Dnes jsem k veceru chtel projet Dakarka. Po ujeti cca 100m, kdy jsem chtel pribrzdit zadni brzdou a nic. Brzda jde jaksi na doraz, ale temer nebrzdi. Dostelovat nejde, i kdyz hridelku vytocim na max, stejne jde na doraz. Brzdovka v nadrzce je. Kdyz pustim motku z kopce na neutral, tak je znat, ze brzda lehce brzdi? Kde muze byt problem???
Upravil spea - ToM dne 19.05.2010 20:05
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Honza ofroudak napsal(a):
asi maš málo kapaliny v okruhu. Maš dost obloženi?
Oblozeni je v poradku je ho jeste dost. S tou kapalinou tedy nevim. V nadrzce kapalina je. Kdyz jsme u toho. Kolik lejete kapaliny do ty nadrzky. Kdyz naleju po max a pak tam dat mu cernou sprcku, tak ta kapalinu stalci a ona smozrejme pretece horem. Presto ji tam je snad dost. Na co tam je vlastne ta sprcka? Co myslis tim " malo kapaliny"?
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
a de ti ten pedal sešplanout? skus rozhejbat prasatko. Vraž meži kotouč a brzdivou destičku šroubovak a snaž se ji odtalčit. Tim by se ti měl zajet bubinek do do brzdiče a stoupnout kapalina v nadržce. Dělej to šetrně at si moc nevykurviš destičky.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Ahoj, měl jsem podobný problém. A to ten že prasátko bylo zaseklé. Tím že jsem byl nezkušený začal jsem s rozebíráním brzdiče a nešlo prasátko zpět. nakonec vše dospělo k rozebrání brzdového válce i prasátka. Jakmile bylo prasátko ok, nešel zaboha hydr. válec. Zavzdušnil se a už se nerozeběhnul. ikdyž se pumpovalo. Nic neteklo. Známí zkusil natvrdo kompresorem tlačit na kapalinu přes nádobku. Šlo to, ale zavzdušnění pokračovalo. A zde to vypadá skoro stejně. Sice to malinko pohybovalo prasátkem, ale bylo tam hafo vzduchu. Tak či tak rozhodně na to musí být dva, jinak si to zavzdušníš dokonale. Jeden napumpuje a drží pedál uplně nadoraz a dolejvá kapalinu, a druhý odpouští u ventylu a vždy dotáhne než první pustí a začne pumpovat. Celkem 3 hodiny nám to trvalo. A to jen díky zarezlému prasátku které se nevracelo.
Pedal funguje zcela volne a delka je podle toho jak nastavim delku hridelky ktera jde do brzdoveho valecku. Ta jde taky zcela volne. Prasatko funguje taky jak ma.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Dave-Prague napsal(a):
Ahoj, měl jsem podobný problém. A to ten že prasátko bylo zaseklé. Tím že jsem byl nezkušený začal jsem s rozebíráním brzdiče a nešlo prasátko zpět. nakonec vše dospělo k rozebrání brzdového válce i prasátka. Jakmile bylo prasátko ok, nešel zaboha hydr. válec. Zavzdušnil se a už se nerozeběhnul. ikdyž se pumpovalo. Nic neteklo. Známí zkusil natvrdo kompresorem tlačit na kapalinu přes nádobku. Šlo to, ale zavzdušnění pokračovalo. A zde to vypadá skoro stejně. Sice to malinko pohybovalo prasátkem, ale bylo tam hafo vzduchu. Tak či tak rozhodně na to musí být dva, jinak si to zavzdušníš dokonale. Jeden napumpuje a drží pedál uplně nadoraz a dolejvá kapalinu, a druhý odpouští u ventylu a vždy dotáhne než první pustí a začne pumpovat. Celkem 3 hodiny nám to trvalo. A to jen díky zarezlému prasátku které se nevracelo.
Takze radeji bez jakehokoli rozebirani zkusit odvzdusnit? Dobra tedy. Odpoledne sezenu nekoho, kdo mi s tim bodne a vyzkousim odvzdusneni.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
jo, to vypada že je to zavzdušnený, motorky se odvzdušnujou blbě. Nejlepší je na to mit odsávačku jako maj v servise
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Takze vse vyreseno. Brzda byla skutecne brutalne zavzdusnena a odvzdusneni byla maturita. Rucne, pouhym pumpovanim brzdy by to bylo tak na pul dne a kdovi jestli by to vubec slo. Po zhruba hodine pumpovani, povolovani atd jsme to vzdali. Vzali jsme cca metrovou benzinovou hadicku, nasadili na brzdovy valec, napustili brzdovkou. Potom seslapli brzdu, povolili odvzdusnovak a a kompresorem vytlacili pres nasazenou hadicku vzduch. Za cca 3 min nebylo co resit. Jen vedet jak na to. Brzda brzdi jako slak. Jen me zarazi, ze se to zavzdusnilo takhle najednou.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Spea napsal(a):
Takze vse vyreseno. Brzda byla skutecne brutalne zavzdusnena a odvzdusneni byla maturita. Rucne, pouhym pumpovanim brzdy by to bylo tak na pul dne a kdovi jestli by to vubec slo. Po zhruba hodine pumpovani, povolovani atd jsme to vzdali. Vzali jsme cca metrovou benzinovou hadicku, nasadili na brzdovy valec, napustili brzdovkou. Potom seslapli brzdu, povolili odvzdusnovak a a kompresorem vytlacili pres nasazenou hadicku vzduch. Za cca 3 min nebylo co resit. Jen vedet jak na to. Brzda brzdi jako slak. Jen me zarazi, ze se to zavzdusnilo takhle najednou.