sundáš sedla, sundáš kryt na pravé straně, odpojíš konektor čerpadla dvě rychlospojky hlavní pak tu propojovací, vytáhneš doleva odpojíš odvzdušnění, povolíš šroub opatrně at ti nespadne ta matka a pak nadrž sundáš posunem dozadu a nahoru. montáž v opačnem pořadí a bacha na lanko na klapce.
Upravil servisak dne 24.01.2016 13:55
... servis a diagnostika BMW Motorrad
sundej ji dolu nebud línej stejně musíš pak ještě sundat sací hrdlo aby jsi oddělal zajištění aku
Upravil servisak dne 24.01.2016 14:05
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ja jsem ji teda vzdycky jen nadzvedaval taky, pravda pristup k zajisteni aku je naprd, ale da se to i tak...to lanko na klapce mi vyskocilo casto,tak to chce pak zkontrolovat.
Aktualne 1250 GSA HP
Přesně jak psal Servisák, opravdu to neni nic složitého i když to tak muze vypadat ;-)
Klidnou hlavu, povolit nádrž, rozpojit na rychlospojkách hadice a přizvednutím a tahem dopředu je nádrž dole :-)
Opravdu to nic není a ten pocit, že to člověk udělal sám ... K nezaplacení ;-)
Jinak na youtube - spousta videí - mnoho servisních úkonů na tom začíná - takže stačí mrknout ;-)
BMW R1150 GS Adventure 2002
servisak napsal:
ježiš vždyt sundáváš nadrž nevyndavaš převodovku. drž se kroku co sem ti napsal a daš to
PS: když odpojím baterku a moto zůstane "mrtvá" třeba týden. Co se stane, kromě toho, že musím znovu nastavit hodiny.
Co by se jako mělo stát?? Vždyť je to STROJKaždou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
mi5 napsal:
A kluci, jak je to s výměnou u normální 1150? Jak je to s tím, když je plná nádrž?
Díky
To samé.A s plnou trochu větší makačka.
No větší makačka je to s adv nadrží, když je plná
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.