, jiné vůbec.
- okénko oleje, stav - ano, 1100 fungovala precizně, 1150 už ne, ale není to tak, že je to jak se motorce zachce. Pokud se motor zahřeje, nejlépe i krátkou jízdou, stav oleje je v okénku v pořádku, je nutné si najít svůj systém, který je mj. velmi jednoduchý
- šotolina = ABS nutností - proboha proč? Já byl 17x v Rumunsku a obvykle ABS na šotolině vypínám. Chápu, může to být individuální, ale je nesmysl tvrdit něco o "nutnosti"
- ABS ... "prej funguje jen občas" - no comment
- při brždění zvedá zadek, je to divný a nepřirozený - proč mi to nikdy divný a nepřirozený nepřišlo? A i kdyby to bylo jinak než u ostatních motorek, no a co? BMW blinkry, také nepřirozené, chválí a tohle ne? Je to o zvyku, navíc ve velmi krátkém čase.
- stojánek, naložená motorka padá - hovadina až do nebe. Ano, může se to stát, ale je to jen vůlí ve stojánku, který se vyklopí víc do strany, motorka se víc nakloní a pak, zejména stojí-li na nerovném povrchu, může spadnout. Stojánky jsou extrémě namáhané díky hmotnostem, které u tohohle cestovního korábu musí vydržet, často na nezpevněném povrchu, vůle se postupně zvětšuje. Osobně bych byl také pro zesílení, ale když se promazává a vůle kontroluje, symetricky naložená motorka na rovném povrchu nespadne. Pokud jezdím naložený, ale sám a mám pérování spíš měkčí, je to naopak lepší - zadek si víc sedne, motorka je méně nakloněná a nespadne už vůbec (pokud nedám do levého kufru cihly a do pravého nic).
- kardan - co je na něm nenormálního? Já si před 15-ti lety rychle zvykl, jezdím i na jiných motorkách bez kardanu ale nevidím žádný problém. Ano, kardan principielně má některá specifika, i trochu nepříjemná, např. při prudkém ubrání plynu, ale to je jen o zvyku.
To je jen výběr toho, co autor kritizuje, k věcem jako "zastaralej", "nudnej", "vehikl" atd. se nechci vyjadřovat. Naštěstí desetitisíce spokojených majitelů má jiný názor a ještě bych doplnil - až podle autora nenudné, moderní a dokonalé motorky budou ve šrotu, 1100/1150 bude mít za sebou stovky tisíc kilometrů a v sedle spokojeného majitele.
Omlouvám se, tyhle motorky mám rád, kritika mi nevadí, ale nesmí být emotivní, ať se kritizují objektivní nedostatky. Pokud někomu jen nesedne, ať napíše že mu nesedla a nezačne vypisovat vymyšlené a nepravdivé nedostatky, koneckonců GS má i pár objektivních mušek jako každá jiná motorka.
Díval jsem se na profil toho pána na m.cz. Muž, 28 let, osedlal už 18 motorek. To znamená zjednodušeně napsáno 1,38 motorky na sezónu.
Aníž bych se jej chtěl dotknout, bo ho osobně neznám, a třeba to je fajn kluk. Ale dělá to na mě dojem, že hledá především sám sebe.
GS není japonec ani Boeing.