Ahoj vsem,
poridil jsem si kryty hlav od TT a pri montazi na GSA jsem zjistil, ze musi levy padak dolu, abych to tam dostal. Mezi tim jsem porovnaval s originaly a premyslim jestli je tam vubec mam dat. Originalni pokryvaji vetsi plochu vika a po padu na miste jsou videt otlacky od kaminku i v mistech, kde kryty od TT uz nic nekryji a taky se mi zda, ze BMW lepe vymyslelo gumovou vystelku. Co vy na to? mate s tim nejakou zkusenost? nechci uprednostnit design nad funkci a az to vyvalim na kamenity ceste, tak bych nerad litoval. Diky vsem za radu.
Upravil Macek01 dne 09.09.2013 22:19
3X napsal:
jde to tam nasadit i bez sundání padáku, teda pokud jej máš originál. Je to trochu, jako ježek v kleci, ale jde to.
kryty od TT jsou určitě pevnější a při menším pádu se nepoškodí, ale je tu i velké riziko, že se energie přenese do hlavy válce a může prasknout.
No tak ježek v kleci je to určitě, padáky jsou originální a musím říct, že po pár minutách otáčení s ježkem sem to vzdal . Je pravda, že uchicení krytu ve válci mi přijde tak akorát a pak hraje roli tvrdost materiálu krytů, asi si je tedy necham ve skřínce jako náhradní.
Upravil Macek01 dne 10.09.2013 09:49