Ahoj, není to důležitý, jsem jen zvědavej.
Tuhle proběhla v hospodě diskuze o tom že dráťáky na BMW jsou centrovány a dráty utahovány v horkým oleji. No dle mýho je to absolutní hovadina, všichni dělaj z BMW bůhvíco. Tak mne napadlo jestli někdo nevíte o nějakým videu ve stylu "jak se to dělá" na Discowery. Díky moc
Upravil Novej dne 17.03.2014 13:36
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Pokud vím tak BMW žádný ráfky ani drátěný kola nevyrábí.
Dělá to pro ně firma BEHR stejně jako na jiný moto akorát pod označením BMW.
Co se kvality týče je to ráfek nic moc ..(kam se hrabe na EXEL..atd)
Jediný ale snad vyrábějí ráfky s drátama mimo ..v límci.
Pochybuju o tom, že utahujou dráty v horkým oleji... Kdo by to dělal? Ráfky se centrují ručně,bohužel na tuhle práci ještě robota nevymysleli
Olej kravina- nevidim k tomu jakejkoliv důvod.
Dělá se to tak jako na kole
Vyplejtal a centroval sem si kola na stadiona a docela se to povedlo. YouTube Video
Upravil toli dne 26.03.2014 21:06
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jo taky si myslím,že je to stejnej styl. Akorát u moto je to větší pr..l jsou ruzně vyhozený z osy. Vycentrovat kolo na moto s vyhozeným středem chce fištron.
Třeba zadní kolo u BMW..(nevím jestli jste si všimli) kvuli kardanu má střed posunutej více do leva (po směru jízdy) a to nemluvím o skladu drátů
servisak napsal:
A dela se to obracene oproti srandartnimu vypletu
Jojo niple jsou u středu ale tak už to mají i zaplejtaný kola u horskejch bicyklů- zeptej se Vevisky a nebo radši Vevise (veviska pro to moc nemá pochopení) Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Tady nějaký čtivo http://www.motocy...klova-kola
To servisák: Jak obráceně jsou levý ,pravý dráty jedny jsou delší druhý kratší pak dýlka od středu k niplu .kolik děr překřížení ..atd ..no prostě vyšší dívčí
Upravil smazak73 dne 26.03.2014 21:47