Zdravím
Prosím kde se dá řešit Valeo startér, konkrétně rozlepeny magnety.
Brambora nesla nastartovat a po urputný řešení baterii to nakonec byl startér
S rozlepenejma magnetama na statoru. Nějak se bazmek nechtěl točit.....
Díky moc za odkazy, je tam to co sem potřeboval, blb sem to mohl najít sám, ale včera resp. Dnes sem byl tím star terén takbrozhozenej, ze sem to nedal.
Jo, taky jsem to kdysi řešil. Nejprve jsem podezříval baterku, startér špatně točil. Po zbytečné investici do nové baterie, která to nevyřešila jsem se dozvěděl, že se u startéru od Valea odlepují magnety. A jo, byly nahrnuty k jedné straně obvodu, takže výkon startéru značně poklesnul. Zjistil jsem, že za nový originál chtějí přes 5 tis Kč!!!. Takže jsem na ebay koupil čínskou repliku, naprosto stejný za ca 40,- Euro... Dva roky funguje bez problému. Starý jsem si nechal, dá se příležitostně opravit.
Pozn. ještě jsem někde četl, že je existuje náhrada, taky startér Valeo z nějakého malého Peugeota za zlomek ceny co chce BMW...ale to je bez záruky.
Jo udělal jsem to stejně. Po tom co mi přestal zaskakovat do setrvačníku, jsem koupil z ebaye z číny v přepočtu za necelý 2 tis. a ten bez problému funguje už dva roky. Starý jsem si opravil a mám ho do zálohy.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Mám to taky tak, nový startér z Číny, ale přišel z Německe, za 1500,- Zatím jsem s tím tedy nejel, ale startuje krásně.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Včera jsem dovez nový starter za 1300penge, tím pádem další výzkumy odpadají.
Ten Peugeot starter je podle me zkušenosti mrtvá cesta, točí se obráceně a dle mého je to polaritou magnetů na statoru.
Tvrdím to proto, ze jsem na tom rozsypanym starteru vyměnil jen stator z Pezi, ostatní zůstalo, jak rotor tak držák uhlíku, a točil se blbe.
Jo nechce někdo starter do Peugeota?????
Upravil Pama dne 12.04.2019 11:13