Ahoj všichni, mám možnost si pořídit Advika twin sparks s ABS a posilovacem brzd. Dříve jsem měl 1150bez posilovače a považuji to za bezporuchové řešení. Posilovač na pozdějším modelu mě trochu znervózňuje. Jeho výhody beru, ale to jak všude kolují skazky o jeho poruchovosti bez pravidelné výměny kapaliny apod..... zvažuji co převažuje. Jestli klady nebo "zápor". A z toho pramení má otázka. Jak moc velké je riziko jeho poškození? Má někdo vlastní zkušenost? A cena nového?
Neberte mě špatně, ale znám dost GSaru a všichni mají z doslechu jak se to se.e, ale nikdo kdo by to sám zažil.
Díky za názor
Ahoj, ja mam 03 twinsparka, ted uz bez modulu (posilovac s abs v jednom).
Jednak me vylozene sr.alo jak je ten posilovac takovej tupej (davkovani k brzdam uplne na ho.vno) a druhak me vylozene vadilo to hlasity knuceni posilovace kdyz jsem stal treba v kopci na brzde.
Zacal se mi **** a kolikrat se mi hodil do chyby a prestal fungovat v tu nejvic nevhodnou dobu a to se hodne blbe brzdi, kdyz skoro neumacknes brzd.packu. Vyskubnul jsem ho a mam klid. Repasovanej modul stoji docela ranec, 15000,- a vic.
Za me bych 2003 s tim posilovacem a modulem abs v jednom uz nekoupil.
Ale clenovi Ivan to zase slape bez problemu.
Vse se odviji od toho, jak byla nebo nebyla zanedbana vymena brzdovky v systemu.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Takhle, asi urcite da, akorat musis pocitat s tim ze to proste malo brzdi, protoze, alespon v mem pripade, jsem musel premahat tu pumpu v posilovaci, tudis jsem musel fakt fest mackat packu, abych vubec zabrzdil.
Me vzdycky pomohlo vypnout a zapnout zapalovani, aby se ta chyba jakoby vyresetovala. Ale to te prestane po chvili bavit.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To je mrzute. Asi je v takovém případě lepší.koupit motorku s větším najezdem než menším ne? U moto s 30tis je pravdepodobne že dlouho stála a kapalina se neměnila.
To je tezko rict. Muze to byt v kelu, ale nemusi. Kazdopadne vyndani nefukcniho modulu neni az tak nic sloziteho. Brzdy propojis trubickama a elektriku proklemujes.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ja mam ADV 2003 a K1200R 2006 obě s posilovačem (duální brzdy) a obě delší dobu stály, než jsem je koupil a rozchodil... samozřejmostí bylo vyměnit kapalinu.... za sebe musím říct, že nemám žádnej problém s funkčností... a pokud to jednou odejde a nebude se mi chtít do toho vrážet prachy za jinej posilovač, pak to propojím napřímo... pokud je to možný, tak při koupi sundej nádrž a koukni se v jakým stavu je celej modul ABS... pokud bude "zebl.tej" pak to nekupuj... Jasně - při vyndání nastane problém, že nebude fungovat ABS, ale to si musí každej sám za sebe rozhodnou... pokud chce živou vopici, musí mít na banány.... a nebo mu musí stačí jen vycpaná vopice....
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Já mám 2003 standartní model s posilovačem s ABS. Sám jsem s ním najezdil cca 60 tis. km a celkem má cca 90 tis. km. Neměl jsem s tím zatím nejmenší problém a kapalinu měnil jednou. Zajímavé je, že v okruhu od posilovače k brzdičům byla o dost špinavější. Do budoucna to pro mě znamená, že ji budu měnit častěji. Taky jsem už o demontáži uvažoval, ale nechce se mi zatím do toho šahat (ztráta ABS mi nevadí, nikdy předtím jsem ho na moto neměl a nikdy mi nechybělo). Nepříjemné na posilovači jsou ty věci, co psal kubrt, tedy složitější dávkování a nepříjemný zvuk hlavně při stání na místě třeba v kopci. Problém jsem s ním ale neměl a už jsem si zvykl.
Tak taky něco přidám,mám adv2003,koupil jsem ji letos v lednu v Německu přímo od prvního majitele,serviska vedená poctivě až do prodeje,servis každé dva roky,najeto 32tkm,jako nová a v květnu začal posilovač blbnout, servomotor zadní brzdy,kapalina čistá,přesto jsem jí vyměnil,kontrola čidel,spínačů atd.a stejně to blblo.Takže o servisu to taky tak úplně asi není.Tak jsem to vyhodil,Kubrt poslal návod na přepojení elektriky, ještě jednou díky!!! a super,brzdí to jako hrom,parádně s citem,na ten posilovač jsem si stejně nezvykl.V Německu to repasují i jsem měl nabídku na použitý a funkční,ale nechám to takhle,zatím,fakt to bez toho brzdí super a ABS jsem nikdy neměl,tak nevadí.
Upravil Bandit104 dne 26.08.2018 18:50
No mládenci tedy žádná sláva. Jen nevím, jestli se tu vyjadřuje to pole s problémy a je to promile uživatelů a nebo se to děje u každého...3tiho například.
Ja osobne bych 1150 twinspark s posilovacem nechtel ani zadarmo.podle me to vymislel nejaky vychodni spion aby uskodil bmw... driv nebo pozdejc budes spekulovat proc to nejede a nebrzdi...
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil napsal:
Ja osobne bych 1150 twinspark s posilovacem nechtel ani zadarmo.podle me to vymislel nejaky vychodni spion aby uskodil bmw... driv nebo pozdejc budes spekulovat proc to nejede a nebrzdi...
Souhlas... Kdybych tenkrat vedel vic, tak koupim tu 2002 co tam byla. Casem jsem krom toho pojebanyho modulu vymenil i obe "fajfky"... A ted kardan a prevodovku... A ted mam zlomeny ruce a mam po pitchi
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
jooo tak fajfka-zapalovací cívka mne taky pěkně pozlobila.... a tak jsem pro sichr vyměnil obě...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
AKHB napsal:
jooo tak fajfka-zapalovací cívka mne taky pěkně pozlobila.... a tak jsem pro sichr vyměnil obě...
To uz asi kazdyho
Ja je menil asi mesic po sobe
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
no já jí asi měsíc léčil... nebyla vadná cívka, ale byla zuhelnatělá guma a probíjela... na chvilku vždycky pomohlo ji přetáhnout smršťovací bužírkou, ale i ta se časem probila... myslím si, že se to stalo proto, že netěsnilo dobře těsnění na víku (kulatý u svíčky) a olej se dostal i do gumy a to to probilo.... dlouho jsem hledal čím to je, že občas to nemá výkon a přišel jsem na to až ve tmě, když se mi jiskřilo vedle klapky jak tam je díra ke svíčce...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Ale kromě toho modulu ABS s posilovačem,zatím max.spokojenost, hlavně jízdní vlastnosti,pohodlí super.Off road nevím na to mám Africu 750,jsem rád že Geeso mám.
Mladenci a stojí advik za to? Asi budu mít možnost výběru mezi klasickou 1150kou bez posilovače a krasneho Advika poladneho od Fallert technik na 72kw ale s posilovacem.
Raubtier napsal:
Mladenci a stojí advik za to? Asi budu mít možnost výběru mezi klasickou 1150kou bez posilovače a krasneho Advika poladneho od Fallert technik na 72kw ale s posilovacem.
Co se ti vic libi? Za me urcite advik, kor kdyz je poladenej. V nejhorsim ten modul vyskubnes a usetris asi 9 kilo na hmotnosti
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
No za mě taky, ale děsím se budoucích problémů. Ale to mě může potkat i na mladší. Měl jsem 12ku a odešlo hned gufero na klice. Takže rozpuleni motorky! Může to ladění.od profi firmy o 10kw nějak snížit zivotnost motoru nebo něco podobného? Jinak advik 1150byl už od doby kdy jsem na něm viděl Gregora jet kolem světa můj sen.
Upravil Raubtier dne 26.08.2018 22:33
Tak 3 lidi tu napíšou, že s tím měli problém a hned to je problémovej model jo? To by si pak nikdo nemoh koupit Oktávku třeba
Já mám TwinSparka, modul funguje, najeto motorka má 97 000km. Btw. i "obyč" ABS umí odejít a si na tom stejně (pochopitelně u iABS je horší že to pak výrazně hůř brzdí, než ten modul vyhodíš)
A cívky jsem taky měnil, velmi blízko u sebe to bylo. Nicméně obě najely přes 90 000km. A motorka pořád jela, jen neklidně a hůř startovala.
Daleko víc mě děsí problémy který maj všechny 1150 jako je Hall, otočení kardanu a sranda ložiska v rozvodovce (ty jsem už měnil komplet a je to pěkně napikaču práce)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?