Ahoj mám dotaz chtěl bych odpojit origo alarm a tak se ptám zkušenějších jestli v tom není nějaký háček a stačilo by jít po kabelech a rozpojovat konektory. zdejší stránky jsem proběhl ale nenašel jsem pořádnou odpověď. DÍK ZA KAŽDOU RADU
Já bych alarm, ikdyž originální, už na ty starý holky nedával. Naopak by to mohl být zdroj případných el. problémů.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
No, tak vzhledem k tomu, že to nemá imobilizér a že kontakty spínací skříňky jsou chycený malým šroubem, tzn. že to ukradne každej, kdo umí točit šroubovákem, tak bych řekl, že origo alarm nebo aspoň bateriák pod sedlem je jediný slušný zabezpečení.
Ten origo alarm funguje poměrně dobře. Kdo se bojí elektroniky, tak rozhodně doporučuju aspoň ten bateriák. Němci to maji celkem často na těch vránách a je to fakt blbuvzdorný řešení, ovšem odtlačení motorky to nezabrání (nenahlásí) narozdíl od alarmu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ahoj, nemá náhodou někdo návod jak na 1150gs originální alarm namontovat? Dík za případnou odpověď..
ČZ 125/516, Yamaha 250YZ, KTM 125EXC, Kawasaki ninja 600, VYX 525, (14 let pauza) a pak BMW r 1150 gs. Jawa 50 typ 20 (Pionýr), BMW r 1200 gs.
Mám v krabici alarm vypreparovaný z R1150 RS, podle p/n z řídící jednotky pochází z K1200LT. Je k němu jen jedna dálka, dva kódovací plugy, originální kabeláž s mezikusem k nádrži na odpojování čerpadla paliva.
Vadilo mi, že se automatiky aktivoval při každém vypnutí zapalování a nenašel jsem návod jak přestavit na ruční aktivaci pouze.
Cena dohodou.
Upravil Francis dne 20.01.2020 18:03