micrak napsal(a):
To mi hrozně pomůže, že se to tu řešilo před několikati léty, když gumy co chci vyzkoušet jsou letošní novinka.
Takže díky za tvou vřelost, místo toho si mohl napsat jezdím na barumkách a jsem spokojený.
resi se to tu furt.
Ja mam vzadu starsi generaci TrailMaxu a nejede to spatne.
Nazuto v Popradu v nouzi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na nové GS 12 jsem měl Michelin Anakee - najeto 14 000 km - občas na šotolinu.
Pak jsem obul Conti treil Atack - najeto zatím 10 000 km - půjdou tam ale zpátky Mischeliny - cítil jsem se na nich lépe na občasné šotolině a na asfaltu asi taky.
Ty Continetalky jsou teď sjeté ve středu běhounu (jak jinak u mně) a když to nakloním tak slyším a cítím nepříjemně vzorek na krajích.
Pavel
Chlapi,nenasel nekdo na netu v posledni dobe dobrou cenu na sadu METZ .TOURANCE v nasem rozmeru???. Neco podobneho jako 3700 za sadu ( co se tady tak pul roku zpet nekde vysksytlo ), jsem nevidel ani nahodou.Tak si rikam, kdyz je jeste ta zima
I pád na hubu je pohyb kupředu
Myslím si že za 3700 ji budeš horko těžko shánět!!http://moto-pneu....-Tourance/
Upravil servisak dne 18.01.2011 18:00
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Na tom moto-pneu ,ale teď mají akci na Anakee 2
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tourancky mam proverene,ale novym vecem se nebranim. Trosku si proctu nazory a mozna i Michlinky pujdou na hrosika. Jen bych se zeptal.Jaky je tam rozdil v tom V a H oznaceni?
I pád na hubu je pohyb kupředu
to je index rychlosti.H je do 210 km/h a V do 240,ale to tě u GS trápit nemusí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já i několik mých známých jezdíme na Heidenau K 60. Je to výborná varianta pokud jezdíš jak asfalt tak terén. Dělá se i v předepsaném rozměru pro GS 1150.
Výborně drží na mokrém asfaltu, na asfaltu je také naprosto klidná, v terénu bezpečně zvládá bláto i mokrou trávu.
V porovnání s Mitas E09 - které na mokrém asfaltu klouže opravdu hodně, a přední guma třese celým předkem tak, že se nedá jet více než 130, v terénu je E09 - lepší v blátě.
Předtím jsem ještě měl Metzeler Tourance - asfalt jakýko-li perfektní,suchý terén přijatelné, ale již mokrá tráva znamenala nepřekonatelnou překážku. Stejné to bude podle mě i s Michelin Anakee.
Detail Heidenau K 60 např zde:
http://moto-pneu.cz/product.detail/8-kategorie/2013-Heidenau-enduro-Heuidenau-K60-Scout/
MARTIN1
Martin1 napsal:
Já i několik mých známých jezdíme na Heidenau K 60. Je to výborná varianta pokud jezdíš jak asfalt tak terén. Dělá se i v předepsaném rozměru pro GS 1150.
Výborně drží na mokrém asfaltu, na asfaltu je také naprosto klidná, v terénu bezpečně zvládá bláto i mokrou trávu.
V porovnání s Mitas E09 - které na mokrém asfaltu klouže opravdu hodně, a přední guma třese celým předkem tak, že se nedá jet více než 130, v terénu je E09 - lepší v blátě.
Předtím jsem ještě měl Metzeler Tourance - asfalt jakýko-li perfektní,suchý terén přijatelné, ale již mokrá tráva znamenala nepřekonatelnou překážku. Stejné to bude podle mě i s Michelin Anakee.
Detail Heidenau K 60 např zde:
http://moto-pneu.cz/product.detail/8-kategorie/2013-Heidenau-enduro-Heuidenau-K60-Scout/
Jistě,že anakee je silniční guma.Psal o touranckách,tak jsem napsal tohle jako dobrou alternativu.Nikdo od toho taky žádný off vlastnosti nečeká.
A tím tvým:...JIŽ mokrá tráva...,jsi chtěl říct,že ta heidenau zvládá mokrou trávu vklidu jen tak na chuť?Tak to je teda fakt dobrá,protože s mokrou trávou mají problémy i krosový gumy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja jsem puvodne premyslel ot TKC predek + E 09 zadek, ale vzhledem k tomu, ze na hard kroseni mam XR400 na spalkach, tak mi stejnak prijde lito nekde mladit s hrosikem. I kdyz loni jsem se par MX tratim a lesnim cestam neubranil.Ale za sucha to da vetisna gum s prehledem
I pád na hubu je pohyb kupředu
čo som pozeral napríklad tu http://www.advrid...p?t=521442
tak tam majú na k60 nabúchných cez 16000km a furt tam je ešte vela matrošu ale zase som tam videl aj fotky nejakých trhlín,
Live fast die old !!