Zdravím, na své 1150gs mi na dovolené při jednom prudším sjezdu když jsem jel dýl na jeden kvalt a pak přidal nebo hned při přeřazení a zrychlení motorka asi na pár vteřin přidala a najedou výkon uplně spadl a zase naběhl a pak celou cestu z dovolené nic a teď se to projevuje zase doma. Před dovčou byl na motorce dělán servis (synchro, ventily, svíčky, pal. filtr, oleje)
Řešil někdo stejny problém? Díky moc za každou radu
Upravil jachanek dne 03.09.2016 15:27
Asi ti přesně neporadím, ale měl jsem něco jako podobný problém. Stávalo se mi, že při prudším přidání plynu ve vyšších otáčkách mi na chvíli a nepravidelně vynechával motor. Po laborování se vším možným to byly hlavní zapalovací cívky (mám dvousvíci), i když na volnoběh při vyndané svíčce normálně jiskra přeskakovala. Jezdil jsem s tím několik stovek km, ale postupně se to zhoršovalo, až jsem to musel řešit.
Co čerpadlo? Ono to vypadá na ztrátu tlaku při přívodu paliva. Takhle podobně to často vypadá u starých nádrží, kde jsou kohouty. Protože něž člověk stihne přepnout na rezervu, tak to začne koktat a ztrácet výkon.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
resil jsem pred nedavnem, twin spark 2003..jedna svice na jedne strane - prodrena izolace (klobouček) druha strana, total civka..mezi 4-6tis vykonova dira..par vlaken zpet si precti
Zdravím, využiji založené vlákno. Mám R1100GS, při zrychlování kolem 5tis. otáček, moto začne kolísavě ztrácet výkon (jakobych přidal a ubral), ale v tomto "režimu" zrychluje dál. Jinak startuje dobře (jednou chvilku po startu zdechla, ale nastartovala hned v pohodě) kromě těchto otáček jede taky dobře. Palivovej filtr má najeto cca. 10tis km, vzduchovej filtr KN od vyčištění cca. 4tis km, svíčky jsem dával nový (NGK BCP7ET nepomohlo). Je možný, že by to dělala taky zapalovací cívka (moto má najeto 121tis km a asi bude původní) ? Díky
BMW R 1100 GS
To jsou nejhorší závady, když to nezdechne úplně, tak to může být cokoliv.
Třeba prasklá hadička (obvykle ta vracečka) v nádrži?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Přesně, jak píšeš chystám se na ni mrknout, hned jak vyjedu nádrž (zrovna jsem natankoval plnou ) ale když se měnil filtr, tak bylo všechno OK ... a potom to asi nechám jestli se to časem víc projeví
BMW R 1100 GS
@Hobr
Ee, teď už su asi nadosmrti Bučovjan...
Upravil geofre dne 14.06.2023 06:35
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí