Ahoj ,chci se zeptat jestli jste někdo řešil problém s přidřenými pístky v tom abs modulu pod nádrži .Diagnostika mi kuli tomu hází chybu ,po restartu to vydrží pár startú a pak to načte chybu znova ..mám model 2002 bez posilovače díky za odpovědi
1150 gsa
Mám stejný problém. Prodleva mezi opětovnou signalizací nefunkčního ABS je ale poměrně dlouhá. Probíral jsem to se Žlábkem starším v "Car servisu". Nabídl mi tři řešení - ABS odpojit, nebo ho nechat jeho cestou repasovat v Německu (cca 16 tis. i s prací), nebo pořídit "jetý" modul jako náhradní díl (cca 8 tis. + práce). O nákupu nového modulu jsem vzhledem k ceně ani neuvažoval. Zatím s tím jezdím a uvidím, jestli se to bude zhoršovat.
ok, možná by pomohlo pořádně vyměnit brzdovku.... U felicie to pomáhá. U BMW nevím.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
mne to robilo to iste.z nicoho nic mi to zarachotilo na rovnej ceste,ani som nebrzdil.vsetko som skusal,1-krat z 10-tich sa chytil a fungoval.tak som si povedal,ze ked je zly,tak nie je co pokazit,aspon uvidim co je vo vnutri.rozobral som ten modulator,nic zle tam nebolo,piestiky ako nove.inak to bol aj ****,kto to konstruoval.horko tazko sme to zlozili,odvzdusnil a stale to iste.raz fungoval,raz nie.mechanicka chyba ziadna.bol som presvedceny ze to je v tej elektronike co je v tom modulatori,nejaky studeny spoj.tak som to prestriekal so sprejom na el.spoje a cuduj sa svet,zatial to stale funguje.po resete sa to sice chytilo na druhy krat,ale odvtedy to stale ide.podotykam ze jazdim dost tvrdo na brzdy,takze to abs sa zapina skoro pri kazdom brzdeny.
a aby som nezabudol,bol u mna francuz a diagnostika mu tiez pisala ,,chyba piestika.mam 1150 gs r.v.99 52 000 km,priamo od majitela z nemecka so serviskou a vsetkymi uctami so servisu.
SAM napsal:
a aby som nezabudol,bol u mna francuz a diagnostika mu tiez pisala ,,chyba piestika.mam 1150 gs r.v.99 52 000 km,priamo od majitela z nemecka so serviskou a vsetkymi uctami so servisu.
no já mám 02 taky po prvním majiteli ,o to víc mně to překvapilo .Asi to chce občas pořádně na brzdy aby se to procvakalo
1150 gsa
no ja som si isiel pre nu sam.lebo ti dovozcovia si aj servisne knizky tlacia.a kazda ma dole 100 000 km.ved ani ti taliani a ani nemci nie su blby,aby mu predali motorku co ma najazdenych povedzme 60 000 km za 2500e,a on ju preda za 4000e!
Co to meles za sracky,kdo si co tlaci,pokud vis o nejakych 1150 za 2500 eur napis do pm vemu jich 5 ks 10procent ti posilam na ucet,neblbni tady prosim mistnim studentum hlavu;-)
Ja bych mel jeste dotaz k ABS. Co je za poruchu kdyz zapnu klicek a obe kontrolky porad sviti? Skousel jsem i nabijet baterku jestli to neni poklesem proudu. Ale hned po nabiti se stridave rozblikaji jako ze je tam chyba a kdyz klicek vypnu a zase zapnu tak potom uz jen sviti a to ma baterka 12,9V
Nejdůležitější je se z leknutí hned neposrat...
Bob napsal:
Co to meles za sracky,kdo si co tlaci,pokud vis o nejakych 1150 za 2500 eur napis do pm vemu jich 5 ks 10procent ti posilam na ucet,neblbni tady prosim mistnim studentum hlavu;-)
minuly tyden sem se stavoval u dovozce z it na kus reci a mel tam samou ryzi...povidal ze bmw se mu moc nevyplati tahat, aby to trochu vypadalo tak sou drahy...
Kupredu spatki ni krok...
Honza AMU napsal:
Ja bych mel jeste dotaz k ABS. Co je za poruchu kdyz zapnu klicek a obe kontrolky porad sviti? Skousel jsem i nabijet baterku jestli to neni poklesem proudu. Ale hned po nabiti se stridave rozblikaji jako ze je tam chyba a kdyz klicek vypnu a zase zapnu tak potom uz jen sviti a to ma baterka 12,9V
Možná tam máš jenom chybu. Potřeba odstranit na diagnostice a bude to OK. Taky jsem to jednou řešil u Antonína. Pokud jsi z motorkou prohrábl nebo ti upadla a točilo se zadní kolo (přední stálo), tak tam naskočí chyba
Upravil joe dne 24.03.2015 17:20
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Medved napsal:
každopádně si sjed na dia. budeš trochu moudřejší ,nebo je tady někde návod na reset abs samo domo.
1. Vypnout zapalování a sundat sedlo
2. Vyndat z úchytu pod sedlem kruhový konektor s krytkou, který se nachází nad vzduchovým filtrem kousek od nádrže
3. Vyšroubovat krytku konektoru
4. Jeden konec připraveného kabelu připojit k vývodu kontaktu, kam vede MODRO-HNĚDÝ kabel.
5. Druhý konec kabelu pak připojit na kostru.
6. Zapnout klíčkem ve spínací skříňce (nestartovat!) a držet tlačítko ABS na řidítkách po dobu cca 10 s. Po této době by měly kontrolky ABS přestat střídavě blikat
7. Vypnout klíčkem odpojit pomocný kabel
8. Vrátit vše na původní místo (krytku, konektor, sedlo)
Pak by po zapnutí klíčkem měly obě kontrolky ABS blikat najednou a po rozjezdu se ABS aktivuje. (pokud ještě zároveň není další problém s podpětím na baterce)
Dawid přiložený následující soubor: ABSResetProcedure.pdf
Upravil Dawid dne 25.03.2015 22:20
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
cau,zalezi jak presne ti to tu chybu vyhodi,,,mam rv 99,,a mel sem s tim taky problem,,me to vyhodilo chybu kdyz jsem se rozjel,nejdriv jen nekdy a pak uz pri kazdym rozjezdu kdyz se melo aktyvovat,,,,tehdy se vymenila brzdovka ale myslim ze se to napred proplachlo brzdovkou a pak vymenilo,odvzdusnit a ok...ale bohuzel ke konci sezony opet problem ale ted trochu jinak,,,pri kazdym rozjezdu se normal aktivuje,ale kdyz zahamtnu brzdu za jizdy a melo by se aktyvovat tak to vyhodi chybu...ale kdyz nezahamtnu brzdu tak normal za jizdy pri rozjezdech funguje,,,,.jeste to budu resit,ale casu malo,prcek, barak..kazdopadne zacnu znova tou brzdovkou...pak dam vedet..